Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Ik heb hetzelfde met slapen, geloof dat we allemal tegelijk de zelfde klachten hebben hahahah :D
    Je ligt gewoon niet meer lekker, ach ja nog een paar weekjes en dan kunnen we niet meer slapen omdat de baby huilt.......

Ja anniek nog 4, en dan maar hopen dat ik die antibiotika kuur niet hoef bahhhh.......... ;)

2. hardloper

hardloper Niet meer actief

hèhè, alles net en startklaar.... nu wachten. bah, geen zin. wil lekker alle taart alleen opeten. wauw wat zou ik ziek worden zeg...

@ mandy, hen je extra kussens voor tussen je benen, in je rug, onder je buik enz. enz.? dat helpt wel een beetje. weet je wat ik altijd zo lastig vind, (ben ook een buikslaper) dan ben je bevallen, en dan ga je de eerste nacht heeeeerlijk op je buik liggen, en dan denk je de avond erop weer mmmmm lekker, ga je liggen, HEB JE STUWING! :rolleyes: twee van die enorme bijna ontploffende ballonnen onder je... darn, weer niet op je buik.... eigenlijk zouden ze van die matrassen moeten hebben met drie gaten erin. een grote voor je buik, en dan dat je die kan vullen, en er twee uit kan halen voor je borsten..... :D

hé madelief, mijn man weet waarom ze zo vies zijn! je moet ze niet opeten, maar ze er van onder instoppen! :) :)

groetjes, lidwina

3. hardloper

hardloper Niet meer actief

oh nee, nachten wakker, en ik krijg vast ook een huilbaby, want de eerste twee sliepen meteen door, en huilde ongeveer niet. zo veel geluk kan je vast niet drie keer treffen...

4. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    hihihi lidwina

ja ik heb een voedings kussen tussen mijn benen en een kussen in mijn rug maar zodra ik me om moet draaien dan moet ik die hele boel ook mee om draaien en dan ben ik echt in gevecht met die voedings kussen hihihi die wil niet zo mee draaien dus lig ik daar te worstelen met dat ding tussen mijn benen!
    en idd het eerste wat ik ga doen als ik bevallen ben is heerlijk op mijn buik slapen! de eerste paar dagen heb ik toch nog geen stuwing dus kan ik wel ffies bij komen... oh wat zal ik er van genieten zeg hihihihi

5. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    ja lidwina zo dacht ik ook al...
    het begint al bij de zwangerschap bij die 2 meiden nergens geen last van gehad pas op het eind van de jongste kreeg ik BI maar voor de rest helemaal geen klachten of iets dergelijks! na de geboorte sliepen ze gelijk door hele makkelijke kinderen zijn ze
    zelfs de bevalling ging van het lije dakje de oudste in totaal 4 uur en de jongste 1,5 uur en nog geen scheurtje eraan over gehouden!
    maar nu bij deze pffff vanaf het begin loop ik te emmeren met het een en ander dus ik hou mijn hart vast wat er nog allemaal te wachten staat...

6. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    o ze moeten er van onder in oeps :confused: ik dacht al wat een vreemde smaak ;)

hoop dat ik dat geluk ook heb dat de eerste geen huilbaby word!

liefs es

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ben wél van mening dat ik liever wil dat de 1ste n huilbaby word, valt de 2e beeb altijd mee toch? ;)

8. Diana82

Diana82 Actief lid

7 nov 2006
    353
    0
    0
    Hallo allemaal,

Sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen! Sinds mijn verlof is ingegaan ben ik zo druk met vanalles en nogwat, dat ik gewoon geen tijd overhoud om het forum bij te houden......

Ik was blijven steken bij pagina 274, en vanochtend zag ik dat jullie bij 312 waren. Ik heb het meeste bij gelezen, maar het waren zoveel pagina's dat ik echt niet meer op alles kan reageren. SORRY

Wel even een paar reacties:

Carla en Sweetpee: inderdaad over 1 week mogen we! Kan niet wachten....

Mandy: de fotoshoot was inderdaad leuk, maar wat onwennig in het begin. Ik was samen met Martin en heb ook ruim 100 foto's laten maken. Ik ben echt super benieuwd naar het resultaat. Ik vond het wel een grappig mannetje. Helemaal niet het type dat ik me had voorgesteld. Ik had een of ander artistiek type met lang haar ofzo verwacht.... En geen hovenier met een " ik ben gekke gerrit niet" t-shirt, jij? Ik ben ook topless gegaan voor een aantal foto's, best spannend....

Alle andere dames: ik heb jullie verhalen gelezen en leef met jullie allemaal mee. De klachten van een aantal van jullie zijn echt balen, gelukkig heb ik zelf momenteel eigenlijk nergens last van....
    Wat het voorspellen van data: zo'n beetje iedereen denkt dat de kleine eerder komt, en de meeste gaan voor een dochter.... Ik denk dat 'ie te laat komt en dat het een jongetje wordt. Dus........

Ik ga nu wat voorbereidingen treffen voor het avond eten, mijn ouders en broertje komen zo gourmetten. Lekker!

Ik zal proberen deze week wat vaker in te loggen, zodat ik wat meer op jullie kan reageren.

Liefs Diana

9. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    hihihihih Diana klopt.
    ik had me ook een heel ander typje verwacht en idd heel leuk t-shirt had hij aan hihihihihi moest er ok wel in mezelf ff om gniffelen :-D ( ja om zijn t-shirt dan he)
    hij heeft nog een bedankje hier op het forum gezet onder zwanger topic "3 zwangerschapsreportages gemaakt"moet je maar is lezen....
    nou ik ga ff na beneden ik was ff terug naar bed gegaan en schrik dus net wakker zal me is ff melden beneden hihihihihihihi

toedels

10. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    heb een nieuwe buikfoto in mijn album gezet.. :)

gaan jullie nog darten kijken vanavond?

11. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    zo bar... die is goed gegroeid!
    en jaaaaaa natuulijk gaan we darten kijken ik zit helemaal vooraan hihihihihi

12. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Darten kijken, NATUURLIJK. wie heeft er gisteren ook gekeken, cool man die 9 darter!

13. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    goed he die 9 darter !
    normaal gaan wij ook altijd na die toernooien toe, maar nu gaat dat helaas niet he hihihihi
    straks hier in nijmegen dan ga ik weer :-D
    ben weer beneden eten ... bolle gijs heeft honger!

14. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Wij zijn bij de wdt geweest in 2005 was erg gaaf!
    Heb zelf ook gedart een hele tijd, maar nu al een tijdje gestopt.

Smakelijk mandytjuh. Ik ga ook eten en dan nestel ik mezelf lekker op de bank.

15. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    klote darten! ik wil de kraamafdeling!
    nee komt dat stom darten en niet mijn programma :cry:

16. Niet meer actief

bij ons ook geen darten kijken.. wij hebben straks een verjaardag.. we wachten nu eerst op onze bestelling namelijk shorma schotel hmmm!

17. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    ja ik wil ook de kraamafdeling! :cry:

18. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Hoi dames!

Werkelijk ik moet me kapot schamen :oops: ben al zo lang niet meer geweest! Ik lees telkens wel mee maar het gaat allemaal zo snel! Ook ben ik erg druk met de laatste voorbereidingen want het komt nu toch wel echt dichtbij. De eerste maartmama's zijn al bevallen!
    Ook zijn er al een aantal meiden die aan het "rommelen"zijn, ook ik heb donderdag de verloskundige moeten bellen. Ik liep op de huishoudbeurs en moest naar het toilet en trof daar een paar druppels bloed met afscheiding aan....ik moest het maar even aankijken. Het kon het begin zijn van de slijmprop dus erg spannend :D Nu alleen maar last van venijnige steken in mijn vagina. ( ohoh waar je het toch ook allemaal over hebt als je zwanger bent :rolleyes: )
    Ik heb nu ook lekker verlof en ga vanaf nu weer lekker meeschrijven hier! Het is altijd gezellig hier!

Groetjes Leonie

19. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    leuk leonie dat je er weer bent :D en natuurlijk helemaal super dat je nu ook met verlof bent! Je kan je nu ook aansluiten bij het rommelclubje.
    Die doossteken zijn hier ook volop in de weer ;)

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :cry: Zo..... mn eerste huilbui gehad in maaaaaaaanden tijd.. Ben er mee aan dat ik niks kan/mag doen. Pfff en mn man zit mooi boven op de comp aan de babysite of zn eigen site te knutselen en ik zit maar benee. Of lig benee. Heb de hele dag al koppijn dus dit kwam er ff uit met t eten. Moet zeggen dat t wel n beetje oplucht. Morgen haalt mn man n kabeltje en gooit de laptop voor mij naar beneden, lief hè! Voor de rest geen gerommel gehad vannacht. Afwachten maar weer.

Ps vanaaf uiteraard darten kijken. Heb zelf met electronisch darten hoogste divisie gegooid en in t Nderlands Team gezeten 2x. Na de zomerstop ga ik daar weer mee verder.

Deel Deze Pagina