hier is het goed eigenlijk. Ik voel me nu wel steeds meer zwanger. Mijn man heeft vandaag thuisgewerkt en heeft iemand bij zich om te werken aan het project. Tussendoor heeft ie lekker veel op Astrid gelet en mocht ik zomaar 2 keer ff lekker plat. Ze zijn nu nog aan het werk, Astrid ligt sinds 19.00 op bed en ik ga ook lekker zo boven op bed liggen. Laat die gasten maar keuvelen haha... Ik ben weer helemaal bijgekomen en meer had ik niet nodig, dus mijn geklaag over mijn vent is weer even klaar haha.. Laters!
mijn man is ook echt een schat! kwam deze week kapot thuis na mijn werkdag, heb gegeten en werd naar boven gestuurd door mijn mannetje.... lekker 1,5 uurtje liggen pitten.
Pittig hoor! Ik lig ook deze week vaak ff anderhalf uur op de bank s middags. Heerlijk (en dan s avonds moeilijk kunnen slapen) balen..
allemaal van harte gefeliciteerd!! Dat word een druk bevallings maandje, maart is wel heel populair, ook ik ben 3 MAART uitgerekend van ons eertste kindje, vind het reuze spannend allemaal!! nou dames heel veel genieten de komende maanden en ik moet zeggen dat het me heerlijk lijkt om met zwangerschapsverlof te gaan in de winter, heerlijk cocoonen samen met je dikke buik groetjes Missmama
Ja dat heb ik ook. 's Avonds na het eten ga ik of even op bed liggen of even op de bank. En dan slaap ik zo'n anderhalf uur a 2 uur. Maar als ik dan naar bed ga rond een uur of half 11 's avonds kan ik moeilijk in slaap komen. Dan lig je net lekker weg te dommelen, dan moet je weer plassen. Nog een paar dagen en dan mag ik naar de verloskundige, ik vind het toch erg spannend.
Hoi meiden heb na 10 weken zwangerschap een miskraam gekregen. Heb gister een echo gehad en het vruchtje leefde niet meer (zie topic: miskraam- verdrietig) Dinsdag wordt ik gecuretteerd. Wat is het leven toch hard
Huh? Is dat wettelijk bepaald, dat als je zwanger bent, je een uur langer pauze mag op 8 werkuren? Wow! Zal mijn werkgever blij mee zijn, met nu 4 zwangeren op de werkvloer ...
nee je mag tijdens je zwangerschap een uur extra pauze nemen! en silly wat rot meis! ik ken je gevoel. heb afgelopen maart een miskraam op 14 weken gehad. heel veel sterkte. een 20 weken echo wordt vergoed, nekplooimeting niet!!! dat moet je zelf betalen en kost volgens mij zo rond de 70/80 euro. daar moet je een folder over krijgen. en ja tuurlijk bieden ze het aan, maar ze moeten er wel bij zeggen voor eigen rekening. beetje slordig.
2,5 jaar geleden boden ze het niet eens aan en kreeg ik pas met 20 wkn de echo! Het boeit mij niet zoveel dat het geld kost, maar voor in de folder die ik heb gekregen staat niet bij dat het geld kost overigens. Silly sterkte!
Jeetje, ik heb zojuist mijn allereerste emo-jankbui gehad! Mijn zoon van 8 gaat van vandaag t/m donderdag met mijn ouders mee naar Zandvoort op vakantie. Heerlijk natuurlijk! Heb er ook totaal geen problemen mee. Maar zoals ik al 'es eerder zei, heb ik de laatste dagen duidelijk last van mijn hormonen ... Toen ik dus net afscheid moest nemen van mijn zoon, moest ik zó verschrikkelijk hard huilen! Voelde me echt rot ten opzichte van hem, hij keek zo beteuterd, maar ik kon de waterlanders niet stoppen ... achteraf vind ik het eigenlijk ook wel weer errug grappig!
Ongelooflijk, ik ben dit jaar in maart bevallen van mijn dochter Lynn, en nu zijn jullie al weer druk aan t schrijven als nieuwe maart mama,s van 2007!! Kan me helemaal niet voorstellen dat Lynn alweer 5 maanden oud is!! Alle meiden hier, geniet volop van je zwangerschap, voor je t weet is het over, met een mooi resultaat natuurlijk!!! Geniet ze dames, Groetjes carry
hoi meiden, bedankt voor jullie lieve woordjes. Ik zal heir bij de maart mama's helaas niet meer te vinden zijn. Succes met jullie zwangerschappen en dat het bij jullie WEL goed mag aflopen!!!!!!
Silly heel veel sterkte !!!! Wat kan het leven soms oneerlijk zijn Ik heb afgelopen vrijdag een echo gehad Alles was goed en het hartje klopte al heel krachtig! Alleen was ik volgens de echo 5dg vroeger zwanger dan eigen telling... Dus nu ben ik volgens die echo 16 maart uitgeteld! Ik heb een foto van de echo geplaats in mijn album Gr. Miranda
heb vandaag een echo gehad. hartje klopte goed en aan de lengte te zien bleek ik een week verder. dus nu 8 weken en 3 dagen! en dus 23 maart uitgerekend. hoop zo dat mijn beebje deze keer blijft zitten en straks lekker in mijn armen mag houden.