Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    hahahaha sweetpee kikkertjes!

2. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
  3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    tjonge jonge kwebbel mutsen! ik heb een halve dag moeten lezen!
    Nou heb er een blaadje bijgepakt maar vergeef het me als ik iemand vergeet!

MANDY1{esther}
    Nee nee ik heb gerelateerde slingers gehaald dara ik weet wat het word... maar je zou ook idd die ander etip kunnen proberen...
    Bij de v&d trouwens hebben ze ook geboorte slingers....
    als je gewoon het bonnetje bewaard denk ik dat je ze daar ook terug kan brengen.... of je moet tegen die tijd gewoon iemand sturen!

SWEETPEE
    Ik denk dat wij ons kindje wel in de krant zetten... kost wel wat maar me vriend vind het erg leuk duszzzz
    Hihi die SLIJMSLIERT hiero ook joh... sorry dat ik het ga omschrijven maar ik veegde af en had een hele kwakkel op me papier, net of ik stront en stront verkouden was en ik allemaal slijm eruit snuifde! jasses! bah! wat een omschijrving maar zo zag het er wel uit maar geen bloed ofzo maja misschien heb ik dat wel uitgeplast en heb ik dat niet gezien....
    Oja wbt die harde buiken/weeën ik haal dan idd ook even ander adem en verkramp soms door de kramp die er ineens in me buik schiet...

CARLA
    Goede apk meis!

MADELIEF
    Je vriendje was ziek he? Neem wat echinaforce, wat extra afweer stoffen! Zo krijg jij het minder snel! want je weerstand is verminderd nu {dat was een tip van mijn vk}

KIOWA
    Meiske toch poeh he wast een bloeddruk! je zult je wel wild geschrokken zijn! nou probeer je maar goed rustig te houden he! toi toi toi

MIRANDA
    Hihi jah van de slijmprop zou best kunnen maar helaas zegt het niet zoevel want je lichaam kan dat ding ook weer aanmaken.... zou binnen nu en 2 wekengebeuren zegt mijn zwangerschapsgymleidster....

CAITHLIN
    HIhi hier ook lekkende tiete! hihi vooral na een douche! hihi

LILLY
    zeg! mag ik niet eerst? of doen we het gewoon vanacht allemaal tegfelijk?
    Nee meis het is ook zwaar! zonder flauwekul, nog even volhouden!
    Doen we samen he ;)

PATROESKA
    je wil toh niet weer sneller als ikke he?
    HAHAHA oja hoe je het kidnje eruit krijgt?
    nou ik zal zometeen eens met een rol beschuit langs gaan hahaha
    m,isschien werkt dat VOOR BESCHUIT KOM IK ERUIT! hihihihihihih

MARIAN
    Wat een lekkere beebjes! lief hoor!

ennuh bij mijn OVERBUREN hangt nog steeds niks! maja de winkels waren vandaag ook niet open he! dus ik geef hem nog tot morgen middag anders ga ik denk iktoch amar eens aan de deur! ik ben heel benieuwd maar ik leef ook echt met hun mee! dus kan ik toch wel maken he? toch? toch?

Mijn vriend zei gisteren avond tegen ons ukkie;
    Knock Knock kom er nu maar eens uit jij! hahaha
    Kei lief joh!

Nou ik hoop dat ik vanacht een rustiger nachtje heb!

4. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    deze maartmama is een februari mama geworden gisteren, na een zeer heftige bevalling van 27 uur is onze zoon geboren, ruim 3 weken te vroeg.
    gelukkig mochten we vandaag al samen naar huis!
    tis nu tijd om flink bij te komen...
    alle maartmama's heel veel suc6!

5. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hihi anniek, dat is inderdaad wat ik ook had en ook nog in mijn inlegkruisje....
    Ook geen bloed erbij gezien nee. We kunnien niets anders doen dan afwachten.....ik hoop dat ze nu al naar hun vaders gaan luisteren :D

6. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Dus toch wel Jalea! Gefeliciteerd, geniet ze!

7. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    HA daar is ik weeeeeer :D

Meiden allemaal een fijne nachtrust toegewenst en tot morgen.

8. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    @Mandy,
    Live borstvoeding doet geen pijn, is juist erg gaaf! (hihihihi nogmaals mijn info)
    Maar het kolven dat is wat minder leuk. En als je te snel stopt Mandy, dan kom ik samen met Sam je wel even hartig toespreken :D (Tegen die tijd hoop ik wel Sam thuis te hebben hahahha, alhoewel, jij mag al!)

Groetjes Daphne

9. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    hihihihi eej daphne nee natuurlijk stop ik niet eerder ben gewoon benieuwd hoe ze het allemaal ervaren en hoe hetgaat en zo van jou weet ik het jij bent net een lopende melk fabriek hahahahahahha nee is gemeen van mij wel leuk dat je ffies reageerd en natuurlijk kom jij maar lekker langs met Sam ! vind ik alleen maar leuk meis

JALEA GEFELICTEERD MEID MET JE ZOON
    super weer een maart mama bevallen joehoe ....

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Jalea van harte! Tjonge jonge.. wat gaat t ineens rap zeg allemaal!

OOIEVAARTJE ik ben HIEHIERRR.. ;) Hij zal toch wel weten waar ie zijn moet zeker hihi?

Mn man kwam net thuis met.. ik heb n tip gekregen.. Ik zeg ehm of t hart van een ananas eten of sex is t niet? En jawel.. sex (uiteraard). Nou, NO WAY, nu even niet! :)

Allen weer n goede nachtrust gewenst enneh Sweetpee heb jij al kikkertjes verzamelt? :)

11. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Gefeliciteerd Jalea, wat geweldig!

Geniet ervan! Hopelijk ben je dan je zware bevalling gauw vergeten!

Super hoor........het komt echt steeds dichterbij.........

12. hardloper

hardloper Niet meer actief

tip voor allen: ik open mijn antwoord in een nieuwe pagina zodat ik altijd terug kan lezen wie wat heeft gezegd. dan kan ik tegelijkertijd lezen en antwoorden. slaap lekker allemaal en doe rustig aan

groetjes, lidwina

13. linda83

linda83 Actief lid

Pffffffff die slapeloze nachten beginnen nu hier geloof ik werd zo gek van het gedraai dat ik mn bed maar ben uit gegaan en hier zit ik dan om half 4 :(
    Maar iig tijd gehad om even bij te lezen wat is er gister veel getypt zeg :confused:

JALEA: --> Gefeliciteerd met je zoon!

Marian: Wat een scheetjes ...inderdaad zwijmelen als je die foto's ziet.. :D

Verder las ik dat er wat meiden met hoge bloeddruk lopen en veel vocht vast houden..wat vervelend zeg..ik heb er gelukkkig nog geen last van.
    Maar wat niet is kan nog komen:(

Gisteren heeft mn linkerborst voor t eerst gelekt was niet veel maar toch..ik vond het al raar want de rechterkant lekt al 10 weken ofzo ook niet elke dag maar af en toe maar misschien komt dat omdat daar een piercing in zit dat ie dan sneller lekt..weet t ook niet..
    :rolleyes:

Ben nu toch wel weer moe dus ga nog even proberen te slapen sorry dat ik niet op alle berichtjes heb gereageerd heb wel alles gelezen en leef met jullie mee!

14. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

jalea gefeliciteerd meis... geniet van je kleine spruit...

15. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    goede morgen,
    nou ja laat dat goede maar weg :cry: mijn mannetje heeft de hele nacht liggen draaien en draaien...........
    we gaan zo naar de dokter en ik hoop dat die een paardemiddel heeft, zo dat het maar gauw weg is.....
    Ik vind dit nu wel erg zwaar om hem te verzorgen, normaal niet maar wel in de 37e zwangerschapsweek :rolleyes:
    vind het wel erg dat ik zo denk want hij doet ook alles voor mij, ik ben gewoon op! :cry:

tot straks,

liefs Es

16. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    o anniek is dat een middel dat je in nederland koopt? ik moet straks toch naar de apotheek dus dan vraag ik wel even! ik heb namelijk een streptokokken B bacterie (erg zeldzaam) heb ik weer :confused: en daarvoor heb ik nu een antibiotica kuur........vandaar dat ik het ook even heb gehad hoor........... :cry:

liefs Es

17. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @leonietje het is niet erg als je baby de hik heeft ik heb het toevallige vorige week gevraagd aan de verloskundige.die van mij heeft het ook elke dag.
    @kiowa wat fijn dat je gewoon weer naar huis mocht ik hoop voor je dat alles goed blijft gaan.
    groetjes esther
    ps ik heb eindelijk weer een goede nacht gehad heerlijk!

18. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Gefeliciteerd Jalea! Geniet ervan :D

Okey hier is het ff balen balen balen... heb volgens mij de griep te pakken :( Was er al bang voor omdat m'n vriend vorige week de griep had maar had nog de hoop dat ik het niet zou krijgen.
    Nou... zit hier gewoon helemaal te duizelen, hoofdpijn, zwaar verkouden, pijnlijke spieren, de hele mikmak.
    Dus ik duik m'n bed maar weer in en duimen dat de kids niet opeens gaan besluiten een dezer dagen te willen komen :(

19. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Goeie morgen allemaal,

Jalea gefekliciteerd met je beebje! Geniet ervan.

Hier weer een verschrikkelijke nacht gehad, elke hopuding doet gewoon zeer en als ik ga draaien levert dat een harde buik op....
    Misschien vanmiddag nog maar een dutje proberen te doen.

M'n moeder komt zo en gaat dan lekker zorgfen dat ons huissie er weer mooi schoon uitziet, geweldig zo'n moeder!

Ik ga even wat eten.

Tot laterssss

20. hardloper

hardloper Niet meer actief

@jalea, gefeliciteerd met je baby. heet hij echt "Wonder"?

@carla, doe mij ook zo'n moeder! kan ze niet ook bij mij komen? :)

ik moet zo naar de vk. vragen hoe groot ze schatten enz. daarna wil ik de babykamer afmaken, kleertjes en lakentjes wassen. de luiers heb ik allemaal al gewassen, was vergeten hoe rotwerk dat was, zelfs na de droger zijn ze nog niet droog.
    het is heel schattig trouwens, de meisjes zeggen nu tegen de baby/buik dat hij er nú uit moet komen want anders wordt iedereen en alles boos. ze hebben iedereen opgenoemd die ze kennen. nu zijn de tent, het huis, het onweer enz. aan de beurt.

groetjes, lidwina

Deel Deze Pagina