Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hahaha ze mogen wel opschieten met iets op te hangen die buren anders zit je daar voor het raam geplakt zo! :p

JA echt vreemd hoor die krampen, ik ga zo doggy ff uitlaten, maar snel lopen is er ook niet meer bij (gelukkig is het een sjokker hihi)
    Een collega van me zegt altijd: veel lopen is goed, zakt de beeb van!
    Maar dan valt ze eruit hahaha ze is al helemaal ingedaald immers....

Oh weetje wat me ook opvalt de laatste dagen? Ik moet meer poepen....en mijn eczeem speelt weer op en ik krijg allemaal pukkeltjes in mijn gezicht (had ik de hele zwangerschap amper last van...)

2. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Debje, ja nu staat ie daar idd op :( mmmh laten we maar zeggen dat ik het verkeerd heb gezien :oops:

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hahaha sweetpee jij had het niet verkeerd gezien bij die banner! hij klopte idd niet en nu wel!

ennuh jah joh! dadelijk sta ik echt aan de deur te rammelen...
    het is dat ik me pyama nog aan heb! hahaha

oja wat betrefd poepen... heiro ook anders joh, dunner andere geur! :oops: wahaha waar hebben de zwangere mutsen het wel weer niet over! hihi

4. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

en anniek hangen de roze of blauwe slingers al?

ik dacht (mijn voorgevoel) zei dat mijn kleine eerder, eerder, zou komen. maar nu als ik jullie zo hoor,.., een harde buik hier, een harde buik daar. de ene loop al met 1 cm ontsluiting.. denk k tog dat mijn voorgevoel het flink fout heeft en dat mijn kindje pas komt als ie gehaald moet worden..

wat een domper :S mja
    eigenwijs heeft ie van zijn moeder

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    mega ongesteldheidskrampen hiero..
    ennuh ik verlies behoorlijk wat slijm :oops:
    zou dat de beruchteslijmprop zijn di eik in delen verlies?
    zou het? zou het? maja zegt antuurlijk ook weer ghewoon geen shit!

oja NEE nog GEEN slinger grr! hahahahaha

6. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hoe herken je zo'n slijmprop dan? lijkt me vreemd als je dat ineens verliest.
    nou anniek wie weet komt het eerdaags wel op gang spannend hoor.

7. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    nock nock hier ben ik anniek...
    hihihiihi ik had het vanmorgen druk hier pffff had al om 10 visite zitten ik had net de boel opgeruimd alsof ik wist dat ze zouden komen.

nou hier lekker geslapen wel weer wakker van die doorligverschijnselen, maar beeb vind het fijn hier in mijn buik denk ik geen last of niks tot nu toe.

maar uhhh anniek je maakt hetwel spannend meid laat het maar doorzetten voor je...

voor de rest las ik dat er weer gekeurd moet worden ben benieuwd.
    geen beebs geboren zo te zien dus wachten we af...

8. debje26

debje26 Lid

17 jul 2006
    61
    0
    0
    Nou ik heb niets veranderd aan de banner hoor; maar gelukkig dat ie nu weer goed staat dan :)

@ Ranjeewha18: Dat gevoel heb ik ook hoor. Familieleden zeggen ook telkens tegen me dat het eerder gaat gebeuren en ik wil het erg graag geloven. Maar ook hier nog geen tekenen die ik hier van anderen lees.

9. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik heb niet veel te melden, alleen:

Ik wil mijn baby, en ik wil het nu!!!

10. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
  11. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Debje.... eigenlijk best frusterend.. ben nu heel benieuwd hoe mijn geproduceerde stukje van mij en me mannetje eruit ziet..

Lily.. jij niet de enigste.. :S wil ook graag mijn propje vast houden en het liefst een uur geleden al [/code]

12. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    haha lilly ik kan je heel goed begrijpen nou nog even meid dan kun je eindelijk je kindje vasthouden!

13. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hihi die lilly toch! hihi

en nog steeds geen slingerss....

KOmt jullie beebje in de krant?

14. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Je hoort wel vaker dat je moet kotsen tjdens de bevalling.....dat lijkt mij dus niets....de bevalling zie ik niet tegen op, ook niet dat ik ontlasting verlies ofzo. Maar dat eventueel moeten kotsen zit me niet lekker....ik heb daar zo een hekel aan :rolleyes:

Telkens als ik wat eet nu, spookt dat door mijn hoofd.

Sorry moest ik ff kwijt :oops:

15. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    van dat kotsen wist ik niet wel dat er ontlasting mee komt dat lijkt me erg straks stinkt het heel erg.

16. hardloper

hardloper Niet meer actief

@lily, :) :) :) [-o<

@anniek, ben je niet stiekem bezig met bevallen? hou ons op de hoogte! straks hangen jouw slingers eerder dan die van je overbuurvrouw :)

@sweetpee, ik hoefde niet te kotsen, dus dat hoeft niet.

@esther, die ontlasting ruimen ze zo snel op, je merkt niet eens dat er iets is gekomen.

hier nog steeds alles rustig.

mijn man was een huilbaby, mijn kinderen niet. nooit van gehoord dat het erfelijk is.

groetjes, lidwina

17. fenniet23

fenniet23 Actief lid

22 jul 2006
    405
    0
    0
    Receptioniste
    Meppel
    Goedendag dames,

Hier een update van mij!
    Mijn mannetje is gister bij zijn ouders geweest en het is volgens hun allemaal een misverstand!? :confused:
    Zij moeten die dingen helemaal niet gezegd hebben, nou ik weet het niet maar ik zat in de kamer toen mijn mannetje met hun belde en hij zou het toch wel niet verzinnen? Mijn mannetje was pas om half 1 vannacht thuis en het is er erg heftig aan toe gegaan, dus ik ben blij dat ik niet meegegaan ben. :)
    Hij was al een maand gestopt met roken en gister is hij weer begonnen. :cry:
    Maar goed volgens hem is de lucht geklaard en ligt het niet aan mij. Mijn schoonmoeder had gewoon graag met mij kleding gekocht en zo ineens hoefde dat niet, nou ze begrijpt toch wel dat als ik die kleding van mijn ouders krijg dat mijn moeder dan met mij meegaat?
    Dinsdag's voordat wij in ondertrouw zijn gegaan waren ze hier s'avonds en toen wouden ze hebben dat we a.s. donderdag voordat wij uit eten gaan en na de voltrekking bij hun thuis koffie met gebak gingen eten, Nou daar hadden wij toen nog geen antwoord op gegeven omdat ik eerst het restaurant wou bellen. Nou hebben we woensdag's hun gelijk opgebeld dat we niet bij hun komen koffie drinken en gebak eten! Volgens hun hebben wij niet gebeld. Maar goed, ze had dus al een bruidstaart besteld, nou vraag ik je als je nog geen antwoord heb gekregen dan bestel je zoiets toch nog niet? :rolleyes:
    Maar die moest ze dus weer afzeggen, ze voelde zich buitengesloten.
    Maar het moet nu goed zijn en morgenmiddag moeten we daar koffie drinken, helemaal geen zin in! Maar het zal wel moeten, ik ga liever vanmiddag dan zijn we ervan af, En dan kan ik morgenmiddag nog dingen regelen voor donderdag!
    Nou dit was de update! ;)
    Lekker verhaal maar weer.

Zo nu ff wat anders. Volgens mij krijgen wij allemaal last met slapen s'nachts? Ik kan ook niet meer op mijn rug liggen, en als ik mij omdraai dan moet ik eerst twee kussen naar de andere kant gooien. :(

Liefs Fennita

18. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    gelukkig want ik hoop niet dat het een huilbaby wordt. ik ben nu wel heel benieuwd naar wat het wordt.

19. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    zo fennita wat een verhaal! schoonouders of ouders vreselijk vaak bemoeien ze zich te veel of helemaal niet met je. wat moet je ermee he?! succes!
    groetjes esther

20. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    @ lidwina...
    dat zou mooi zijn! hihi ik heb de slinger en spul al in huis dus wie weet! hihihi

Deel Deze Pagina