he dat is toevallig, mijn moeder komt mij ook helpen straks.. hihi wat zouden we toch moeten zonder onze moeders Mijn moeder heeft vorige week al de ramen voor mij gezeemt. Ben echt blij dat ze me zo helpt hoor.. Ik kan het niet meer opbrengen om te doen..
ja jij nog ong. 3 dagen....maar dat maakt ook niet echt veel uit hoor \/ jij zit ook al in het zekere gebied. ik vraag vanmiddag dan ook gewoon in het algemeen wat die steken zijn. Heb dat verleden week ook gedaan en toen vertelde hij dat dat de baarmoeder is die nog wijder word en dat ik meer magnesium moest eten.....
@ madelief, die van mij gelukkig ook... nee zelf doe ik ook nmog wel dingen hoor maar niet meer het zware werk... meer het iets subtielere werk zal ik maar zeggen! hihi OOOOOOOOOOHHHHHHHH ik wil weten of ik een overbuurjongen of een overbuurmeisje heb gekregen! en hoe hij/zij heet! hihi ben niet nieuwsgierig ofzo?!
Smoggens.... Ook hier niet fantastisch geslapen van de krampen Ben er gewoon elke 20 minuten wakker van geworden, tussendoor weer weggesukkeld. Op mijn rug liggen is bij mij al een paar weken not-done. Kleine voelt dan erg zwaar op mijn blaas ofzo. Bij de vk dus geen pretje..... Mensen die naar de VK/Frauenartz moeten succes, keep us informed Ik moet volgende week pas weer. Madelief, wat spannend zeg over twee weken is je hummel er Vandaag doe ik lekker rustig aan, zal ff de hond uitlaten, een was draaien en dan zie ik wel weer, is ook maar de 2e dag van mijn verlof
Hahahaha de kleine meid heeft nu al een eigen wil. Ik denk net oppeens mmmh ik heb haar nog niet gevoeld, dus ik een beetje duwen, geeeeen reactie. Stop ik, voel ik een halve minuut later een schuivinkje in mijn buik. Hahaha wij krijgen een coma-patiëntje. Bij de 3-d was ze ook al zo onverstoorbaar toen ze sliep. Nou hopen dat het ook zo is uit de buik
leuk he anniek zo´n buurkindje, anders ga je het toch vragen! sweetpee enn coma patientje hahaha, hopen dat ze zo lekker door zal blijven slapen
hou op hou op madelief! ik zou ook nog gaan ook hoor! sta echt op springen om naar de overkant te lopen... en als er straks niks buiten hangt ga ik hoor! hihi kan hun ook nog wel een tip verschaffen over de versiering want di eis hier in de stad praktisch niet te krijgen! hihi en ikke weet waar je wel veel spul kan krijgen! hahaha {hun wisten nit wat het werd!} ps ik word gek van die krampen... hellup ik wil dat het OF doorzet OF oprot! heb ji dat ook nog SWEETPEE?
Haha Anniek, al geweest? Ja ik wil ook dat het doorzet of stopt. Het is zoooo vervelend. Een tijdje terug deed het geen pijn, was het alleen ongemakkelijk/niet prettig. Nu doet het toch ook best pijn.....Maar wat weer zo raar is de harde buiken doen geen pijn. De pijn zit echt in golven in mijn onderbuik en rug, soms dijen ook (blegh). Madelief ik [-o< het dat ze lekker snel en lang doorslaapt strakkies
ik hoop ook dat onze kleine meid doorslaapt maar ik ben er bang voor [-o< nog 30 min. ong. dan krijg ik weer acupunctuur......
Hier een korte update van de vk! Vrijdag moet ik gaan voor een groeiecho... De kleine is de afgelopen paar weekjes (een week of 5) niet meer gegroeid volgens de metingen. (en dat zeggen ze nu pas ) Niks verontrustend zei ze, maar toch... Meteen ga je weer denken dat er wat mis is... Afwachten tot vrijdag maar weer! Ik ben er meteen vandoor! Fijne middag dames! Gr. Miranda
je zal maar een huilbaby krijgen ik denk dat je op een gegeven moment zelf ook alleen nog maar kunt huilen. is het erfelijk ik was zelf wel een huilbaby?
hoi miranda ja dat is wel even eng om te horen natuurlijk maar als hun zeggen dat je je niet druk hoeft te maken doe dat dan ook niet geniet er nog even lekker van. groetjes esther
Joepie; ben vandaag 37 weken! Echt fijn gevoel is dat zeg, want ik zou graag thuis bevallen Alles gaat nog prima, maar sinds gister ook hier menstruatieachtige krampjes helemaal onderin mijn buik. Zou dit misschien het indalen kunnen zijn? Het was vorige week nog niet ingedaald namelijk. Ben benieuwd wat de verloskundige donderdag ervan zegt. @Anniek; ik zou ook reuze benieuwd zijn of er een roze of blauw vlaggetje op wordt gehangen. Hopelijk krijg je het snel te zien of te horen!
dat kan maar zo het indalen zijn bij mij is het met week 29 al ingedaald en dat voelde ook zo. spannend he nog 3 weekjes voor jou! groetjes esther
hihi erg he! ben gewoon kei nieuwsgierig! hihi ooo sweetpee wat herkenbaar... eerst waren idd alleen wat harde buiken maar nu doet het serieus pijn bah bah bah
Ik zou niet weten of een huilbaby erfelijk is eigenlijk Ik hoop het niet voor je..... @debje: gefeliciteerd met de 37 weken , maarre je banner loopt 2 dagen achter?! Jeetje Miranda, dat hadden ze vorige week toch ook ff kunnen zeggen? Veel plezier vanddaag!