Nog Kiowa, hopelijk dinsdag meer nieuws...En hahaha moeders en mobieltjes Harde buiken: Nou mijn buik wordt gewoon keihard (nomaal issie best stevig maar zacht), doet geen pijn als ie hard wordt. Maar Ik krijg gewoon van die ontzettende ongikramp in onderbuik en rug, heel soms trekt het door naar mijn bovenbenen Merk dat het wel heftiger wordt, ik verkramp dan wat, dus moet ik het wel even weg ademen. Douche was heeeeeeeeeeeeerlijk, maar heb hele tijd harde buik gehad, geen pijn Ik hoor net dat mijn schoonzusje een meid verwacht 8 juli....zo dubbel, baby is leuk, maar de situatie is er niet naar eigenljk (kan amper voor d'r zelf zorgen...)
Dat heb ik nu ook Bar.. Maar goed, wij gaan lekker pannenkoeken eten (ik met banaan) =P~ Heerlijk tarwemeel bij de bakker vandaan!
oow hmm.. Misschien gaat het bij mij ook wel langzamerhand beginnen.. maar zou nog wel te vroeg zijn.. ooow gaat lekker spannend worden hier.. haha
Hihihi spannend! enne dat pijn in onderbuik (krampig) bij plassen ken ik. Hebben jullie ook dat de plasjes kleiner worden, maar de aandrang groter? Heb ook een dikke doos gevoel BTW
Als ik half hangend boven t toilet zit komt er meestal nog meer als dan ik zit dat heb ik wel jah. En idd minder plassen maar vaker. Is normaal denk ik hoor. Ik ga lekker eten maken, t enige wat ik nog mag doen van mn man . liever ook dat niet eens maar tja..
ja dat heb ik dus ook allemaal.. en dat gevoel van een dikke doos ook hahahah ik moet echt 20 kee rop een dag plassen en vaak maar een beetje. Ja de kleine ligt op de blaas he.. De ruimte binnenin word ook krapper
Hahaha Yep. Wta ik me net nog afvroeg he. Die kleine van mij is al helemaal vast ingedaald maar nu heb ik het idee dat ze een vete groeispurt heeft gemaakt. Als ik zit dan kan ik nu echt haar kontje voelen halverwege mijn ribben. Was eerst helemaal niet zo hoog...
He Kiowa, houd het dan nooit op voor je Ik schaam me een beetje voor mijn geklaag en gejammer. Oke ik heb zo mijn dingen maar bij jou houd het ook niet op en je zeurt echt NOOIT, terwijl dit toch echt niet leuk moet zijn allemaal. Nou ben ik even vergeten hoe ver je ook alweer bent maar je was in ieder geval al de 37 weken voorbij toch? Dus het is in ider geval al 'veilig' voor je kindje om geboren te worden. Sterkte tot dinsdag, and keep up the spirit
Hey Lil, Kiowa is 34wk en 4 of 5 dagen... Maar inderdaad wat hebben wij eigenlijk te klagen? Hihi ik heb eigenlijk helemaal geen klachten. Merk gewoon dat het zwaarder wordt en dat ik nu aan het rommelen ben Valt reuze mee dus
@kiowa tja, moeders.... mmm pannekoeken, moet ik helaas echt te lang voor staan, en kant en klare vinnik minder lekker... nog maar even mee wachten dan... groetjes, lidwina
hihihi was ik maar al langer dan 37 weken zwanger Dan was het einde al bijna helemaal in zicht Al die kwaaltjes enzo...... pff, ja leuk is anders. Maar kan er toch niks aan doen. Vind dat ik eigenlijk best veel klaag/zeur Vind helemaal niet dat jij klaagt hoor Lilly! Over harde buiken. Ik voel de pijn dan helemaal bovenin. Daar word het ook het hardst ( klinkt raar) En wat ook heel raar is. Heel vaak krijg ik tegelijk met die zere harde buiken ook enorm warme oren! Van die gloei-oren net of ik me rotschaam hihihi Heel raar
Zo wij hebben net ook heerlijk pannekoeken gegeten, maar idd lidwina dan moet je wel erg lang staan, dus was voorlopig de laatste keer! En ik zag dat de eerste beebjes geboren zijn: proficiat dames! Geniet ervan! Verder weer heel veel gelezen, maar vraag me niet wat want dat weet ik echt niet meer....
eigenlijk vind ik dat niemand echt klaagt. en eigenlijk lijkt het me heerlijk om eens goed te klagen... (of is dat heel raar?) dit als het even kan in combi met lekker janken, veel koel water en appelsap en een grote kom koude rijstepap...(en een man en veeel zakdoeken...) hum , lidwina
hihi lidwina toch! Vind ook niet dat we echt klagers hebben, het zijn toch dingen die mensen meemaken tijdens de zwangerschap. Heerlijk toch dat je hier ff kan luchten.....
goede avond! heb al de hele dag een trekkend gevoel in mijn doos en als ik moet plassen kan ik amper gaan zitten lopen gaat ook wel zeker een minuut want dan krijg ik een harde buik pfff........... iemand nog meer een trek doos liefs Es
Tosca {Jodi} gefeliciteerd met je kleine meisie marije!!!!! Zusje van tosca ook gefeleiciteerd natuurlijk! hey dames hier is ze weer! MANDY Tuurlijk heb ik post ontvangen *kis*! SWEETPEE gave keuken joh! hier rommelt het nog wat in m ebuik... maar heb me niet echt gehouden aan het voorschrift rust vandaag! niet dt ik veel gedaan heb, dat ook weer niet! Nee heb even met me ventje boodschappen gedaan, maar meer langs het kaaretje gelopen dan iets gedaan! moet zeggen dat toen behoorlijk eharde buiken kwam waarbij ik ook eens flink moest ademen, maar niet pijnlijk ofzo... en net even met de vriendin naar een paar dorpjes verderop geweest ff naar 2 winkels en de hema en ff bij de mac geweest eten... verder niks en nu zit ik weer achter de comp.. natuurlijk weer met die klote harde buiken maja we zien wl! ik heb zoiets; als het komt dan komt het!
Statjes tot 16 februari: De eerst uitgerekende maart mama is: Yvon op 2 maart. Er zijn 32 Mamas die hun eerste kindje krijgen (waarvan twee de 1e en 2e krijgen) Want Caithlin79 en Marian79 krijgen er een tweeling! mammatje is tot nu toe de meest ervaren mama onder ons,zij krijgt haar 4e kind! 2 maart: Yvon Meisje, ?? 3 maart: Mandytjuh jongen, 4 kg {36wkn} 3 maart: tamara Meisje,20kg {34wkn} 4 maart: Patroeshka verrassing, 18.5kg {36wkn} 7 maart: Lilly jongen, 13kg {31wkn} 7 maart: Dee ?, 8 maart: Esther jongen, ?? 8 maart: Sharon jongen, ?? 9 maart: Veertje1979 Meisje, 12kg {33wkn} 9 maart: Linda10280 jongen,?? 9 maart: mamma carola, ? 11 maart: Miranda jongen, 8kg {33wkn} 11 maart: blackpanter onbekend ? 12 maart: Lesleyw, meisje, 12 maart: Marian79,2 geheimpjes , 23kg {33wkn} 12 maart: Mieke meisje, 10kg {33wkn} 12 maart: Timiris Meisje, 13 maart: MadeliefMeisje, 14kg {33wkn} 13 maart: Jalea jongen, ?? 13 maart: debje 26 jongen, 14 maart: Anniek geheimpje , 11kg {35wkn} 14 maart: Mama van Ryan, Meisje, 10.8kg {35wkn} 14 maart: mammatje Meisje, ?? 15 maart: Marijke jongen, ?? 17 maart: Jodi verrassing, 11kg {34wkn} 17 maart: guppienljongen, 7kg {34wkn} 17 maart: Gupsie Meisje, 13 kg {32wkn} 18 maart: SweetpeeMeisje, 14.5kg {34wkn} 18 maart: Diana82, onbekend, 13kg {34wkn} 18 maart: Carla Meisje, 14kg {30wkn} 18 maart; Bar geheimpje , 12kg {35wkn} 20 maart: Roba77 verrassing, 9kg {31wkn} 20 maart: Cleo , verrassing, 21 maart: nancy74, verrassing, ?? 22 maart: spar verrassing, 23 maart: Marina jongen, 24 maart: Kiowajongen, ?? 24 maart: Laura Meisje, 6kg {32wkn} 25 maart: Leonie jongen, 27 maart: Alkievalkie geheimpje , ?? 27 maart: Angelaa geheimpje , ?? 29 maart: Linda(83)jongen, ?? 29 maart: Mirielle , Meisje, 5.5kg {30wkn} 30 maart: Caithlin79 geheimpje , 11kg {31wkn} 31 maart: Toys verrassing, ?? Jodi 17-03 Marije 12-02
Vind ook niet dat we echt klagers hebben hier. Af en toe lekker van je afschrijven wat je dwars zit en wat voor pijn je hebt of dat je baalt is normaal toch Ook een van de redenen waarom we hier bij elkaar zijn. Andere dames hebben om mee te praten die begrijpen hoe je je voelt Nou, ik ga lekker een bordje brinta pakken En dan een lekker koppie framboosbladthee P.S nog steeds geen spoor van de 20 duizend euro hond Denk dat ie gegijzeld word door dat konijn waar ie achteraan ging Konijnen van tegenwoordig kan je ook niet meer vertrouwen
Dame sjodi is dus bevallen met 35 wkn en 2 dgn! die voorkruiper! hihi nee joh geintje! maar is wel vroeg, ik was er erg benieuwd naar....