hey meiden hier is ikke ook nog een ffkes... wij zijn vandaag naar de stad geweest en hebben een lekker versiering gekocht voor ons kleintje! heerlijk hoor! wat een leuk spul! en nog spulletje svoor het kaartje af te maken! hihi ben weer helemaal blij! hihi WBT het rommelen, gaat hier lekke rverder... heb me alleen neit meer aan het woord RUST gehouden hahaha rust? was da? hard ebuiken gaan door heerlijk ongsteldheidsgevoel blijft zitten! ben benieuwd wat de vk maandag zegt... ga haar wel vragen of ze wil kijken of het nog verder gegaan is... niet zo'n fijn gevoel die hele hand weer in me doos! wahahahaha maar wel fijn te weten als het evrder gegaan is! nou ik lees jullie weer dames
dag esther, welkom hier. maar mandy, hij klopt toch? @fenniet, bij ons staat hij gewoon enkel! @mandy, ik ben heel benieuwd naar de foto's Ik ben de stad in geweest met de rolstoel, naar een verjaardag geweest, boodschappen gedaan, stink naar rook nu ale: Ben nu op. ga op de bank liggen en laat lekker de rotzooi op de grond liggen (eigenlijk valt het reuze mee, nog geen half uurtje werk, maar de stoelen staan midden in de kamer en dat maakt het nogal chaotisch) Groetjes, lidwina ik heb trouwens geen zin in morgen (feestje) omdat er ongetwijfeld nog een opmerking komt over de zgn. chaos
lekker laten kletsen allemaal lidwina. en als mensen zich eraan storen dan ruimen ze het toch zelf even op!
eej dames... ja zodra ik de foto's heb dan komen ze er gelijk op te staan! zal zo eind volgende week zijn donderdag of vrijdag zei hij. en lidwina ik had hem ondertussen ff aangepast , moet alleen ff in de gaten houden want die amerikaanse telleng heeft niet in de gaten dat februari maar 28 dagen heeft hahahhaha computers he! moest ff aangeven dat ik op 31 feb uitgerekend was dan kwam ik uit op 3 maart ( 14 dagen nog dus) stelletje dombo's hihihihi maar goed hij klopt tot nu toe hiihih anniek ik ben benieuwd wanneer je je slingertjes op mag hangen? verder hier lekker rustig ik heb vandaag maar 1 harde buik gehad! is wel lekker, maar aan de andere kand wel vreemd normaal heb ik ze dus echt om de 5 min ik hoef maar te bewegen zeg maar en dan spand mijn hele buik aan en nu vandaag echt maar 1 x zelfs als hij met zijn kont aan het draaien is!
Hij of zij zit heerlijk in mn buikkie denk ik want zin om te komen heeft ie dus nog niet . Wel n vreemd id dat t echt elk moment kan gebeuren nu. Hoe zou t beginnen? Met t breken van de vliezen of toch de ontsluitingsweeén eerst? Vanmiddag ff met mn man mee geweest naar Zwaag om de babyfoon op te halen, wij hebben gekozen voor de Alecto dx88 ofzo uit mn hoofd. Vanmiddag mn vader en vriendin op visite gehad, daarna kwam mn zusje helpen schoonmaken (met mn man dan hè). Broertje bleef eten met mn zusje, errug gezellie maar niet goed voor mn bloeddruk want die is nu pittig hoog.. Dus.. ik denk niet dat ik vanaaf nog online kom omdat ik lekker plat ga. Waarschijnlijk tot morgen dames!
Wat een rust hier... hahaha @Esther ->welkom @mandy-> Ben ook benieuwd naar je foto's zal je album in de gaten houden @guppienl->Laat ze idd maar kletsen hoop dat je morgen toch een gezellige dag hebt Hier verder weinig te melden heb net filmpje gekeken en ga straks denk ik ook richting bed spreek jullie morgen wel weer
ja ik denk het ja... nou dan ben ik benieuwd wat voor een berichtjes we morgen kunnen verwachten ik ga zo na bedje toe NEC heeft gewonnen dus manlief zal wel later thuis komen... truste en tot morgen toedels
Hey meiden hier alles nog binnenboord hoor Waren na de boodschappen, naar een verjaardag gegaan en zijn pas 23u thuisgekomen. Maarre ik ga zo lekker mijn bedje opzoeken. Morgen de keuken indelen Truste alvast en tot morgen
Goedemorgen maart mama's, hier ook nog iemand die gewoon nog steeds aan het rommelen is, wij zijn ook zo benieuwd wanneer ons meisje geboren gaat worden.. hoe zal het beginnen, hoe zal ze eruit zien! allemaal vragen die nu s'nachts door me hoofd spoken.. vandaar zo vroeg wakker elke x fijne zondag allemaal!
Goede morgen Tamaartje en de rest hier zit alles er nog in en heb wel aardig geslapen, alleen mannetje is bij zijn vriend hier 30 km vandaan, zijn laatste weekendje stappen hoop ik voor de beeb komt ! Die zuurgraad tabletjes voor in de doos zijn echt goor, ben blij als ze op zijn (nog 4 dagen). hoe gaat het verder met iedereen? liefs Es
goede morgen allemaal, ben net heeeel recalcitrant gaan pianospelen ipv tafels schoonmaken. is natuurlijk niet handig, want ben erg roestig, want ik speel veeeeeels te weinig, en ik begin natuurlijk met een lang moeilijk stuk, en als je niet op een harde stoel kan zitten, dan is dat natuurlijk ook zo met een pianokruk alleen kreeg ik daar pas last van toen ik opstond. maar ik kan er nu wel weer tegenaan. wat lekker zeg. moet dat gewoon iedere dag even doen... ga nu toch snel de tafels doen, want mijn man is met mijn meisje naar haar eerste zwemles! en als ze terug komen moet ik toch iets gedaan hebben.... groetjes, lidwina
he, madelief, ik moet er telkens aan denken dat ze vast bruisen, want ze doen me zo denken aan van die vit. bruis dingen... dat lijkt me echt heeeel raar
goeiemorgen allemaal, beginnen jullie het ook zat te worden? ik wel ik droom nu ook steeds over het kindje vannacht droomde ik dat ik een dochtertje krijg was een hele leuke droom echt een bol kindje. ik kan niet meer wachten totdat het er is! groetjes esther
goedemorgen dames Onze kleine zit ook nog steeds in mijn buik hoor Kom hier niet zo heel vaak gisteren en vandaag denk ik ook niet want voel me bij tijden echt enorm beroerd! Denk echt dat ik een griepje onder de leden heb ofzo. Jullie zien me wel weer vaker als ik me beter voel
goeie morgen dames, Ook hier nog alles rustig! Vandaag alweer 36 weken! Nog een weekje moet ze blijven zitten en wat ons betreft mag ze dan snel komen.... Kiowa beterdschap meid.