Maart 2007 Mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by susanne1979, Jun 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    1,864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    vond ik ook al sweetpee
    verveel me pffff

2. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    he dames...

net naar de vk geweest...
    ons frupke ligt vast in mijn bekken...
    vocht ed hoorde er allemaal bij...
    ook de harde buiken waren op zich normaal en konden ze verder nik saan doen... het is gewoon afwachten
    ik had gevraagd om te kijken of ik ontlsuiting had maar dat was volgens haar overbodig.ze wild edit in principe wel doen maar het was een beetje onnodig want ze zou toch verder geen actie ondernemen... heb toen ik ook gezegd het amar te laten want tja een fijn gevoel is het niet.
    hihi vk zei wel nog dat ik nog 2 dagen me bene overelkaar moest houden! hahahaha geinig hoor! maar ik doe me best! hahaha
    heb haar ook nog gevraagd te schatten en ze schatte de kleine op net geen 7 pond dus ongveeer 3400gram en misschien nog wel minder...
    vroeg wat het kindje nu ongeveer zou zijn.. dat was rond de 2700gram verwachte ze.... nou das toch een mooi gewist?

nou er zit dus niks anders op dan afwachte, niet dat ik wat anders gedacht had maar ok.....

3. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hihihi ikke ook, tis helemaal wel stil op de site vin ik....

ik ga maar ff een spelletje spelen denk ik op spele.nl :D

Andere dames jullie zijnniet stiekeum beebs aan het uitpoepen hè?! :p

4. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hey anniek, fijn dat het allemaal "normaal"is, jammer dat je er zo'n last van hebt.....

Nou nog ff en dan is het over en hebben we onze uks in onze armen :D

5. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    1,864
    0
    0
    Nijmegen
    eej anniek mooi dat alles in orde was... en nu maar gewoon afwachten pffff en dat duurt lang hihihihi
    ik heb me er ook al bij neer gelegd misschien helpt het wel ;)

sweetpee jij lijkt mijn mannetje wel die zit ook vaak op spele.nl hihihih zeg altijd tegen hem dat hij een kleuter is hahahahahahha lol
    ja en dan moet je hem zien hij tegen een van de kids en dat gaat erop joh hahahahhaha

6. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    bloeddruk was trouwen iets van 140/84 wel hoog voor mijn doen maar nog binnen de grens....

ach jah sweetpee... we wachten af meid! meer kunnen we niet doen...
    weetje ik vind het allemaal niet eens zo heel erg hoor maar meer steeds die harde buiken en dan denk ik; zou het nu? of nu? ik wil eigenlijk dat het óf doorzet, dan maar tevroeg óf dat het ophoud en m met rust laat! hihi maja heb niks te willen he!

7. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,605
    1
    0
    Leeuwarden
    :) Mandy, ik heb het ook van mijn vriend hihihi. Tja mannen/jongens :rolleyes: :p

8. Diana82

Diana82 Actief lid

Nov 7, 2006
    353
    0
    0
    He dames,

Allereerst: Marjan, gefeliciteerd! Een gezonde tweeling en dan ook nog een jongetje en een meisje! Wat wil je nog meer? Ik hoop dat ook Lotte snel naar huis toe komt! Geniet van de kleintjes, voor je het weet zijn ze alweer een stuk groter.

Ik begrijp dat het bij een hoop van ons al aardig aan het rommelen is, nou ik heb nog nergens last van...... Ik ben nu 36 weken zwanger en 13 kilo aangekomen. Ik ben natuurlijk wel moe, heb af en toe last van mijn rug en heb zo eens in de zoveel tijd een keer een harde buik, maar that's it.... Waarschijnlijk komt de kleine dus nog lang niet, helaas......

Ik ga even verder met de was en dan nog even lekker liggen. Fijne middag allemaal!

Diana

9. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    1,864
    0
    0
    Nijmegen
    nou ik heb zo'n idee dat het volgens mij niet veel uitmaakt of je nu veel of weinig rommeld...
    er lopen al een tijdje een paar dames te rommelen maar lopen er nog steeds, maar ondertussen is marian en jody al bevallen en volgens mijn hadden die prakties geen tot weinig klachten toch?
    dus dames... ik denk dat we gewoon moeten wachten meer kunnen we niet doen

10. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    nee meer kunnen we idd niet doen haha...
    wachten wachten en nog is wachten..
    hoewel de tijd nu wel begint te komen dat we zouden kunnen gaan bevallen hihi

11. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,605
    1
    0
    Leeuwarden
    Tja Anniek ik heb hetzelfde hier. Zet door of hou op met dat zeurende gevoel :rolleyes: (eigenlijk denk ik heel hard ZET DOOR :p )

Diana, volgens mij zegt het wel of niet rommelen ok niets hihi, straks ben je bevallen hahaha.

12. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    1,864
    0
    0
    Nijmegen
    hihihi ik heb ook liever vandaag nog dan morgen hoor, maar kan hem er echt niet uit shoppen hihhihiihi

ff weer iets anders... ik had me toch raar gedroomd vanacht!
    ik kroop op mijn knieen naar mijn oude huisarts ( is inmiddels al met pensioen) omdat ik aan het bevallen was kom ik daar aan heeft hij helemaal geen tijd voor me en moest maar in de wachtkamer gaan zitten wachten, nou hells dat ik was en ging na het kamertje daarnaast en daar beviel ik helemaal alleen! niemand die me hielp...
    maar toen ik onze zoon zag was hij zo groot pfff leek wel een baby van een maand of 3 hihihihi
    en hij kon al praten! ik zei nog tegen hem; jij mag nog helemaal niet praten want jij bent een baby en die kunnen dat nog niet!

wat je niet allemaal kan dromen he pffff

13. Diana82

Diana82 Actief lid

Nov 7, 2006
    353
    0
    0
    Even snel een berichtje: mijn vriendin is vanmiddag om 12.43 uur bevallen van een gezonde dochter, Nola. Ze was eigenlijk aanstaande zondag uitgerekend, 3 weken voor mij. Ik vind het zo leuk voor ze! Morgenavond gaan we meteen even langs op kraambezoek, voordat ik straks zelf aan de gang ben.......

Het wordt nu wel heel echt allemaal......

14. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,605
    1
    0
    Leeuwarden
    Wahahaha Mady wat een maffe droom! Dat zou wat zijn :confused:

Diana wat leuk zeg :D en een mooie naam ook!
    Veel plezier op kraamvisite ;)

15. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    2,529
    0
    0
    Hahaha wat een droom! Geweldig!

@Anniek: fijn dat alles goed was bij de verloskundige! Het is en blijft afwachten....

@Diana: wat leuk! Ook gefeliciteerd en veel plezier op kraamvisite!

Ik ga weer richting de bank, ben niet goed in orde :( Kom straks wel weer ff kijken :D

16. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    1,864
    0
    0
    Nijmegen
    hihihih er ghe t zou je maar gebeuren pffff maar goed dat dromen bedrog zijn. :-D

ik ga met t eten beginnen tot straks maar weer

17. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    woensdag krijg ik mijn intake gesprek van de kraamzorg ze controleren ook gelijk of de babykamer in orde is, wat moet ik me er verder bij voorstellen zo'n gesprek?
    groetjes esther

18. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    opzich weinig hoor. Ze vragen of je bepaalde dingen in huis hebt. Ze leggen het een en ander uit.. En ze kijken je kruiken na, tenminste, zo ging het bij mij.
    Ze vertellen wanneer je ze moet bellen en leggen uit wat ze allemaal komen doen en hoevaak ze komen..

19. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,605
    1
    0
    Leeuwarden
    Ik heb m vandaag gehad de intake, en het is idd zoals Bar zegt. Niet heel bijzonder, ze leggen gewoon uit wat de bedoeling is....

20. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ok dank jullie wel ik wacht het wel af het steld in ieder geval dus niet veel voor.

Share This Page