Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Ok...ik kom hier ook maar weer is binnen vallen ;)
    Heb wel afentoe is met jullie mee gespiekt maar het gaat me allemaal net even te snel hiero hahaha

Ben nu 37,5 weken zwanger en heb het helemaal gehad. (zal vast niet de eenige zijn hihi ;))
    Heb heel erg veel last van me schaamstreek.
    Ik red het nog net om Kelsey naar school te brengen en op te halen.
    Afgelopen Donderdag heb ik de vk op bezoek gehad aangezien ik zoveel last had van me bekken.
    En nou vertelde ze me dat ik wel eerder ingeleid mag worden \:D/

Moet zeggen dat ik wel even geshokeerd was haha
    Maar stiekem ook ergens heel blij.
    Aankomende vrijdag komt de vk weer langs om even nog te kijken hoe het met me gaat en om vervolgens een afspraak te gaan maken met de gyn.
    Hopelijk mag ik dan volgende week gaan bevallen...woehoeee :D

Al ben ik weer is helemaal angstig voor de bevalling (ook al heb ik het al 2x overleefd ;)) heb ik er ergens ook wel weer dubbel zoveel zin in.
    Straks lekker die kleine in me armen.
    En ik kijk heel erg uit naar de reacties van me andere kinderen.
    Al zal Damiën er nog helemaal niets aan vinden hahaha (is ie gewoon nog te klein voor he ;))

Heb op dit moment wel vreselijk last van me hormonen.
    Heb een behoorlijk kort lontje de afgelopen paar weekjes en kan me aan werkelijk ALLES irriteren *zucht*
    Als ik troep zie in huis kan ik wel in tranen uitbarsten.....en dat terwijl ik helemaal geen opruimerige type ben hoor....maar vind nu elk dingetje dat maar een beetje in de weg ligt vreselijk.
    Het zwanger zijn vind ik ook al een tijd niet meer leuk haha
    Alles doet pijn en zit maar in de weg.
    Maar goed...daar hebben we hier allemaal wel last van haha.

Ik kijk iig nu al uit naar het bezoekje van de vk en me afspraak met de gyn.
    Ik hou jullie op de hoogte :D

Verder wens ik jullie allemaal ook veel succes met deze laatste loodjes!
    Strakkies zijn we allemaal weer een leventje rijker :D

2. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Wow spannend Madelief! Hoe wisten ze dat het weeën waren ipv harde buiken btw?
    Ik had vanmorgen ook een ctg en daar zaten af en toe ook van die hoge torentjes tussen om het zo maar te zeggen (boven de 50 op de toko). M'n gyn had het ook over (onregelmatige) weeën maar zij is duits, praat nog niet zo heel goed nederlands en nu heb ik zelf het idee dat ze harde buiken weeën noemt. Dus weet niet zozeer of ik nou weeën had of niet. Ik denk het eigenlijk niet, want voelde gewoon aan als een harde buik!

Ik ben dus net weer terug van de gyn. Was een lange zit, hadden om half 11 een afspraak en waren om half 2 weer thuis
    Met de beebs is alles goed! Ze groeien prima en zitten gemiddeld op 4,5 pond ieder nu, wat heel netjes is bij 34,5 week voor een tweeling. En ze hebben zelfs al wat vetjes op hun buikkie! :)

Ikzelf heb echter de kleine kans dat er zich een zwangerschapsvergiftiging aan het ontwikkelen is. Heb al een paar dagen last van duizeligheid, vlekjes zien en misselijk en niet te vergeten heeeeel veel vocht vasthouden.
    In de urine zat een klein beetje eiwit, dus willen ze dat donderdag nog even weer controleren. Ik hoop dat het meevalt!

3. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

goh begint nu wel heel dicht bij te komen voor sommige dames :D
    mooi hoor..
    [-o< hoop dat de mijne zich ook snel aan klopt.. heowel ik soms wat ongesteldheids pijnen heb. en soms gerommel vlak bij de doos hihih..!

succes dames! ;)

4. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    eej linda welkom bij de club der kwaaltjes...

ik wou dat ik jou VK had zeg pfff
    ik loop hier al va het begin rond met BI en natuurlijk klaag ik daar niet altijd over want tja ik weet niet beter... natuurlijk doet het steeds meer pijn, maar wist niet dat ze je daar voor eerder gingen inleiden?
    ik ga dat toch is aan mn VK vragen moet er toch donderdag heen...

5. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    caithlin, weeen zijn weeen dus geen harde buik :D Dat heet anders, heb natuurlijk alleeen maar duitse artsen hahahaha. Nee als ze dat zegt dan is het ook zo, het voelt ook aan als een harde buik vind ik...... dus meid mooi hoor! ;)

6. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Ok maar ze doen op het moment nog geen pijn begrijp ik dus...jeetje....Lief mannetje heb je! Heb ik ook hier :D

Goh Linda, jij heb volgende week je hummel dus waarschijnlijk al. Leuk man, en ik kan me voorstellen dat je met veel klachten het wel hebt gehad.

Ik mag nog steeds niet klagen. Heb alleen last van de oefenweeën zeg maar.

7. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Uhh okey dan, haha, nou ga ik er dan nog maar vanuit dat het oefenweeën zijn anders had ze er wel wat meer nadruk op gelegd denk ik.

Wel grappig he, om zo op die meter van die leuke golftorentjes te zien :) (al denk ik dat we het wat minder grappig vinden als de échte weeën zijn begonnen :()

8. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    sweetpee: nee pijn gelukkig nog niet... ;) dat komt vanzelf en snel hoop ik hahaha.

Caithlin: nog even over die pieken die had ik ook en dat zijn dus weeen \:D/ dus hebben we het allebei!

liefs Es

9. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    ja dat dacht ik ook, oefenweeen maar daar zei ze op dat het gewoon weeen waren en dat ik vanzelf merk wanneer het gebeurt..... :confused:

10. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    joh caithlin hoop niet dat je zwangerschapvergifitging krijgt anders gaan ze je beebs alsnog eerder halen...
    en als die torentjes zo hoog zijn dan denk ik toch ook wel dat dat weeen waren ja en geen harde buiken!
    ik zit net te denken ,maar weet echt niet meer hoe een wee aan voeld terwijl ik ze voor een paar weken geleden toch echt had gehad.. hihihi vreemd he?
    ja je merkt het idd aan het ademhalen vind ik en de buik verkramt meer vind ik en met harde buiken word eigenlijk de buik alleen maar hard
    ja zo vind ik dat dan he...
    je krijgt ook meer he kramp gevoel vind ik

goh gaan we toch nog deze week weer 1 of 3 beebs verwachten? laat komen laat komen hihihihi

11. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    soms kan het nog wel 2 weken duren en soms ook nog maar een dag....afwachten dus....

liefd Es

12. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    ja mandy zo voelt het bij mij ook! afwachten............niet aan denken dan gaat het sneller hahahaha ;)

13. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Haha ik hoop dat die van mij iig nog ff zo'n anderhalve week blijven zitten hoor! Ze mogen wel komen nu, maar dan mogen ze nog niet gelijk mee naar huis :( dus liever nog effies lekker doorgroeien in mama's buik!
    Ik heb zelf zo het gevoel dat ze in de eerste week van maart komen, ben benieuwd! En nu idd maar hopen dat ik geen zwangerschapsvergiftiging heb.

Jeetje Mandy kun je nagaan hoe snel je dat vergeet. Je lichaam haalt zelfs bij die weeën al het truucje met je uit dat je de pijn snel vergeten bent ;)
    Wel apart eigenlijk he, dat het nu eigenlijk weer helemaal over is bij je? Heeft de knul toch maar besloten dat ie nog wel lekker ligt daar? :D

14. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    ja ja ik hoop voor jou dat ze ook nog lekker even blijven zitten! maar als ik kijk naar mijn buurvrouw dan ben jij nu bijna net zo ver als zij was toen de tweeling is gehaald, zij was 35 weken en 2 dagen. na een weekje mochten ze al naar huis! ;)

liefs Es

15. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Das wel snel zeg! Weet je toevallig ook nog hoe zwaar ze waren bij de geboorte? (je weet maar nooit, sommige mensen hebben zo'n goed geheugen ;))

16. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    ik pak het kaartje even moment.... ;)

17. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    de ene was 3470 gram en de ander 2490 gram best goed op gewicht toch!
    50 cm 47cm

;)

18. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    bij haar zijn ze gehaald omdat de bloedwaardes ook achteruit gingen

19. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    ik hoop het ook voor je caithlin dat ze nog lekker blijven zten bij je!

en ja raar is dat he dat je die pijn gewoon heel snel vergeet?
    natuurlijk blijft er van alles hangen na de bevalling ook het gevoel van persdrang dat weet ik wel, maar die weeen? nee dat vergeet je gelijk, daarom kan ook bijna geen ene mama beschrijven hoe een echte wee voeld... raar eigenlijk he?
    maar wat wel zo is je weet als mama in spé gelijk dat het DE weeen zijn die echt zijn dat is ook wel weer zo...
    vreemd hoe je lichaam op zoiets reageerd he...

20. hardloper

hardloper Niet meer actief

he, esther, bij de feestwinkel in de laanstraat verkopen ze slingers voor jongens en meisjes, en mijn vriendin had met een winkel hier afgesproken dat ze het ongebruikte pakket meisje of jongen zou mogen terugbrengen, dus als je niet weet wat het wordt kan je vragen of dat mag... :D

en als het goed is komen alle babies in de krant. bij de burgelijke stand geven ze dat nl door, en een keer in de week staat er dus in wie er bij en afgeschreven en geboren en overleden zijn...

spannend madelief, hou ons op de hoogte he! :D

Linda10280 misshcien een rare vraag, maar zit je bij de drieboomlaan of bij de koepoortsweg.... ? ben benieuwd wat ze vrijdag zeggen. lekker dat ze je willen inleiden. :D

Caithlin79 hoop het ook, doe maar rustig aan... en volgens mij zijn weeen ook met harde buiken, maar dat weet ik eigenlijk niet zeker...

mandy, bij mij doen ze dat dus niet :cry: zit ik dus even bij de verkeerde praktijk. moet woensdag. even kijken of ze iets kunnen schatten enzo...

ik dacht trouwens dat weeen voelde als zware diareekrampen, maar dan tig keer erger. weet niet zo heel goed meer. weet alleen dat het niet mijn habby is, weeen hebben...

ga weer een meisje halen. tot zo!

groetjes, lidwina

Deel Deze Pagina