Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelaa

Angelaa Actief lid

20 jun 2006
    337
    32
    28
    Je hebt gelijk Mandy, Ik zou het er ook niet bij laten zeer zeker niet, maar wat ik bedoel is wel goed op jezelf te passen en vooral nu. Tis gewoon een boerenl*l, maar goed dat je waarschijnlijk weet wie het is, paybacktime!

2. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hey PAtroes goeie tip zal ff testen.

Nou jullie zien me morgen wel weer voorbij komen :D

Slaap lekker allemaal!

3. Angelaa

Angelaa Actief lid

20 jun 2006
    337
    32
    28
    Ik zit ook als een gek op mn hand te blazen, resultaat ik pies bijna in mn broek, haha grapje.
    Weltrusten en sterkte sweetpee.

4. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    natuurlijk let ik op mezelf hihihihihi wil wel relaxt mijn ventje op de wereld zetten
    ik snap je helemaal...

tamaartje hihihihi ik loop al zeker een week of 3 rond met een ongi gevoel mijn baarmoedermond is ook al helemaal verweekt alleen mijn ontsluiting ontbreekt nog :(
    ik kijk niet meer op of om van die ongi gevoel vind het er al bij horen tegenwoordig...
    wel vind ik die druk van onder vrij iri lijkt net een bel wat op knappen staat zeg maar het doet niet pin of zo, maar die druk pffff heel vreemd dat gevoel

5. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    truste sweetpee en wel laten weten he als het begint?
    doegie

6. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    trusten allemaal ;)

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goeiemorgennnnn Minimuisje is weer es veel te vroeg wakker!

Heb al ontbeten en mijn kopje thee is al op... Grrrr wat haat ik dat als ik zo vroeg wakker ben, want over een paar uur voel ik me dan weer echt belabberd omdat ik zo moe ben! Maar goed niks aan te doen! Heb op zich wel goed geslapen!

Ik meld me wel weer als er wat leven in de brouwerij is!

Gr. Miranda

8. linda83

linda83 Actief lid

pff minimuisje om 5 uur al op ..ken het wel heb het een paar weken terug ookgehad nu slaap ik wel weer door al kom ik wel moeilijk in slaap.

@sweetpee.. Spannend hoor ben benieuwd wanneer t nu doorzet..
    zag dat je nog niet op de 37 weken zit..waar wilde je eigenlijk bevallen thuis of zh?

@mandytjuh .. Wat een eikel hoop dat je oom wat kan doen anders wachten we tot we allemaal bevallen zijn en zoeken we m even op ;)lets kick some ass.. nou ja je hoort je als moeder natuurlijk te gedragen :rolleyes:

@patroeschka.. Bij jou nog nieuws?

@guppienl Gefeliciteerd met je dochter :whistle: en als je morgen wilt gaan liggen dan doe je dat toch lekker snappen de mensen heus wel !

Ik ga dit weekend niet zoveel bijzonders doen ik zou eigenlijk naar een vriendin gaan vanavond maar dat heb ik afgezegd ,het is best een stukje fietsen (wat nu al moeilijker gaat) en meestal ga ik daar pas laat weg en om dan nog alleen over straat te moeten ..Ze snapte t wel zei ze maar ik voel me ook wel een beetje een zeur.. :(
    Veder filmpjes gehuurd dus die ga ik vanavond denk ik kijken..

9. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    goede morgen,

nou minimuisje lekker vroeg wakker ;) hier is alles goed, lekker geslapen dus dat is wel fijn!
    rond 11.00 uur komt er een duitse ´kraamzorg´ die gaat bij mij acupunctuur bij mij zetten voor een makkelijkere bevalling. :D hoop dat het een beetje werkt, het moet er voor zorgen dat ik sneller ontsluiting heb omdat ik ingeleid word kan het zijn dat het hoofdje nog een cm baarmoederhals heeft te gaan. Ik ga ook aan de CTG om de beeb in de gaten te houden!
    hoe gaat het hier verder? rustige nacht gehad?

liefs Es

10. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

morguh dames.. zijn er al mensen aan het puffen...

11. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Moggûh....

Alles is hier nog ok :) geen gebroken vliezen of zo.

Heb verrot geslapen, hele nacht zo ongeveer ongikrampen gehad. Bah.... Ik heb echt geen zin om weken zo door te lopen....Maar ja ik heb geen keus als het wel zo is hihi

Linda klopt ik moet nog een week voordat ik de 37 heb gehaald, maar vk zei al dat als het begint nu ze het niet gaan remmen....Enne ik wil in het ZH bevallen ;)

ZO ik zal ff verder aan de koffie. laters :D

12. hardloper

hardloper Niet meer actief

hehe, ben al vanaf 4 uur wakker om een berichtje te formuleren op andere pagina... in plaats van dat ik het er meteen even neerzet, maar nee, ik blijf er gewoon uuuuren over malen :( . en net komt de moeder van mijn man even binnen om hem op te halen, en het is hier een zooitje, (ik mag niet zo veel meer, en ìk heb nu eenmaal géén schoonmaakster!)en ze vind dus dat ik best nog wel op kan ruimen. :evil: grom. nee, alsmaar bukken, en tillen en schuiven en de vaatwasser leeghalen valt niet onder:bukken en rekken en tillen enzo.... gatver, :evil: dag slecht begonnen. ze kan toch wel snappen dat je af en toe pijn hebt, en dat het dan al moeilijk is om op de bank te zitten ipv in bed te liggen... en dat ik nu eenmaal niet de stoelen terug kan zetten als de meisjes die leuk midden in de kamer en keuken hebben neergezet zodat ik nergens meer bij kan... :evil: :evil:
    maar goed, ze komt vast terug, dus ik ga maar aan de ruim... :evil: :evil:

13. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Goeie morgen allemaal,

Hier ook alles nog rustig, geen gerommel ofzo...
    Wel weer slecht geslapen, kan echt m'n draai niet meer vinden!

Ga dedelijk denk ik even de stad in, heb geen zin om de hele dag binnen te gaan zitten, want het is heerlijk weer.

14. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    :evil: Schoonmoeders :rolleyes:
    Gefeliciteerd met je dochter Lidwina, laat je niet gek maken hoor.

15. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Lidwina gefeliciteerd met je dochter!

Zo ga me even douchen en aankleden.

Tot dadelijk maar weer

16. hardloper

hardloper Niet meer actief

kee, hoor net dat ze de bende schadelijk vind voor de kinderen. het is anders wel de zooi die ze zelf in een dag maken, want donderdag was het nog netjes. en wij leren ze blijkbaar de verkeerde dingen. nou, beter veel leifde in een zootjes huis dan alleen maa4r strenge regels en eisen in een opgeruimt kasteel. :evil:

:cry:

17. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    zo is dat lidwina!

18. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Jeetje meiden, wat gaan jullie snel! Doe vaak niet eens meer de moeite om te reageren ;)

@ Sweetpee, als ik dat zo hoor klinkt het me als gewone (waterige) afscheiding. Dat heb ik ook al met vlagen sinds week 18 ongeveer.. soms ook zo erg dat m'n hele broek er nat van is (was, heb nu altijd iets voor om het te voorkomen, helpt meestal wel ;))

En al die harde buiken hier.. jeetje! Maar denken jullie niet dat jullie allemaal al heel snel uitgaan van een bevalling terwijl het eigenlijk hartstikke normaal is om nu vaak harde buiken te hebben? (heb het dan niet over de meiden die al gedeeltelijk ontsluiting hebben hoor)
    Heb persoonlijk het idee dat het voor de meesten toch nog wel een paar weekjes gaat duren, sorry ;)

Hier is alles ook nog rustig, op menstruatiekrampjes na enzo. Moet ook want wil het liefst dat ze nog tot 37 weken lekker blijven zitten!
    Oh ja, ik blaas onderhand wel helemaal op met al dat vocht.. niet fijn!

p.s. Ik begin toch wel erg benieuwd te raken naar Marian...!

19. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    @Anniek,

Bij 34 weken ben ik 14 kilo aangekomen (gaat snel nu met 2 kilo per week :()
    En zou je bij mij net als bij Marian79 ook '2 geheimpjes' willen zetten ipv 'geheimpje'?
    Ben namelijk een beetje bijgelovig en vind het eng als er bij mij iets in enkelvoud staat hihi ;)

20. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    goede morgen allemaal...

hier is het ook lekker rustig! ik weet niet wat me overkomt hier heerlijk gewoon hihihiihi
    tot nu toe nergens last van :)

ik heb vandaag een goeie bui want ik rij over een kwartiertje richting Arnhem om foto's te maken heb er echt mega veel zin in! ik laat jullie wel weten hoe het afgelopen is...

nou ik las dat alle beebs er nog gewoon zitten dus als ik straks thuis kom zal dat ook nog wel zo zijn...

lidwina gefeliciteerd met je dochter en trek je niks van je schoonmoeder aan hoor meid, als ze der zo aan stoord moet het zelf maar opruimen!
    gewoon linker oor in en de rechter weer uit meis.

nou ik ben er van tussen dames niet te veel schrijven anders moet ik me straks weer helemaal suf lezen hihihihihihi

de mazzel!

Deel Deze Pagina