Goeiemorgen dames! Hier ook een lekker nachtje gehad! Alleen had ik gister de matrasbeschermer eronder gelegd Wat een ding zeg... Gelukkig kraakt het niet zo, maar ik plakte op een gegeven moment wel vast, dus het broeid een beetje onder me... Dus ik denk dat ik er een groot badlaken nog overheen ga leggen! @ Diana -> ook hele mooie foto's! Echt een mooie herinnering voor later! @ Jodi -> mooie website zeg! Weet je al wanneer Marije waarschijnlijk mee naar huis mag? @ Lidwana -> mijn mannetje heeft om de week nachtdienst, maar gelukkig slaapt die overal doorheen! Of hij word wakker maar valt dan gelijk weer in slaap en heeft daar geen problemen mee! Kan zelfs de slaapkamer stofzuigen als meneer in bed ligt, hij draait zich dan gewoon nog een keer om haha! Verder hier ook nog geen ooievaar te zien... Vandaag is mijn kleine petekindje jarig, ze word al 6 jaar... Kan me haar geboorte waar ik bij was als de dag van gister herinneren, wat gaat dat snel zeg! Ook de bevalling van mijn zus kan ik me als de dag van gister herinneren, wat een verschrikking was dat haha! Ze had 36 uur met weeen gezeten voordat ze de 10 cm pas bereikt had, gelukkig daarna was kleine Ilona er binnen een half uur persen! Toch hoop ik niet zo'n bevalling als mijn zus te krijgen zo lang! Afwachten maar... Gr. Miranda
Goeie morgen allemaal, Hier eindelijk weer eens een redelijke nacht geslapen! Gelukkig! Diana wat een mooie foto's, erg leuk. Miranda, ik heb die matrasbeschermer onder mijn hoeslaken liggen (of is dat niet de bedoeling). Dan plakt ie ook niet zo aan je vast en blijft ie goed op z'n plaats liggen....
Goeie morgen, OOo Kiowa, jij hebt er al een hele ochtend op zitten.. Vervelend zeg dat je zoveel last hebt van krampen.. Het wordt echt tijd dat die ooienaar bij jou langs komt.. Sommige kinderen komen ook uit de boerenkool he, heb je daar al gekeken Ik heb sinds een paar dagen ook een zeiltje onder mijn hoeslaken zitten. Maar ik vind het wel heel erg warm, wordt er ook echt van wakker. Ach sliep toch al slecht, dus ook nog eens wakker door broeierige billen moet ook kunnen.. toch? Yes, ik ben vandaag 37 weken zwanger!
Goeiemorgen meiden! Effe heel snel, dus geen tijd om op iedereen te reageren. Moet zo weer naar de gyn om m'n eiwitten weer te laten controleren. Ben wel een beetje zenuwachtig want als het niet duidelijk is gaan ze me vast weer catheteren en dat deed de vorige keer zo'n zeer En tja, straks is er meer eiwit ingekomen? Weet wel dat ze me heel snel houden als ze twijfels hebben. Dus ik hoop maar dat ik kan zeggen, tot straks!
Getsie catheteren, terwijl je buik en de rest daar onder toch al zo gevoelig (lees: pijnlijk) is.. Nou ik hoop dat dat niet hoeft.. succes en hopenlijk tot straks.
Caithlin veel succes! Anniek is toch niet stiekem 'bezig' nu he? Weinig te melden, heb gister middag en avond last van wat weeën gehad, maar schenk er niet meer zoveel aandacht aan.. Na t douchen waren ze weer weg. En vanochtend vroeg een paar pijnlijke.. De baby geeft aan wanneer ie t tijd vind, dan komt er n stofje vrij in de hersenen van de vrouw en gaat de baarmoeder zich verkrampen, of wel je krijgt echte weeën! Mama is ready, nu de uk nog! Ps is er bij de mama's iemand bij wie t vruchtwater getoucheerd moest worden? Of kwam dit spontaan?
goeie smorgens dames... helaas anniek is niet stiekum bezig! helaas helaas! @ diana wat een gave foto's! nu ben ik helemaal benieuwd naar de rest van mandy joh! @ jodi wat een schatje zeg! Hoelang is de verwachting dat ze nog in het ziekenhuis moet blijven? {ik ga zo op je site lezen!} @ sweetpee wat een kl*te nieuws! En tj aik ben zelf ook niet van de draai pogingen hier lag ons frupke eerst in stuit maar we hebben meteen gezegd, mocht dit zo blijven; geen draaipoging! @ patroeska hiero ook de hele tijd wel iets gerommel maar niks wat doorzet... word er inmiddels een beetje gek van en probeer er maar niet aan te denken... @ caithlin suc6 meid! denk aan je! @ marijke hoera 37wkn! das fijn gevoel he! Tja verder hiero rustig aan he! word nu al moe van het gewacht erg he! denk dat het komt omdat het zo gerommelt heeft en ik nog steeds vanalles voel! maja zit niks ander sop dan afwachten he.... Ik heb gelukkig vanacht wel redelijk goed geslapen.. du senk dat ik er weer tegen kan vandaag! hoop ik dan maar... Gisteren naar de kapper geweestd us ik ben klaar voor het kraambed! hihi de volgende afspraak staat op de dag dat ik 42 weken ben/zou zijn! hihi laterrr
goedemorgen allemaal @ jodi wat een super schatje zeg! @ caithlin heel veel succes zo hier ook nog niks. Vanacht wel hevige ongi krampen gehad die iedere keer weer weg trokken. Maar ben uiteindelijk weer in slaap gevallen en nu is er niks meer aan de hand... op een beetje gerommel na en wat lichte krampjes af en toe.. verder eigenlijk weinig nieuws hier..
@patrouschka en anniek, ik heb bedacht dat de ooievaar vast uit het zuiden komt, dus dan doet ie gok ik eerst anniek aan, maar ik zie niet in waarom ie niet twee babies in een rit kan doen, dus als ie er maar een bij anniek loost, kan ie nog wel even door naar patroeska.... ik hoop dat jullie snel aan de beurt zijn. al dat gerommel, en als maar wachten lijkt me errug frustrerend. groetjes, lidwina
mooi kindje hoor jodi.. hmm hier ook het kraammatras onder de billen. haha was het helemaal vergeten. de vluchttas is ook nog niet klaar.. voor de baby wel maar voor de mamma nog niet mja ik denk dat mijn kleintje nog even in mijn buik blijft.., ik denk dat ie wacht tot dat alles af is in het huis.. MAANDAG PAS :x jammer genoeg.. maar het kindje mag altijd eerder komen hoor..! maar hier geen harde buiken.. en soms alleen een beetje ongesteldheidskrampen. maar dan ´savonds... dit was mijn verhaaltje weer even hihih.. fijne dag dames.
hihi lidwina das wel een goede theorie! hahaha en idd, dat die gekke ooievaar maar doorvliegt joh.... kan makkelijk 2op 1 dag!
dat zou leuk zijn als de ooivaar uit het zuiden kwam Na Limburg komt Brabant Dus dan ben ikke aan de beurt Of de mijne komt idd uit de boerenkool. Dat kan ook nog Nou, ben net weer wakker. Heb nog een paar uurtjes geslapen. Werd rond 8 uur wel weer wakker van de krampen maar kon daarna toch weer lekker slapen Nu rommelt het nog steeds een beetje maar het is te doen Had trouwens vanacht gedroomd dat ik bevallen was. Ikke helemaal blij Maar...... ik had nog steeds een dikke buik en alle kwaaltjes enzo dat was niet leuk! :thumbdown: @Caithlin: jeetje, hoop niet dat je er hoeft te blijven of dat ze je gaan ( kan ff niet op het woord komen hihi) "jeweetwelle"
goede morgen dames... wat zitten er toch vroege vogels bij zeg! die willen vast en zeker de ooievaar niet missen hihihihi maar lidwina wat ik me afvraag he komt hij eerst met de lichtere beebs of eerst de zwaardere :-D als hij het laatste doet ben ik eerst aan de beurd hihihihi nehhhh grapjuh wacht netjes op mijn beurd nou niemand nog bevallen wel wat warme nachten gehad ivm het zeiltje wat onder hu bibs ligt pfffff warm he? daarom heb ik mijn eigen bedzeil er maar ander gelegd ( hema ) die is afwasbaar caithlin heel veel succes vandaag en we hopen dat je niet hoeft te blijven... ff APK update ; nou ik stond binnen 5 min weer buiten bloeddruk was 131/85 nu vond ze het normaal... beeb zijn hoofdje kon ze al niet meer voelen alleen nog de schouders waren te voelen. ben weer niks aangekomen ze kon het niet geloven en keek ze mee hihihihi ze dacht dat ik haar voor de gek hield! tja voor de rest afwachten maar. ik heb wel gevraagd wanneer ze gaan strippen of wat dan ook dat doen ze pas va week 41. zij zelf dacht wel dat hij eerder zou komen, maar goed dat hoor ik al weken... oh ja patrouschka... bij mijn hebben ze bij alle 2 de meiden de vliezen op het laatst gebroken... voel je niks van hoor alleen een plens warm vloeistof wat eruit schiet hihihihihi
Mogguh! Mooie foto's Diana, erg lief. Nou ik heb dus weer eens niet super geslapen, ga er ook niet vanuit dat dat nog gebeurd. Hele nacht harde buiken gehad (pijnlijke) zo'n rot strak gevoel.... Over de ooievaars, volgens mij komen ze uit het Noorden hoor. Want hier in het natuurgebied zitten er genoeg. Zal ik ff met ze gaan babbelen?
Wat een geluk heb ik als de theorie van Anniek en Patroeschka kloppen! Ik woon nog verder in het zuiden dus dan zou die ooievaar eerst hier komen! Ik vind het prima! Hahahaha!
mandy, ook niet gekeken of er al vooruitgang was geboekt? en dat het kindje zo zwaar was op de groeiecho? hierniet meer naar gekeken? Vreemd hoor... ennuh een bloeddruk van 131/85 is echt wel aand e hoge kant met een onderdruk van 90 word je zowiezo doorgestuurd naar het ziekenhuis! ik had afgelopen week een bloeddruk van 140/85 en dat was nog net binnen de perken.. maar goed het tweede getal is ghet voor hun interresante getal... ennuh nee nee ooieverr komt eerst bij kleine lichte baby's in limburg! hiha hier schijnt het zonnetje dus hij mag komen hoor!