uhhhh wij eten paskettie zoals rifka het zegt hihihi met gehaktballetjes en saus daarbij stokbrood en kruidenboter hmmm jammie...
lilly ik vind juist dat je een mooi buikje hebt.. en helemaal niet super dik ofzo. je bent tenslotte 38 weken zwanger dus dan mag er wel een beetje vorm in zitten.. Ik ben eigenlijk juist trots op mijn buikje.. Niet al te dik al zeg ik het zelf, geen strepen ofzo.. wij gaan vers gemaakte kippesoep eten.. Moet het alleen nog afmaken haha
hoe zit het nou met bitterlemon? op de ene site staat dat je het wel mag drinken en op de andere niet. En het schijnt toch de bevalling op te wekken? maar er schijnt iets in te zitten wat juist weer niet goed is toch? weten jullie hoe dit nou zit?
Goeie vraag Bar, geen idee.....ik lust het ook niet...behalve met Wodka Maar ja alcohol is voorlopig nog een big no-no....
nou na mijn weten mag je hetgewoon drinken hoor, maar wil je echt het effect bereiken van het stofje kiiene wat erin zit moet je er wel heel wat glazen voor op drinken! keiine of hoe je het ook schrijft wekt idd weeen op zeggen ze teminste, maar het zorgt er ook voor dat je flink aan de rees komt of erger nog je kleintje kan er ook last van krijgen hoe of wat weet ik niet precies... het is nooit bewezen of het idd effect heeft op de bevalling maar dat is met alles zo toch?
ja, had gehoord dat keiine ervoor kan zorgen dat je kleine gaat poepen in het vruchtwater En tijdje gelezen hier ergens dat de kleine er ook hartstoornis van kon krijgen. Maar dan moet je er wel heel veel van drinken. Maar het is toch gewoon zo dat je kleine komt wanneer ie er klaar voor is?
pff hier wel aan de bitterlemon hoor... ik denk maar zo; overal is wel iets over te verzinnen... daarbij overral waat TE voor staat is helemaal niet goed... CARLA? wij houden het geslacht geheim alleen mijn beste vriendin weet het en hiero van het forum mandytjuh en bar.... hihi is best moeilijk joh
hmm die bitterlemon klinkt dan niet echt fijn.. nee maar denk dat is iets om het op te wekken zeggen ze.. haha ik vind het ook niet lekker denk ik. Heb het nog nooit op eigenlijk.. wonderolie ga ik niet eens aan beginnen.. Ananashart word het hem ook niet hier. dus denk dan maar bitterlemon? haha maar ja. als dat dan weer niet goed is voor de beeb....
Ach allemaal bakerpraatjes. Er zit maar zooo weinig kinine in dat je echt niet hoeft te verwachten dat het de bevalling opwekt. Ik heb btw regelmatig bitter lemon gedronken in m'n zwangerschap.. lekker! De geslachtjes houden we hier geheim. Volgens mij lukt ons dat ook nog redelijk (is ook iets makkelijker aangezien we in meervoud spreken ) alleen m'n zus heeft sowieso al 1 geslachtje geraden en het zou me niets verbazen als er al meer familieleden een gericht vermoeden hebben. Ach boeit ook niet, nog een paar weekjes maximaal en dan weet toch iedereen het! Mooie foto's Mandy! Heel apart en gaaf voor later. Maar vind je het niet een beetje eng om je zo letterlijk bloot te geven met je gezicht zichtbaar op zo'n openbaar forum?
bij mij weet mijn moeder het en mijn beide schoonouders.. en mijn beste vriendin.. en ja verder wat mensen van hier.. \En eigenlijk kan iedereen het zien op mijn site, maar sommige hebben een verbod Die willen namelijk niet weten wat het word, zoals mijn zus en die komt hier ook op het forum, dus daarom praat ik hier ook niet over hij of zij.. Maar die wil echt niet weten wat het word en mijn vader ook niet.. En volgens mij hebben we het nog aardig geheim kunnen houden
Mandy: mooie foto's! Ik heb er ook al een paar via de mail gekregen, maar ik moet ze nog op het forum zetten. Dat wordt morgen denk ik. Verder ben ik om heel eerlijk te zijn alweer vergeten wat er nog meer is geschreven Ik las nog iets over aambeien: daar heb ik helaas ook last van, maar ze doen bij mij geen pijn. Gelukkig! Oja. Anniek: dat is raar zeg, dat je buurvrouw nog steeds niet is bevallen..... En ik las ook nog iets over het geheim houden van het geslacht. Wij weten zelf niet wat het is, dus valt er weinig geheim te houden. Als we het wel zouden weten, zou ik het ook echt niet voor me kunnen houden. Dus het is maar goed dat we het niet weten..... Ik ga koken, en we eten gebakken aardappeltjes, een kip krokant schnitzel en boontjes (lijkt dus wel een beetje op wat Miranda gaat eten...) Jammie. Eet smakelijk allemaal en een fijne avond! Diana
nou misschien dat het wel effect heeft als je al ontsluiting hebt of als je baarmoedermond al flink verweekt is, maar om het zo te proberen dat zou ik ook niet aandurven... wonderolie ga ik helemaal niet gebruiken zelfs niet als ik 3 weken overtijd loop! laat t dan maar zitten hihihiih ananashart heb ik wel gegeten en ga ik morgen weer halen hij is in de aanbieding bij de cooop hihihihi en ook gewoon omdat ik het lekker vind
preventief anti-biotica geven klinkt niet zo goed, bacterieën zijn te gauw resistent tegen med. Dus op een gegeven moment blijven de bacterieën leven ondanks de med. Groetjes, de man van Lidwina
Aambeien, ik heb er in het begin een keer last van gehad, misschein zitten ze er nog, maar heb er op het moment geen last van. Ik heb toen bij de apotheek mijn verhaaltje gedaan en zalf meegekregen. Ik weet alleen niet hoe het heet. Iets met zink volgens mij. Ik zal vandaag of morgen eens kijken. Verder alles ok hier. Ik ben druk aan het wassen, kleertjes, beddengoed etc etc. Verder een beetje tv kijken, lezen, slapen etc. Heb alles gelezen, maar weet niet meer precies te reageren. Fenniet: heel veel plezier morgen op je bruiloft. Geniet ervan. Hopelijk zijn je schoonouders een beetje bijgedraaid. Anniek: al wat bekend vd buurvrouw? Wij weten het geslacht niet. Ik zou mijn mond tegen een aantal mensen (zoals ouders etc) niet kunnen houden denk ik. Lekkende borsten: heb ik 1x gehad tot nu toe (dat er echt een plek in mijn pyjama zat), verder zie ik wel eens wat opgedroogde melk op mijn tepel, maar nog niet dat je zegt pfffieuw wat een lekkage Zo ik ga verder met mijn eten. Zuurkoolstamp met rookworst. Tot morgen dames
caithlin... nee hoor vind dat niet zo erg daarom heb ik een paar andere foto's wel voor me gehouden ik vond deze nog net door de beugel kunnen... ik heb zoiets vinden ze het mooi dan ben ik blij en vinden ze het niet mooi even goede vrienden ,maar verwacht geen rare fratsen of zo... en anders tja risico van het vak moet ik dan zeggen had ik ze maar niet moeten plaatsen maar straks als de kleine geboren is dan komen er gewoon weer foto's op van de beeb hihihihihi
Mandy:mooie foto´s! ik wou dat ik dat ook had, maar misschien doen wij na de bevalling met de kleine een fotoshoot Guppienl: het was niet preventief hoor, heb het gewoon gekregen zodat ik de baby tijdens de bevalling niet besmet verder heb ik vandaag verse groentesoep gemaakt en mijn mannetje voelt zich gelukig al weer een stukje beter! lang leve de medicijnen De rest ben ik een beetje vergeten want ik kon de hele middag niet op het forum.......kreeg geen verbinding dus heb net alles even vlug door gelezen. de andere buikfoto´s vond ik ook erg mooi, ik heb ook zo´n streep op mijn buik en er groeien allemaal donshaartjes op mijn buik! vind ik wel lief........ liefs liefs Es