van harte gefeliciteerd met je zoon Martijnen Lotte helemaal tegek! met hoeveel weekjes waren ze nu geboren? 35? ik zal ze ook aan het lijstje bijvoegen! oja en nog een vraagje voor jou.. me moeder zei dat kindjes 2500gram zijn als ze meemogen? maar klopt dat? was martijn dit? en lotte? sorry ben even heel nieuwsgeirig! Ik duim dat je lotte mee mag neemen mmorgen! ik kan me voorstellen dat dat raar voelt om haar achter te laten! Mandy wahaha wat een scheet die hond van je! Patroes voor hetzelfe geld heb je het wel ergens neergezet maar heb ik het gemist ofzo!
Statjes tot 16 februari: De eerst uitgerekende maart mama is: Yvon op 2 maart. Er zijn 33 Mamas die hun eerste kindje krijgen (waarvan twee de 1e en 2e krijgen) Want Caithlin79 en Marian79 krijgen er een tweeling! mammatje is tot nu toe de meest ervaren mama onder ons,zij krijgt haar 4e kind! 2 maart: Yvon Meisje, ?? 3 maart: Mandytjuh jongen, 4 kg {36wkn} 3 maart: tamara Meisje,20kg {34wkn} 4 maart: Patroeshka verrassing, 18.5kg {36wkn} 7 maart: Lilly jongen, 13kg {31wkn} 7 maart: Dee ?, 8 maart: Esther jongen, ?? 8 maart: Sharon jongen, ?? 9 maart: Veertje1979 Meisje, 12kg {33wkn} 9 maart: Linda10280 jongen,?? 9 maart: mamma carola, ? 11 maart: Miranda jongen, 8kg {33wkn} 11 maart: blackpanter onbekend ? 12 maart: Lesleyw, meisje, 12 maart: Marian79,2 geheimpjes , 23kg {33wkn} 12 maart: Mieke meisje, 10kg {33wkn} 12 maart: Timiris Meisje, 13 maart: MadeliefMeisje, 14kg {33wkn} 13 maart: Jalea jongen, ?? 13 maart: debje 26 jongen, 14 maart: Anniek geheimpje , 11kg {35wkn} 14 maart: Mama van Ryan, Meisje, 10.8kg {35wkn} 14 maart: mammatje Meisje, ?? 15 maart: Marijke jongen, ?? 17 maart: Jodi verrassing, 11kg {34wkn} 17 maart: guppienljongen, 7kg {34wkn} 17 maart: Gupsie Meisje, 13 kg {32wkn} 18 maart: SweetpeeMeisje, 14.5kg {34wkn} 18 maart: Diana82, onbekend, 13kg {34wkn} 18 maart: Carla Meisje, 14kg {30wkn} 18 maart; Bar geheimpje , 12kg {35wkn} 20 maart: Roba77 verrassing, 9kg {31wkn} 20 maart: Cleo , verrassing, 21 maart: nancy74, verrassing, ?? 22 maart: spar verrassing, 23 maart: Marina jongen, 24 maart: Kiowajongen, ?? 24 maart: Laura Meisje, 6kg {32wkn} 25 maart: Leonie jongen, 27 maart: Alkievalkie geheimpje , ?? 27 maart: Angelaa geheimpje , ?? 28 maart; Mandy1 {eshter}, ? 29 maart: Linda(83)jongen, ?? 29 maart: Mirielle , Meisje, 5.5kg {30wkn} 30 maart: Caithlin79 2 geheimpjes , 14kg {34wkn} 31 maart: Toys verrassing, ?? Jodi (17-03) Marije 12-02 Marian79 (12-03) Martijn&Lotte 14-02
anniek is het misschien niet makkelijker om de namen van de geboren beebs achter de statjes te zetten? kan je precies zien hoeveel eerder of later ze geboren zijn... en uhhh lief he die hond?
marian75 gefeliciteerd met je liefdesbaby´s geniet ervan! Anniek mag ik er ook bij ik ben op 9 maart uitgerekend en het is een manneke al vast bedankt groetjes... deze moeder in spé gata haar bedje opzoeken.. dusj slaap lkkr dames..
Pfoe kijk je een dagje niet mee....zijn jullie alweer 4 pagina's verder Nou wij hebben de keuken ingeruimd en ik heb de flesjes gesteriliseerd. Ik ga wel voor BV hoorr, maarja ik heb zoveel flesjes en het is wel leuk als papsie straks ook wat kan geven (kan moeilijk mijn tiet afstaan hihi) en mocht FV nodig zijn, zijn ze klaar voor de start Nou ik lees morgen wel ff bij ik ga nu ff bankhangen. Oh Marian: Gefeliciteerd, ze zijn errug cute je jochie en meid. Hoop dat ze snel thuis is waar ze hoort Bar wat is je buik gegroeid zeg! Morgen zal ik die van vandaag ok ff plaatsen OK tot morgen allemaal, trusten voor straks.
Wow Marian! Een jongen en een meid GEFELICITEERD! Eindelijk nieuws van jouw kant! Geniet er lekker van!
Moggûh allemaal Vanacht best lekker geslapen, natuurlijk zoals standaard 4 keer wezen piesen , maar al met al een lekkere nacht. Om een uur of 10 heb ik de kraamzorgintake, k ben benieuwd.... Zal zo maar ff onder de douchde jumpen.
goede morgen allemaal... nou ik heb de maraton geslapen gister hoor hihihi eerst rol ik tegen half 12 t bed uit daarna weer terug gegaan tot een uur of 5 toen eten en darten gekeken en tegen een uur of 10 weer op de bank in slaap gevallen hihihi om 3 u maakte wolfgang me wakker of ik nog na bed wilde hihihihi ben naar boven gegaan en heb geslapen tot kwart over 9! wel een paar x na de wc geweest en doorligverschijnselen gehad maar ach wat wil je als je zo lang op bed ligt hahahahaha wel lekker hoor zo'n daggie! nou zijn er al nieuwe beebs in aantocht? hier niet hoor geen tekens niks dus we gaan er weer tegenaan vandaag... nou ik lees jullie weer tot zo... @sweetpee kraamzorg steld niet veel voor hoor meid... teminste die intake dan he
Ik zit nogsteeds te wachten op een telefoontje van het ziekenhuis, ze houden me in spanning! @Bar Ze zijn met 36 weken en 2 dagen geboren. Voorwaarde om mee naar huis te mogen is zichzelf op tempratuur houden en goed drinken. 1800 gram is de couveuzegrens, waar Lotte dus al 36 uur na de bavalling uit mocht. Martijn heeft maar 24 uur in de couveuze gelegen. Martijn was gisteren 2170 gram en staat op het moment stil in groei, nu lekker eten en op geboortegewicht terug zien te komen! Lotte is alweer aan het aankomen, ze was gisteren en eergisteren 5 gram gegroeit. Het is niet veel, maar toch! Ze zit nu rond de 1850 gram. Ze zijn dus beiden echt heel erg klein! @Cathlin Hoe is het met jou? Alles nogsteeds rustig? Het wordt hier langzamerhand spannend! Ik hoop dat ik de tijd kan vinden alles een beetje bij te houden.... Anders moeten jullie het me maar niet kwalijk nemen hoor Druk druk druk! Marian
nou marian dat nemen we je dan ook niet kwalijk hoor meid, we zijn allang blij dat we iets gehoord hebben van je en dat alles goed gaat met die 2 schatten van beebs... nou ik ga duimen voor je dat het ziekenhuis gauw beld groetjes en tot horens
Ten eerste MARIAN! Gefeliciteerd met jullie 2 prachtige baby's!!!!!!!!!! Hopelijk mag jullie dochtertje ook mee vandaag want ze zal haar broertje vast ook wel missen na al die maanden samen in de buik
Zo meiden,daar ben ik ook maar weer eens. Heb wel veel meegelezen, maar eigenlijk niet zoveel puf gehad om te reageren. Marian: Gefeliciteerd zeg! Wat een droppies. Hoe gaat het nu met jou, al een beetje bekomen van de bevalling? Last van rondvliegende hormomen? Ik heb besloten om flesvoeding te gaan geven. Heb er echt superlang over nagedacht en zelfs naar BV-cursus geweest, maar ik zie het echt niet zitten om heel veel verschillende redenen. Ik ben opgelucht dat ik nu eindelijk de knoop heb weten door te hakken en dat geeft echt heel veel rust bij mij. Ik had er nu al onwijs veel stress van. Mijn buik begin ik nu zo langzamerhand echt wel zat te worden en ik wil ook mijn kindje eens in de armen kunnen sluiten. Maar goed.....ik moet nog langer dan de meesten van jullie dus zal er nog wel een tijdje op moeten wachten. Heb nu verlof....maar vind de dagen echt zo langzaam gaan nu! Nou, ik ga maar weer eens en zal weer eens wat vaker een berichtje achterlaten. Groetjes Yvonne
Nou meiden ik ben er af en toe best een beetje klaar mee hoor! Gisteren een paar keer heel pijnlijke harde buiken, wat een rotgevoel zeg Vervolgens de hele dag een soort van zeurderige spierpijn van mijn onderrug tot mijn schenen.........En ik dacht dat mijn bekken niet nog vervelender kon doen maar ja hoor :x Maar goed het duurt allemaal niet lang meer, 2 tot 4 weken en dan kan ik hopelijk ook fotoos hier plaatsen van mijn kleine wonder Ik heb wel het gevoel dat ik er nu echt klaar voor ben. Er is nu rust en er is niets meer dat nog ff moet....... Jah ik heb echt zoiets van kom maar op met die bevalling! Ik wil nu wel eens weten hoe het is!
Gefeliciteerd Marian! Wat leuk; een meid en een knul! Ik hoop dat Lotte ook snel naar huis mag voor jullie! O en ik zag nog een statistiek lijst voorbij komen: Ik ben 10 kilo aangekomen bij 36 weken.
sorry sorry dacht echtd taik je al had toegevoegd! zeker vergeten om opslaan te drukken! sorry! @ MARIAN bedankt voor je antwoord, dat was ik, niet Bar.... die vraag met hoeveel weken.... Ik vroeg dit omdat het bij mij behoorlijk rommelt de laatste dagen en ik me dit echt afvroeg... ik dacht; dit is me kans! Mee goed dat van jou is een tweeling! maar echt super hoor! wat een lekkere kleine frupkes, maatje 50zal nog wel groot zijn dan he? @ MANDY jah is misschien wel een optie jah... maar zal ff kijken hoe ik ze aanpas want ze zijn niet echt overzichtelijk meer.... Zal als ik straks de puf heb even iets aan doen PFFF ik word zo langzaam aan gek van de harde buiken, ben blij straks naar de vk te mogen!zeker als ik zit komen ze.... het hele weekend last van gehad! gister avondzelfs echt pijnlijke, ik dacht jahoor het gaat beginnen... {maar me frupke heeft naar me vriend geluisterd want het mocht niet! hihi de overbuurvrouw krijgt vandaag keizersnee, is eigen een maart mamma maar kindje heeft geen plaats meer om te groeien! dus ben heel heel benieuwd!} mensen die ook VOCHT vasthouden? beginnen jullie benen ook blauwe plekken te vertonen? Dat begint bij mij wel echt pff, zelf waar me kniekousjes waren opgehouden zag ik deuken nou jullie horen laterrrr
Goedemorgen! Nou hier ontzettend slecht geslapen! Ben niet goe din orde... verkouden en keelpijn ( weet iemand of ik strepsils mag hebben?) Maar zit nu nog heerlijk in de pyama ff relaxen! @ Sweetpee: succes met je intake! En ja dat plassen 's nachts, je blijft lopen, heel irri! @Marian: doe maar lekker rustig aan en geniet van je kindjes! @ALkievalkie: ja is moeilijk om de keuze te maken. Ikzelf kan er ook nog niet goed uitkomen maar ik denk dat ik in eerste instantie begine met borstvoeding en dan zien we het wel. Nou ik kom hier strax nog wel ff om de hoek kijken!
Marian gefeliciteerd! Geweldig, een hele mooie meid en een hele mooie jongen! Geniet ervan! Gelukkig is alles goed gegaan en mag je kleine meid morgen misschien ook naar huis! Hier rustig, alleen ontzettend last van ongikrampen... Zelfs onder de douche... Dus lekker rustig aan voor mij! Zit geen regelmaat in dus niks aan t handje! Ik heb ook vanalles nog gelezen, maar even geen fut om te reageren, sorry dames! Misschien vanmiddag meer... Gr. Miranda