Goodmeurning! @madelief :ieuw, wat een raar gevoel moet dat zijn Als het maar helpt.. @Es (Mandy1): het zat zijn? Neuh niet echt en ook weer wel.... we willen de kleine wel graag vasthouden nu ja. @Kiowa: neem lekker je rust meid. Hoop niet dat je griep hebt/krijgt. @Mandytjuh: Lig je nog te pitten : hihihi Ben errug benieuwd naar je shoot resultaten.
Goedemorgen... Er is gister een voor hier onbekende maart mama bevallen collega van mn moeder was 4 dgn eerder dan mij uitgerekend en is gister al bevallen van een dochter..het kan dus maarzo Wel was ze nog aan de lichte kant (2590) maar verder wel gezond Is wel spannend nu al die mensen die elk moment kunnen bevallen..hier op t forum 2 bekenden en zwangersschapsgym..ben zo benieuwd hoe lang ik nog moet.. @kiowa -Beterschap @madelief- Lijkt me idd erg apart die bruisdingen haha @guppienl - Heb van de week ook weer eens mn dwarsfluit gepakt was ook heel lang geleden toch wel lekker om even te spelen ja.Ik speel ook nog basgitaar maar daar ben ik minder goed in..
Hier ook nog steeds noppes.. Ik heb vreselijk slecht geslapen en heb nu hoofdpijn, hoop wel dat t daarvan is en niet van mn bloeddruk. Morgen weer naar de vk, ben zeer benieuwd. Duzz nog niks geboren hier? En Anniek dan?
Hier is ook nog atlijd niks. Het rommelt wat aan en nog wel harde buiken en kramp, maar nog altijd niks.. Maargoed, ik ben ook nog iets te vroeg om te bevallen he.. Ik wacht wel tot volgende week Bij jullie ook nog steeds hetzelfde heb ik gezien.. Ja, we moeten geduld hebben he. Ik heb echt wel zin om onze kleine eindelijk te zien. Ben zo benieuwd hoe die eruit ziet.. Nog even geduld! hahaha
Echt wel! Hebben er echt zin in hiero Alles is klaar, vaandaag nog ff de keuken inrichten en deze week alles soppen enzo. Kraamintake is morgen ook eeeeeindelijk Gister van mijn beste vriendin nog allemaal spulletjes gekregen: Magnetronsterillisator, flesjes, flessentang, flessendruiprek, muziekmobiel, speen met speenhouder, badthermometer en een haakje met de voorletter van de kleine hahaha die heeft Babywaltz ontdekt zei ze Mijn vriend was er helemaal stil van gister, we zijn zo verwend!
JA super gewoon, ga straks ook alle flessen en spenen steriliseren Alles voor de beeb wil k gewoon klaar hebben zo. Flesjes mooi in keukenkastje.... JA helemaal zin in
Heb ik gisteren gedaan flesjes en spenen helemaal goed uitgekookt een keer en mooi een plaats in het keukenkastje gegeven! Zo nu ga ik me even douchen en aankleden. Tot zo!
Hoi Allemaal, Ik heb al heel lang niet meer gereageerd aangezien het zo snel gaat met alle berichtjes Leuk te horen dat het bij sommige van jullie al aan het rommelen is; echt spannend wordt het nu he! Ik merk nog niks van rommelen hoor...wel jammer want ik begin me er zo op te verheugen! @Carla en Sweetpee; is het nodig om uitgekookte flesjes te hebben klaar staan? Ik ben namelijk van plan borstvoeding te gaan geven, dus heb niets in huis gehaald voor flesvoeding. Ik ben trouwens erg benieuwd of bij jullie ook iedereen (vrienden en familie) ineens gaat voorspellen waneer het gaat gebeuren. Het valt me op dat iedereen ineens zegt...'ik denk 3 maart', 'ik denk 11 maart', 'ik denk 9 maart', enzovoorts. En daarbij denken ze allemaal dat het eerder gaat gebeuren. Nou kan het ook zo zijn dat ze hopen dat het eerder gaat gebeuren natuurlijk...hihi Is dat bij jullie ook?
Goeiemorgen dames! Hier alles erg rustig... Kleine ook erg rustig! Maar ben de nacht goed doorgekomen! @ Debje -> ja hier ook hoor meid! Mijn vader was er heilig van overtuigd dat ik afgelopen donderdag zou bevallen... Nou helaas, de uk heeft zich nog niet gemeld! Verder hoor ik meer dagen waarop ik niet mag bevallen dan dagen wel haha! Vandaag de 37 weken grens bereikt! Ik las net ook dat Bar zei: ik wacht wel tot volgende week met bevallen... Nou ik mag dus nu bevallen en er komt maar niks hahahaha! @ Mandy1 -> ja ik begin het langzaam ook wel zat te worden! 's ochtends vind ik nog alles prima (tenminste als ik een beetje heb kunnen slapen) maar merk vooral 's avonds dat het erg zwaar word en dan juist veel last heb van vanalles... Gisteravond zei ik ook tegen mijn mannetje in een hele diepe zucht: nou van mij mag die wel komen, heb er langzaam genoeg van... Waarop hij gelijk antwoorde: ehm nee eigenlijk niet, als die nu komt raak ik in paniek, wat moet ik dan doen? Laat maar nog een paar weekjes zitten! Haha, moest er wel om lachen! Mijn mannetje word met de dag zenuwachtiger en heeft het er steeds meer over, bang dat hij niet weet wat hij moet doen als het begint, bang voor de eerste dagen als de kleine er is... Vind het wel schattig maar ook weer sneu voor hem! Maar ik ben er van overtuigd dat dat ook wel goed komt... Een man is er denk ik bij zijn eerste kindje nooit helemaal klaar voor! Gr. Miranda
@debje: ik ga sowieso FV geven ivm medicijnen die ik moet gebruiken dus ik moet wel zorgen dat het klaar staat. Maar volgens mij is het toch verstandig om iets in huis te hebben qua flesjes en voeding voor als de BV niet lukt....
Daar zit wel wat in Carla; denk dat ik van de week dan maar een flesje koop; mocht het dan niet lukken dan heb ik inderdaad iets liggen, wel weer een gerustellend idee natuurlijk
ja idd je weet maar nooit om wat voor reden dat het misschien niet gaat lukken en dan is het wel een fijne gedachte dat je iets reserve hebt liggen! Kleintje zal toch moeten eten
goede morgen dames... pffff kom net mijn bed uitrollen. ik heb zo slecht geslapen niet van het rommelen, maar gewoon qua lig houding oh wat doet me dat toch een pijn! het liefst wil ik op mijn buik liggen maar dat gaat nu echt niet meer op mijn rug dan zie ik allemaal sterretjes en op mijn zij dan drukken mijn heupen in elkaar en dat doet wel zo'n pijn pffff dus beetje bij beetje geslapen en zodra de pijn kwam opzetten weer van houding veranderen pfff maar goed hoe gaat het hier ? beetje ongi gevoel maar niks bijzonders hoop dat ik me net zo ga voelen als gister, want gister had ik een super dag! maar 1 harde buik gehad en zelfs geen last van lekage van onder bleef helemaal droog om het zo maar te zeggen heel bizar maar t is toch zo.... zels mijn kwaaltjes nemen af nou dat is alleen maar een feestje natuurlijk hihihihi nou ik las dat alle beebs er nog inzetten... dus wachten we netjes af tot de volgende beeb zich aan kondigd @sweetpee die foto's krijg ik donderdag of vrijdag binnen en dan mag je ze bewonderen nou ik ga ff broodjes eten tot zo...
hey dames... hiero ook nog niets patroes, ik denk dat ik op jou wacht! hahahaha nee het blijft hier gewoon steeds hetzelfde, wel harde buiken ook soms van die overheerlijke pijne.. en het ongesteldheidsgevoel word er ook niet minder op... verder veel steken in me doos.... maar ik wacht rustig af....... hihi madelief, nog 4 daagjes tabletjes en dan is het weer gedaan! moiozo meis! lijkt me een vervelend iets....
goeie morgen mandytjuh, Dat heb ik nou ook met slapen, elke houding gaat pijn doen na een tijdje, dus dan draaien we maar weer en daardoor komt er van slapen vrij weinig terecht!
morguh dames ik heb eigenlijk wel lekker geslapen. haha alleen mijn mannetje niet.. hahah had bijna het hele bed voor mij hahah.. gelukkig dat er nog een muur stond anders was hij vaak van het bed gerold nog geen baby´s dames : nog 10 dagen en dan is het onze maand,, maar heb het idee dat iedereen nu al zijn kleine in de armen wil hebben.. tenminsten ikke wel hahah ouders willen het wel hahah maar de beebz zijn eigenwijs dat wordt nog wat als ze groter zijn hihihihiih grapje.. ! najah veel plezier vandaag