Toevallig dat al iemand over een dikke doos gevoel kwam... Ik had daar ook al last van en was me al aan het afvragen hoe ik het hier kon plaatsen om te kijken of ik misschien de enige was... Maar dat gevoel heb ik ook! Toenstraks toen ik op de wc zat om te plassen kreeg ik ineens een behoorlijke steek in mijn doos... Sprong gelijk omhoog van de wc af! Schrok er echt van! Gelukkig was het daarna weg. Verder klagen... nee gewoon ons hartje luchten hoor! Hihi! Moet kunnen, hier snappen we het tenminste! Als ik vaak wat tegen mijn mannetje zeg als ik ergens last van heb is het meteen van: hoort dat erbij? of hoevaak hij wel niet vraagt: gaat het mup? Wel schattig hoor! Ik ga zo lekker mijn kopje thee opdrinken, is nu nog wat warm (gewone thee trouwens, geen framboos ofzo ) en dan lekker rustig aan doen! Iedereen een rustige avond! En als iemand toch begint met bevallen, succes Hihi, je weet maar nooit... Gr. Miranda
Ben vandaag naar de vk geweest, heb meteen gemeld dat ik sinds gistermorgen al gevoel heb dat ik ongesteld moet worden.. Zegt ze dat ik waarschijnlijk blaasontsteking heb! vond dit zo stom.. sorry hoor maar weet zelf wel wanneer ik een blaasontsteking heb... die heb ik namelijk wel vaker gehad! sorry maar moest dit ff kwijt! heb gewoon het gevoel dat het niet lang meer gaat duren.. vk zei trouwens wel dat me buik gespannen was, en de kleine helemaal diep in me bekken lag.. zo sorry voor het gezeur moest et effe kwijt succes allemaal met de laatste loodjes
@ Tamaartje -> gooi het er maar uit! En jij ook succes met de laatste loodjes! Heb je dat menstruatiegevoel de hele dag door of echt met tussenpozen?
nou de pagina's blijven komen nou he haha.. nu wordt het natuurlijk ook erg spannend allemaal en zit ik ook aldoor te kijken of er al nieuws is.. Ik heb volgende week mijn laatste zwangerschapsgym... ik had vorige week partneravond en die avond begon gelijk al met slecht nieuws Iemand bij mij uit de groep is met een spoedkeizersnee bevallen en toen bleek dat de hersentjes niet functioneren ofzo.. het hartje klopte wel maar ze zouden één van de dagen erna alles stop zetten.. ik vond het zo erg! Ik zal blij zijn als ik straks mijn meisje in mijn armen heb en gezond en wel! Nou mocht er nog iemand van plan zijn om te bevallen dan heeeel veel succes haha!
jeetjuh begint wel erg spannend te worden :-s sjeempiej,, ben benieuwd wie de volgende is... net naar het ziekenhuis geweest.. ging behoorlijk door mijn kniee.. kan er moeilijk op lopen. en morgen worden er krukken gehaald-.. buigen gaat ook moeilijk.., hahah en dan zal je het zien.. deze dame kan haar kniee niet bewegen.. en de kleine kondigt zich aan.. hihih.. 8) over die doos.. jip... hier nog een..!
@ Lauraatje -> Schrikken zeg van die meid! Dat is gewoon het ergste wat iemand kan overkomen, je kindje verliezen dat je al zolang bij je draagt...
Weet je waar ik me wel afvraag... Hoe ziet je buik eruit als je net bevallen bent... Heel raar lijkt me dat, je buik is ineens leeg!
Jeetje Lauraatje, das geen leuk nieuws..... Heb Woensdag ook mijn laatste pufles, daarna pas weer in mei met kids. Ranjeewha: voorzichies he?! Ook hier een zware, trekkende, steek doos lol: leuke woordspeling he?)
hihih haha kan niks dus voorzichting doen lukt vast... hahah steekdoos.. hihih.. maar is het echt een zwangerschapsymtoom dan
zo dames weer een hoop bijgeschreven zie ik... weet zo al niet meer wie wat gepost heeft, maar las over pijnlijke dozen of zoiets nou dat gevoel heb ik ook wel is echt een drukkend gevoel alsof hij op ontploffen staat hihihii lijkt net alsof mijn vliezen op knappen staan en het borreld dan daar beneden je hoort het ook hihihihiih maar dat gevoel heb ik ook van achteren pffff das echt iritant! ( alleen borreld het niet van achter hahahaha) pffff wat heb ik nog meer gelezen oh ja de keuken van? uh ja maar die was in iedergeval wel heel erg mooi! de VK APK's zitten er ook weer op voor de een iets minder als de ander, maar voorlopig zitten alle beebs er nog... oh ja ook iets over klagen! ik heb ook ff iets te klagen ik had ff de tijd nodig om bij te komen vandaar ik er nu pas ben pfff ik ga om 3 u de kids ophalen van school en daar staan altijd van die taxi busjes.. is niet erg, maar ze staan altijd midden op de weg zodat niemand er meer door kan en netjes geiriteerd staat te wachten tot we door kunnen rijden om onze kids op te halen ( wij hebben 4 scholen bij elkaar zitten vandaar altijd die drukte) sta ik netjes te wachten kan ik niet verder omdat er een taxi midden op de weg staat en ik kon er niet langs en de andere kant kon ik ook niet op want dan rij je tegen het verkeer... staat er een andere taxi chauffeur die kijkt mij aan en knikt al van nee ik kon geen kant op want achter mij stonden ook auto's moest wel wachten, wordt hij me toch een partij boos he dat wil je niet weten! ik kon zien wat hij mij voor uitmaakte dus ik maak een gebaar dat ik niks kon maakt hij een gebaar van kom dan... ik zeg kom jij maar stapt hij uit he... ik maak de raam open en hij begint me uit te schelden voor dikke h**r en k*twijf jeetje toen had ik het helemaal hoor pffff ik zei wacht jij maar jij bent de mijne! rijd hij toch met zijn bus bijna tegen mijn auto aan! werd ik echt hells ik ben achteruit gereden wat ik kon was iets van 10cm en hij reed bijna mn auto in elkaar! ikke boos op school gelijk telefoonboek gepakt en gebeld na die taxi bedrijf ik helemaal over de rooie en gezet dat ik hier niet bij laat dat als ik bevallen ben en ik zie hem dan is hij de mijne waarschuw hem maar! kom ik thuis en het is alsof wolf mij in de verte al hoorde huilen dus die kwam gelijk na beneden hij kwaat he bleek dat die vent het al een x bij een andere moeder ook al had geflikt! hij zei al ik pak die kerel nog wel weet welke je bedoel hij is de mijne hij is er nu nog boos over! hij vond het wel goed dat ik gelijk gebeld had oh wat was ik kwaad pffff ik zou er spontaan weeen van krijgen hahahahahaha nou dat was mijn geklaag sorry was niet over zwangerschap maar toch moest het ff kwijt
ik heb een foto van mij na de bevalling van de eerste, ik heb heel verbaast mijn hand op mijn buik, en kijk naar de niet meer buik. ik vond het zo bizar, maar dat was er vlak na. zo is ie bol, je perst, en dan stort ie in. echt heel raar. floep,weg... groetjes, lidwina
dat lijkt me ook gek.. dat je ineens geen kindje meer in je buik hebt dat beweegt maar het weer gewoon leeg is... zal het wel missen
Ja mij lijkt het ook heel bizar... Gewoon heel raar en onwennig! Volgens mij heb je echt het idee dat je buik als pudding in mekaar zakt... En Mandy -> daar zou ik ook spontaan weeen van krijgen! Schandalig gewoon hoor!
goh mandy! ik had toevallig ook een auto conflict vandaag. vanmiddag een amerikaans k.twijf die mij ging inhalen in een bocht........ Ik er achter aan maar ze ging de andere kant op. ik zou er het liefst gelijk er op los rammen! kan mij je reactie helemaal voorstellen dus liefs Es
jeetje mandy, daar zou je toch wat tegen moeten kunnen doen, klacht indienen wegens bedreiging ofzo, naar bedrijf toe, man baan kwijt zien te krijgen? of ga naar de politie, steek je buik naar voren en doe in tranen je verhaal... het is toch te gek voor woorden... en weet die school dat die idioot met kinderen rijdt en daar ouders bedreigd? goh hier kan ik zo helemaal van over mijn toeren raken, hoop dat die idioot zich lekker tegen een boom knalt. gek! (en nog een heleboel minder beschaafde scheldwoorden!) zo, meteen een harde buik.... (niet doen: boer laten met harde buik. au ) groetjes, lidwina
pffff ik was echt heel boos en gelukkig heeft onze directeur van school gelijk na de andere school gebeld en verteld wat er was gebeurd dit verhaal krijgt nog wel een staartje! die taxi's zijn van 1 bepaalde school en het is iedere dag wel dat wij normale auto's op die taxi's moeten wachten omdat hun niet fatsoenlijk kunnen parkeren! wolfgang zei ook al dat ik aangifte moest doen, maar ik was zo over de pis dat dat niet gelukt is. ik bel mijn oom wel op die is van de politie misschien dat hij er wat aan kan doen