@ Caithlin -> Ik heb ook veel last van harde en soms pijnlijke buiken maar heb niet het idee dat ik eerder beval... Ik denk zelf dat ik overtijd ga lopen! Soms hoop ik wel stiekem dat het niet meer lang duurt maar ik ga er niet vanuit! En Marian... Ik word ook echt nieuwsgierig hoor! Hihi! @ Guppie -> laat je niet gek maken door je schoonmoeder! En gefeliciteerd met je dochter! @ Mandy -> veel plezier bij de fotoshoot! Leuk! Volgens mij is Diana nu bij die fotoshoot... Tenminste als ik het goed heb onthouden, dus Diana ook veel plezier en showen die foto's! Verder hier erg rustig! Niks te melden eigenlijk... Behalve dat ik langzaam moe word... Gr. Miranda
het is bijna jullie maand he? spannend hoor! allemaal veel sterkte met de bevalling, en geniet straks van die kleine wondertjes in jullie armen
Hey Caithlin, tijdej niet voorbij zien komen Nou over die afscheiding, daar heb ik echt al heeeeeel lang last van dat het dun/waterig is maar noot zodat een inlegkruisje doorlekt. En zeker niet als ik m net een paar uurtjes in heb. Dus het was best weird.... Maar goed het is geen vruchtwater geloof ik nee. Wat betreft de harde buiken en ongikrampen, het wordt gewoon steeds heftiger...ik zie het wel joh Als ik het echt niet meer vertrouw, of de kleine niet goed voel, hang ik zo bij de VK aan de lijn. Mandy: veel plezier bij de shoot.
hoi allemaal ik ben nog niet zo heel lang op deze site en zie nu pas de bevallingslijst staan. ook ik ben in maart uitgerekend 28 maart van mijn eerste kindje! ik moet nog 5,5 week en kan haast niet meer wachten. veel liefs esther
Ten eerste Marjanne en Tosca van harte gefeliciteerd met de geboorte van de wondertjes. Ik moest een beetje boel bij lezen, maar goed we zijn er weer! Ik ben wel niet vaak op dit forum, maar daar gaat weer verandering inkomen, aangezien ik donderdag met zwangerschapsverlof ben gegaan. En ik ben echt van plan om nu nog ff van mijn beweeglijke buik te genieten. Ik had gister mijn eigen vrijgezellenfeest, ontzettend leuk en gezellie. Ze hadden een workshop geregeld en ze hebben een totaal servies voor mij beschilderd. Met als thema "Liefde is..." Ontzettend leuk geworden. Heb zelf een baby bordje en baby kommetje beschilderd. Onwijs leuk maar ik ben nog steeds niet helemaal bijgekomen. Vanaaf heeft mijn mannetje zijn vrijgezellenavond en krijg ik mijn broers die hier vannacht slapen. Dus ik ben vannacht wel veilig! Ahum Morgen verjaardag vieren van mijn mannetje die was met valentijnsdag jarig, een echt valentijns kindje. Dus morgen ook een drukke dag! Liefs Fennita P.S. onze babysite is weer bijgewerkt
Het is echt rustig hier... Stilte voor de storm misschien? @ Fenniet -> wel leuk idee met dat vrijgezellenfeest! Veel plezier morgen alvast op de verjaardag van je man! En leuke website hebben jullie!
@Minimuisje, bedankt voor de reactie dat je onze babysite leuk vind. En ik moet zeggen de babysite van jullie mag er ook zijn. Erg leuk. En ja morgen slaan we ons wel weer door heen, maar gelukkig is mijn moeder er ook en die doet heel veel voor mij.
eej dames ben ik weer... @minimuis... klopt dat diana daar ook was ik heb ze net mis gelopen want hij belde op of ik eerder kon omdat hun al klaar waren... het was echt onwijs leuk om te doen tenminste dat vond ik wel, weet niet hoe diana er over denkt? als het goed is heb ik donderdag of vrijdag ergens die cd rom binnen en dan zal ik wel foto's laten zien... @mandy1 welkom esther, ik ga jou gewoon esther noemen als je dat niet erg vind is zo verwarrend anders met die naam hihihihi @fienniet leuk he zo'n vrijgezellenparty en orgineel zoiets heb ik nog nooit gehoord heel leuk en ook vanaaf voor je mannetje hihihihi wel lief dat je je broers bij je heb vanacht dat is ook wel een geruststelling of niet? nou ik ga weer ffies lezen ik hoor of zie jullie wel weer toedels
goede morgen, nou minimuisje lekker vroeg wakker hier is alles goed, lekker geslapen dus dat is wel fijn! rond 11.00 uur komt er een duitse ´kraamzorg´ die gaat bij mij acupunctuur bij mij zetten voor een makkelijkere bevalling. hoop dat het een beetje werkt, het moet er voor zorgen dat ik sneller ontsluiting heb omdat ik ingeleid word kan het zijn dat het hoofdje nog een cm baarmoederhals heeft te gaan. Ik ga ook aan de CTG om de beeb in de gaten te houden! hoe gaat het hier verder? rustige nacht gehad? liefs Es Dat was mijn tekst van vanmorgen! Nou de acupunctuur is achter de rug en nu maar kijken of het helpt! leuke site hoor fenniet, mooie foto´s weer bijgekomen! Mandytjuh: hoe was het bij de fotograaf!? liefs Es
eej Es ja was super leuk en ik vond het ook een hele ervaring hoor in het begin was ik wat onwennig zeg maar ja je weet nooit hoe het rijlt en zijlt natuurlijk... we hebben verschillende foto's gemaakt eerst met de kleding aan die ik gewoon aan had hij vond mijn buikband leuk hihihi ( comming soon staat erop) daarna andere kleding aangedaan spijkerbroek met een open witte blouse zodat de buik eruit springt zeg maar ook de zelfde foto's maar dan met de knuffel van de kleine erbij daarna hebben we foto's gemaakt met van dat organza om mijn lichaam heen en een paar foto's met een doek over mijn onderste gedeelte zodat je alleen blote buik en borsten ziet... ( vond dat overigens wel spannend hoor pfff) uhhh foto's met de schoentjes van ons hummeltje op mijn buik... en een paar met een papflesje en met een stethescoop heel veel foto's hebben we gemaakt in totaal meer dan100 hihihihihi hij heeft zowel kleur als zwartwit gemaakt dus ben heel benieuwd naar het eindresultaat! hihihi toen ik thuis kwam vroeg mijn mannetje gelijk... en en ne ben je naakt gegaan? ikke heel dreug ja maar alles is netjes afgedekt en je ziet er niks van hoor op de foto hihihi ach jij exebitionist hahahahha jij durft ook alles sta er ook niet van te kijken dat je dat gedaan hebt gekke druif! maar ben wel blij dat ik het gedaan heb hoor echt!
dus je hebt het wel naar je zin gehad! Ik zou dat ook wel spannend vinden hoor, als je de foto#s hebt moet je ook even een paar in je album doen Met wie was je er heen dan? liefs Es
@ Mandy -> lijkt me ook echt gaaf hoor zo'n fotoshoot! Ben echt benieuwd naar de foto's! @ Es -> deed het geen pijn dat acupunctuur? Lijkt me echt akelig hoor! Toevallig was dat gister ook op RTL, ook een vrouw die dat deed...
minimuisje: nee viel wel mee, kreeg een naaldje tussen duim en wijsvinger en 3 per onderbeen. Ik ben natuurlijk al een paar maanden dat insuline spuiten gewend dus vadaar dat het niet zeer deed. Maar je voelt niets hoor en de beeb bleef rustig doorslapen hahahaha liefs Es