ik zie iedereen jalea feliciteren maar ik kan het berichtje van haar niet vinden. bij deze gefeliciteerd!
Jalea, gefeliciteerd met je zoontje. Caithlin, wat naar dat je zo verkouden bent, kan je er nu juist lekker bij hebben zeg... Ik hoop dat het snel minder is. Of dat je kindjes er snel zijn! Patroeska; ik hoorde dat je als je weeen op wilt wekken ( op natuurlijke wijze) dat je dat het ananas hart op moet eten? (zal wat lekker stug zijn). Mijn moeder blijft erbij dat je een heel eind moet gaan wandelen, dat deed zij jaren geleden ook Ik ben de nachten nu echt zat. Het vele plassen, het lijkt ook wel of het niet uit maakt of je nu wel of niet veel drinkt, Eruit moet je toch. En dan je draai weer zien te vinden....Zelfs met voedingskussen tussen m'n benen doet mijn lijf pijn. En oja dan ligt je net lekker, krijg je weer heftige ongi pijnen... Dus jullie begrijpen wel dat ik het echt zat ben. Terwijl ik nog wel steeds kan genieten als het kleintje beweegt..
Ja lidwina ik ben erg blij met m'n moeder die komt helpen. Zal even vragen of ze voor jou ook tijd heeft! succes bij de VK
Goeiemorgen dames! Hier ook wel een redelijke nacht gehad... Nog een paar weken dan zijn we van de buik af en dan bezorgen de ukkies ons nog steeds slapeloze nachten hihi! Jalea -> gefeliciteerd! Een zoon! @ Lidwana -> wel grappig die foto zo rond de buik! Lief ook dat ze nu de kleine al aansporen om te komen! Als het effect heeft mag ik dan ook effe je 2 meiden lenen? Hihi! @ Caithlin -> beterschap meid! Hopelijk voel je je snel iets beter! @ Madelief -> beterschap met je mannetje! Gr. Miranda
Goede morgen dames, Niet allemaal even lekker geslapen lees ik? Ik ook niet, maar ik blijf wel gewoon in bed liggen hoor 's nachts. Anders ben ik echt doodop.... Nou ik ben gisteren op kraambezoek geweest bij mijn vriendin en ze hebben echt een heel schattig meisje op de wereld gezet. Pas net 30 uur oud, zag ze er echt aandoenlijk uit. Nu wil ik toch ook wel snel gaan bevallen hoor! Maar ja, blijft toch afwachten wanneer de kleine z'n koppie laat zien. Ik ben ook zo ontzettend nieuwsgierig naar of het een jongetje of een meisje is...... We weten het nog steeds niet en ik ben ook blij dat we daar voor hebben gekozen, maar toch...... Ik ga eens even lekker douchen en dan wat foto's inplakken van oude vakanties enzo. Zodra de kleine er is, heb ik daar vast geen tijd en energie meer voor..... Fijne dag allemaal. Diana
goeie smorgens dames.... hiero een redelijk nachtje gehad! lijkt allemaal een beetje rustiger geworden hier.... @ MADeLIEF jah hier krijg je dat gewoon bij het kruitvat ed... @guppienl wachten duurd ook lang he, ook voor die meiskes! hihi verder niks bijzonders te melden! alleen dat me overburen nog nik shebben ophangen! nouhou!
goedemorgen dames @Jalea: gefeliciteerd meid Alweer een maart baby die niet kon wachten hihii @Marian: wat een prachtige foto's Je kleintjes zijn echt zo ontzettend mooi en schattig! @Caithlin: Beterschap meis! Hoop dat je snel beter bent! Had trouwens ergens gelezen dat als je ziek bent dat je dan niet gaat bevallen. Een trucje van je lichaam ofzo. Dan wacht ie totdat je beter bent en dan begint de bevalling. Maar goed, weet ook niet of het waar is hoor. Maar hoop het wel voor je @ madelief: beterschap met je man en hoop dat je het niet overneemt van hem! Iklas dat er nog iemand hier was met groep B streptokokken. Hier nog eentje Maar ik hoef niet aan de anti-biotica. Ik ben alleen draagster. Kan het wel overgeven aan de kleine als ie geboren word. Daarom moet ie de eerste dagen goed in de gaten worden gehouden. Als mijn vruchtwater langer dan 24 uur gebroken is of als ik eerder beval dan 37 weken dan moet ik wel aan het anti-biotica infuus. Had gisteren trouwens ook gevraagd hoe groot ze de kleine schatten. Ze denken dat het gewoon een 7 ponder word. Maar zekerheid heb je er natuurlijk nooit in Maandag trouwens de Super-echo. Geen idee wat het inhoud. Dacht dat ik er al een had gehad. Dat was een hele uitgebreide dat ze alles gingen opmeten enzo. Ze zei: ja, met 20 weken. Nee, daarna ook nog een zei ik. Maar ze zei dat dat anders was omdat ik toen door de verloskundige was doorverwezen...? Erg vreemd. Maarja, maakt niet uit. Word ie gewoon nog maar 'n keer doorgelicht hihihi Mijn man weer een lang weekend Volgens mij is het helemaal geen bezorgdheid dat ie elke keer mee wil nu. Volgens mij doet ie het alleen omdat ie dan elke keer een lekker lang weekend heeft of een extra dagje vrij midden in de week
Ik zag dat onze buren een tweeling jongetje hebben gekregen... oeps...nooit geweten ze zwanger was....
ananashart is af te raden, zit blauwzuur in. Niet doen dus! naar de vk geweest. moet al volgende week terug komen. bloeddruk 125/85. is op zich netjes, maar toch iets te hoog. voor de statjes: 8 kilo met 36,4 weken de stagiaire (bijna klaar met opleiding tot vk) schatte een krappe 7ponder , maar ik heb een verstopbuik dus de vk schatte toch 9 pond ik had zelf het idee dat ze zelf dacht dat het nog groter kon zijn. ze gaan in ieder geval over 3 1/2 week kijken of ze me kunnen strippen weet niet zeker of ik dat wil, moet er nog over denken, wil eigenlijk thuis bevallen bovendien vind ik het een beetje raar om een kindje te halen als hij er nog niet klaar voor is. ik raak altijd een beetje van slag na de vk. dus nu ook groetjes, lidwina
Jemig, wat wordt hier een hoop afgekletst zeg! Ik weet nu al bijna niet meer wat er allemaal is geschreven. Jalea: gefeliciteerd met jullie zoon! Leuk hoor. Ik kan ook al niet meer wachten en ik wil ook mijn kindje! Ik begrijp dat de meiden die al verder zijn dan mij helemaal ongeduldig zijn! Ik hoorde gisteren op de zwangerschapscursus ook dat als je ziek of verkouden bent dat je dan inderdaad niet gaat bevallen. Je lichaam zorgt er wel voor dat het fit genoeg voor de bevalling is! Dus bij mij gaat er voorlopig ook niks gebeuren want ben al een paar dagen erg verkouden en krijg soms haast geen lucht. Maar goed....bij mij moet de beeb eigenlijk ook nog blijven zitten, al mag tie wel komen van mij. Ben onwijs vocht aan het vasthouden en kan nu putjes in mijn enkels drukken. Verder weet ik ff niet meer wat er allemaal is geschreven, dus sorry dat ik niet op iedereen reageer maar er wordt hier ook zoveel afgekletst! Groetjes Yvonne
Guppienl: Maar als ze je strippen kun je toch gewoon thuis bevallen? Ken meer mensen die gestript zijn en die bevielen gewoon thuis!
@Jalea: gefeliciterd met jullie zoon! Wat is de naam van de kleine grote man? @Alkievalkie: ook zo ziekig? Ik wordt er niet goed van! Nu al 3 dagen dat ik zo slecht in orde ben bah! En ja dat slechte slapen, dan kan ik jullie de hand schudden! Maar ja dames nog ff volhouden!
Zo drukke ochtend al geweest hier op de pagina Ik ben er net een halfuurtje uit, heb verrot geslapen, weer telkens wakker en ongipijnen én harde buiken Net als Diana, blijk ik gewoon lekker liggen Merk wel dat je lichaam je klaarstoomt voor de nachtvoeding. Normaal ben ik erg suf als ik ga plassen nu was ik elke keer klaarwakker (5 keer ook nog!) Caithlin, beterschap! MAdelief, beterschap voor je mannetje en hopelijk steekt ie jou niet aan. Anniek he verdorie nog geen nieuws dus Marijke, hahahaha ik had gisteren de zelfde ontdekking bij mensen achter ons, ook een beeb geboren... Lidwina schattig hoor die foto! Pfff dus heel grootte kans dat je een groterd krijgt (weer). Rustig aan. Oh PATROES: kikkertjes hangen klaar in de ledikantklamboe, dan issie gelijk op de juiste plek hahahahahha