Maart 2007 Mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by susanne1979, Jun 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Carla1980

Carla1980 VIP lid

Jul 16, 2006
    5,833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Krijg net bericht van het kruidvat dat ik de baby en mama geschenkdoos op kan halen!

2. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    heb je daar geen papieren voor nodig ik was ook gebeld dat ik de papieren thuis zal krijgen en het dan kon ophalen maar dat is nu ook al zeker 4 weken geleden.

3. fenniet23

fenniet23 Actief lid

Jul 22, 2006
    405
    0
    0
    Receptioniste
    Meppel
    Hallo dames,

Ik ben vanmorgen en de helft van de middag bezeig geweest in de badkamer. Lekker alles soppen en boenen, maar aangezien moeders het allemaal niet zo snel meer kan. :( Doen we het lekker rustig aan! :)
    Niks geen drukte vandaag was mijn eerste dag van mijn zwangerschapsverlof. Altijd lekker. Donderdag gaan we trouwen ik hoop dat het zonnetje schijnt. En anders gewoon droog is, dat scheelt ook al een heleboel.
    Aan iedereen die op het punt staat om te bevallen heel veel suc6.
    En we lezen het vanzelf wel of er nog meer maartbaby's zijn geboren.

Liefs Fennita

4. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,605
    1
    0
    Leeuwarden
    mmmh ik heb helemaal niets meer gehoord van de kruidvat :(

5. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hoi fennita
    heel veel plezier donderdag ik hoop dat jullie mooi weer hebben!
    groetjes esther

6. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ondanks t 'weinige' posten ben ik vrijwel alles al weer vergeten. Ben ook bij de vk geweest en mn bloeddruk was ietsje gezakt :) YES! Moet nog wel steeds rustig aan doen. Ehm onze uk word geschat op 7 pond (met 40 weken). En verder voor de statjes ben ik 1,3 kilo LICHTER geworden :( Nou ja... Hahaha mn moeder weet t aan de slijmprop, ;) . Vannacht wéér wat gerommel maar idd zegt t weinig over of je dan eerder bevalt of niet. Owh ik [-o< t zo!

7. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    1,864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    ik had nog gemailt naar de kruitvat, zelfs daar geen reactie van gehad...
    zal wel niks meer komen!

erther nee je krijgt een mailtje dat moet je uitprinten en daarmee na de winkel gaan...

fennieta voordat ik het donderdag vergeet alvast een hele fijne dag en dat het een droge en zonnige dag mag worden veel plezier...

8. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    spannend hoor vanaf hoeveel weken kunnen ze schatten hoeveel pond je kind ongeveer wordt?

9. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Geen id eigenlijk, bij de 3d echo zei zij al dat t geschat werd op n 7 pondertje..

10. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    vorige week kon mijn vk het nog niet zeggen misschien volgende week wel.

11. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    geloof met 35 weken ofzo.. Bij mij is het vorige week geschat en ze denken dat de kleine 7 pond gaat worden

12. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,605
    1
    0
    Leeuwarden
    Feniet heeeeel veel plezier en een prachtige trouwdag toegewenst!

Ik heb het vorige week laten schatten, werd op een 7+ ponder geschat. Maar voor een betere indicatie zei ze dat ik het met 37 weken (volgende afspraak) nog eens moest vragen aan de vk van die dag.

13. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Bij mij was de kleine vorige week geschat... Ik mocht blij zijn als het net een 6 ponder was! Ik vind het prima hihi!

De intake van de kraamzorg gaat volgens mij overal anders... Bij mij kwam een vrouw op bezoek, ging niet eens kijken naar de babykamer en vroeg ook niet of ik alles in huis had! Het enige wat er eigenlijk gevraagd werd was over het aantal uur, waar hun rekening mee moesten houden, hoe het gezin eruit zag, bijzonderheden en of ik bv of fv ging geven, dat was het eigenlijk zo'n beetje! Duurde ook nog geen half uurtje en ze was weer weg!

14. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    @ mandy
    neuh idd het lijkt wel of het geen ballen zegt! hihi maar hier blijft het weer bezig, heb echt krampen onder in mijn buik joh! grr weet af en toe niet wat ik moet en zit soms te wippen op de stoel! hahaha me vriend moest er om lachen!

@ fenieta
    veel plezier donderdag en hoop idd op goed weer

@ patroeschka
    hihi jou bloeddruk egdaald die van mij gestegen... wij wisselen elkaar wel lekker af zeg! maaruh.. bevallen mag ik eerst he? :)

KRUITVAT BOX
    hiero ook nog nik sgehoord potverdikkie

pff de rest weer allemaal vergeten...

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    De kruitvatdoos heb ik vorige week kunnen ophalen. Niet veel bijzonders. Alleen een mooie bewaardoos voor de flesvoeding in te bewaren en een speentje, en kleine foldertjes... verder zat er niks bijzonders in. Was best een lege doos, maar ja een gegeven paard mag je niet in de bek kijken toch...

16. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    oja dit moest nog!

Diana83
    GEFELEICITEERD MET JE VRIENDIN, leuke naam trouwens Nola... hou er wel van dat je dat niet zo vaak hoort............

Ik ben echt net een klein kind maar ben zzzoooo benieuwd naar me overbuurvrouw! wil zzooo graag weten wat ze hebben gekregen en hoe het kindje heet! ze heeft vandaag keizersnee dus ik hoop het straks in de tuin te zien staan! joepie! :)

17. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    1,864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    anniek blijf het toch wel spannend vinden hoor als iemand aan hetrommelen is hihihihi
    ik ga duimen voor je dat het doorzet!
    en anders vriendje lief een keertje lief aan kijken woehahahahahhaha lol
    Grapjuh....

18. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ik heb ook nog niks van de kruidvat gehoord....
    beetje vaag

19. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

damnes alleen nog gerommel,., geen babies,., hier ook niet hoor,, maar ik [-o< het zo..!

hmm vandaag een hele dag in het ziekenhuis gezeten... :| ppffiieuuw..
    loop nu me dik ongerust te maken,.,.
    mijn vriendin word opgenomen ze slikt erge medicijnen voor haar epilepsie.. en is nu voor de tweede keer zwanger, (binnen 6 maanden) ze wil geen abortus plegen voor de tweede keer.. kan ik me voorstellen...
    maar nu moet ze binnen drie dagen een andere middel krijgen maar dat geeft complicaties... van haar vriend moest ze het eerste kindje weg laten halen.. en nu ook.. heeft het zelfs nu uitgemaakt.. (hij wil geen sex met condooms!, mijn vriendin houd veel van hem en wilt hem niet kwijt raken door het feit condooms wel of niet )...
    haar ouders weten ook niet dat ze opgenomen word, er ligt strax een briefje op tafel dat ze in het ziekenhuis ligt :(
    ik vind het sneu dat ze het helemaal alleen moet doen.. alleen ik moet aan mijn rust denken.. heb super last van harde buiken.. loop met druk van ondere.. heb hoofdpijn,. en dit is niet goed voor mij,..
    ggrrrrr... :rolleyes: ik heb het gevoel dat ik haar laat zakken

naja voel me kindje wel gelukkig bewegen.. sorry... maar dit moest er even uit..

20. Marian

Marian Fanatiek lid

Feb 27, 2006
    3,648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Jaja!

Lotte is ook thuis!

Foto in album!

@Anniek, sorry voor de verwisseling....

@Caithlin De verschillende metingen hadden het allen fout! De ene gyn had te klein geschat, de ander te groot. Met die mm op de echo is het toch erg moeilijk hoor!

Marian

Share This Page