zo, ik ben er klaar mee. ik wil nu wel bevallen. alleen... geen slijmprop (en ik kijk toch elke keer vol goede moed in de wc) geen harde buiken (jawel, maar niet meer dan normaal) geen druk van onder, geen gerommel, niets, helemaal niets... en het enige middel dat je redelijkveilig kan proberen WERKT NOG NIET! mmmm, :-k alleen een grote aanval van mijn hormonen op mijn algehele geestelijke gezondheid. zucht, zou het helpen als ik een heeeeeele grote pijl bij mijn raam hang? :-k , moeten het echte kikkers zijn?(die springen wel beter natuurlijk) groetjes, lidwina
Ik vind t nóg vervelender omdat ik juist wél de slijmprop ben verloren en af en toe vannacht en vandaag ongiekrampen heb.. Grrr. Maar tja die kikkers.. T is er nu wel t weer voor om ze te gaan zoeken, jakkes..
Balen, ben bij de vk geweest en de beeb is dus niet ingedaald. Maandag naar de Gyn, en dan horen we meer. Ik wil zo graag thuis bevallen, dus ik [-o< dat dat nog door zal gaan.... Verders hier geen gerommel Geen aambeien Wij weten het geslacht wel, en daar ben ik nog steeds heel blij mee en heb er totaal geen meoite mee het geheim te houden. Mijn ouders weten het wel en onze beste vrienden ook. We hebben evengoed vandaag het bed op klossen gezet want we gaan er gewoon van uit dat ik thuis mag gaan bevallen!
@mandy, wat een onwijs mooie foto's. @madelief, fijn dat je man zich weer wat beter voelt @lily, inderdaad balen! hopelijk heeft de gyn goed nieuws voor je @feniet, hele fijne dag morgen. veel zon, weinig regen en geen weeën toegewenst. ik kijk uit naar de foto's groetjes, lidwina
Hoi meiden. Ben net weer thuis. Mijn zusje had jullie alvast ingelicht over dat ik ben bevallen Ons lieve meisje Marije moet nog even in het ziekenhuis blijven. Heb alvast een foto in mijn album gezet, voor jullie om te bewonderen. Ze is vandaag van de couveuse naar de wieg gegaan. Ik ga zo weer naar het ziekenhuis om te voeden. Liefs Tosca
Hallo, Ik las hier in het forum over wonderolie... nou ik was het zo zat dat gerommel dat ik d8 ik ga dat proberen.. nou het is niet aan te raden, zo smerig! je zou der van nodig naar de wc moeten.. nou helemaal niks gebeurde er... Ik wacht daarvoor nu maar gewoon af, wanneer ze besluit te komen.. want die bakerpraatjes over ananas eten en sex hebben werken denk niet. Als je baby het tijd vind zal die vanzelf wel komen, heb ik me nu maar voorgenomen.. Voor de rest gaat het rommelen gewoon door hier.. had zelf heel erg het gevoel dat ik zou gaan bevallen nadat ik helemaal over was (we zijn nl net klaar met een mega grote verbouwing/verhuizing..) maar ons meisje laat nog op der wachten, aan de ene kant is dat wel lekker want dan kan ik nog even bijkomen.. succes allemaal komende nacht en hopelijk gaan de laatste loodjes voor ons allemaal snel!
Ik ben naar iedereen heel open geweest over het geslacht, maar de naam weten alleen wij en een hele goede collega.
Zo lekker patatje speciaal en een cheeseburger gehad Hey Jodi lekker dat je meisje al naar een wiegje mag! Ikke weet het niet hoor met dat gerommel, het wordt wel steeds krampiger maar niet echt regelmatig. Een druk oefenende baarmoeder dus
@Tosca: wat en mooi meisje zeg! Geniet er lekker van! @Sweetpee: patatje speciaal.....jammie @Lilly: hoop dat die eigenwijze kleine maandag goed ligt! Ga voor je duimen. Het is hier allemaal lekker rustig! Net het eten op en nu zometeen weer lekker languit onder mijn slaapzak op de bank Hoop dat ik me morgen beter voel!
@ Leonie -> beterschap... Griep is ook niet niks, daar kan je je echt goed ellendig door voelen! @ Jodi -> wat een plaatje! gelukkig is ze uit de couveuse! Hopelijk mag ze snel met jullie mee naar huis! Nogmaals gefeliciteerd met jullie mooie meisje!
Ik heb trouwens zojuist een nieuwe buikfoto gemaakt! Alleen nu een "naakte" buikfoto, dan is de buik toch meer zichtbaar dan met kleding aan! Want zo lijkt me buik stukken groter dan de buikfoto van vorige week... Ik heb de foto in ieder geval zojuist geplaatst in mijn album! (let niet op de kleding hihi, is mijn huispakkie...)
Zoho Miran das toch een buik waar je u tegen zegt! mooi hoor. Mmh ik hoor net toch zo iets naars, de beeb van de zwager van een vriendin van me (nog te volgen?) is niet meer in leven. Hartje klopte niet meer maandag, ze was een week eerder uitgerekend als ik.....Alles ging prima met de zwangerschap...Beeb lag wel in stuit, twee draaipogingen zonder succes. Ze zou volgende week worden ingeleid. Ik kan niet anders zeggen dat als mijn beeb in stuit zou liggen, dat er GEEN draaipoging komt....
@jodi, wat een schatje! hopelijk mag ze snel met je mee minimuisje heeft een maxibuikje! groetjes, lidwina
Thanx meiden. Ik ken ze verder niet persoonlijk, maar het raakt je toch....Mijn vriendin mocht het me ook niet vertellen van haar schoonmoeder, zodat ik niet in de stress schiet vanwege dezelfde termijn...
Wat een akelig nieuws Sweetpee... Zou het echt door de draaipogingen komen? Ik heb dat wel eens vaker gehoord dat de kleine erdoor in de stress schiet, maar waarom proberen ze het dan alsnog als er zo'n risico aan zit?