Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dowe21

Dowe21 Nieuw lid

16 aug 2006
    2
    0
    0
    Leerkracht
    Hallo,

Ik weet al een tijdje dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. :)
    Maandag gaan mijn man en ik naar de verloskundige voor een echo. We vinden het erg spannend.
    19 maart ben ik uitgeteld (tot nu toe, even afwachten wat er maandag wordt gezegd).
    Ik ben ook lid van het 9 maand forum. Daar kun je mijn profiel lezen. Ook een leuke forum.

Groetjes Dotje

2. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    heyhey....
    hier alles goed!!!
    gisteren echo gehad.....
    mini bewoog als een gek!
    en het was/is er maar 1 !!!!!!!!!
    Al helemaal compleet armpjes en beentjes, alles
    was kei goed te onderscheiden!
    Ik heb zelf het hartje niet zo goed zien kloppen daar ik niet zo goed op het schermpje kon kijken....
    Maar me vriend zat eerste rang en die was zo blij als een klein kind!
    Heerlijk.......
    Mini is gemeten op 9wkn en 3 dagen maar ik mag gewoon me 10 weken en 2 dagen aanhouden daar er altijd een marge inzit en daarbij lag mini helemaal niet stil! bewoog als een gek! Dus het meten kan dan afwijken!

Joehoe ik ben helemaal blij! Foto volgt!

3. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Zoals jullie misschien wel hebben gelezen in het onderdeel zwangerschap ben ik in de blijde verwachting van een tweeling!

Ik begin nu wel een beetje te wennen aan het idee, maar het is toch wel erg raar en emotioneel als je het te horen krijgt!

Ik moet vanaf nu in het ziekenhuis onder controle omdat ze er daar meer ervaring mee hebben. 1 September onze eerste afspraak en weer een echo! Lucky me......

Marian

4. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    hoi hoi,

zo weer lekker een dagje vrij na 4 dagen gewerkt te hebben; is wel weer even wennen hoor als je 6 weken vakantie hebt gehad....

@Marian dat zal best wel even schrikken zijn denk ik als ze zeggen dat het er 2 zijn he? Maar goed eenmaal gewend aan het idee is het natuurlijk ook heel leuk!

ik heb zelf woensdag de 23e de eerste echo, ben benieuwd....

Heb de laaste dagen eigenlijk nergens last meer van...vind ik best een eng idee want heb nu echt zoiets van hallo ben je er nog

goed nog 5 nachtjes slapen en dan weten we het.

groetjes carla

5. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Ik heb gisteren het tweelingenboek gekocht. Ben benieuwd of daar al mijn vragen in beantwoord worden. Er komt toch wel erg veel op je af hoor! Gelukkig las ik al wel in dat boek dat het heel normaal is dat je niet meteen een gat in de lucht springt zodra je hoort dat het er twee zijn! Bijna iedereen heeft tijd nodig om aan het idee te wennen.....

Ik hoop dat dat hele blije gevoel snel komt! Nu zijn we er af en toe nog wat lacherig over, zo van, wat gebeurt ons nou allemaal weer? Het zijn er gewoon twee! Nogsteeds erg raar....

Marian

6. spar

spar Lid

21 jul 2006
    95
    0
    0
    soest
    HOI HOI ik ben even niet geweest maar ik ben ook zo moe........... als ik een dag gewerkt heb ben ik kapot. afgelopen maandag echo gehad en het hartje klopte. bleek een week verder, maar meer kon ze me niet vertellen. daar baalde ik van. kleintje bewoog op dat moment ook niet, dus doodeng allemaal. 6 sept mag ik terugkomen voor nog een echo en dan 8 sept naar de verloskundige om te kijken of we het hartje kunnen horen. heel eng moment want daar ging het de vorige keer mis. toen hoorde ze dus niks met 14 wken en bleek dus overleden met 11 weken. bleh, ik wil wat meer zekerheid!!!!

7. Niet meer actief

Ik zie dat het met iedereen lekker gaat. Veel echo's enzo. Leuk hoor.

Hier gaat alles goed, maandag heb ik mijn termijn echo. Vandaag was echt mijn mindere dag, veel misselijk, duizelig en moe. Verder is hier ook nog geen roze wolk te bekennen eigenlijk.

8. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ik voel weer een hoofdpijn op komen zetten...bah

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Nou ik/wij zitten wel op een roze wolk en er is niemand die ons er weer vanaf haalt ;) . Wij hebben gister bekend gemaakt aan fam en vrienden dat we een kleintje verwachten (zie vandaag is de grote dag). Ben nu emotioneel af, pfff.. helemaal hoofdpijn van. Maar ja als dat alles is!!

10. Meid
    gefeliciteerd! Dat wordt dubbel genieten en wat een mooie echo :D Echt hartstikke leuk voor je!

11. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ben blij te lezen dat het met iedereen goed gaat !! :D
    Hoewel sommigen hier behoorlijk last hebben van de zwangerschaps kwaaltjes :(
    Ik ook. Ben heel vaak misselijk en dat de hele dag door.
    Gek genoeg is het juist savonds het ergste en kan met moeite een warme maaltijd naar binnen krijgen. Overdag heb ik wel zin in warm eten.

Ook hebben er al veel hier een echo gehad. Wat een mooie foto's!!!!
    Ik ben aankomende donderdag aan de beurt voor de eerste echo :D
    Ben heeeeeeeeel benieuwd!!

Succes iedereen !! :D

Knuff van Kiowa

12. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik heb morgen de nekplooimeting.....
    Ben erg benieuwd hoe dat gaat en of er al veel veranderd is sinds afgelopen maandag.....voor de rest maak ik me eerlijk gezegd helemaal geen zorgen, zie het meer als een extra echo ;) Maar vind het wel erg leuk om mijn beeb weer te zien!!!

13. Niet meer actief

Ik moet dinsdag voor het eerst naar de verloskundige... heb er echt zin in! Hebben ze bij jullie ook geprobeerd het hartje te luisteren? Dat lijkt me echt bijzonder! Ook gaan ze dan een afspraak maken voor een echo :D

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :( Bij ons probeerde idd de verloskundige t hartje te horen, maar t lukte niet!!! Ik was toen al 10 weken en 2 dagen zwanger, dus t hoéft niet, maar kán wel. T scheelt net waar de kleine in je buik zit. Veel plezier ;)

15. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Lilly veel succes morgen!!
    Zelf moet ik 1 september voor de nekplooimeting.

Lauraatje, ik ben 14 augustus voor het eerst naar de verloskundige geweest, maar bij mij was het alleen een intake gesprek en deed ze geen echo. Maar dit kan echt verschillen per verloskundige praktijk. Misschien doet ze het bij jou wel dinsdag.
    Veel succes meid en veel plezier bij de verloskundige

16. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ik moet woesndag voor het eerst naar de Vk en heb meteen een echo dan.

Groetjes Carla

17. linda83

linda83 Actief lid

Goedemorgen allemaal

Hier was ik weer , heb afgelopen week een weekje vrij gehad en ben alleen maar druk geweest met dingen uitzoeken enzo, hoe het zit met verzekering, werk en erkenning. Ook aardig wat gezeur met mn ex gehad die nog steeds niet echt weet wat hij wil.
    Vorige week was ik zo pissig dat ik heb gezegt dat ie er niks mee te maken krijgt en ben ik kwaad weg gegaan.Een paar dagen later kwam hij zn excuses aanbieden en had hij een boek voor me gekocht: de magische 9 maanden.
    Hij wil wel een rol spelen in het leven van de kleinemaar hoe weet hij nog niet.Maargoed we zien het wel er moet nog een hoop besproken worden dus.
    Hier verder ook de nodige kwaaltjes mn heilige kopje koffie als ik opsta heeft plaats gemaakt voor thee omdat koffie te zwaar valt haha
    Verder moe en duizelig maar ik heb nu een muti vitamine gehaald speciaal voor zwangeren hier zit ook ijzer in en verschillende soorten vit. B. En ik heb wel het idee dat het werkt!
    Nu straks weer werken en daar heb ik dan weer helemaal geen zin in:(
    Verder hier al verschillende echo's voorbij zien komen...wat een mooie plaatjes allemaal kan niet wachten tot ik over 2 weken het ook kan zien:)

groetjes linda

18. Niet meer actief

vandaag termijn echo en als ik ver genoeg ben, ook meteen de nekplooi!

19. Moesje74

Moesje74 Lid

2 aug 2006
    58
    0
    0
    Planner bij een Kinderdagverblijf
    Apeldoorn
    Vandaag krijg ik ook mijn 1e termijnecho. Ben zó gespannen, dat ik al zeker 3 dagen hoofdpijn heb en gisteravond een migraineaanval had ...

Lief kindje, kom op, hè! En hopelijk tot straks, als ik je even mag bekijken!

20. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Spannend allemaal! Die echo's vandaag!

Ik mag 1 september weer! Dan voor het eerst naar het ziekenhuis....

Ik ga vandaag maar even met kraamzorg bellen, want op het formulier dat ik heb gekregen kun je niet invullen dat je een tweeling verwacht. Dat lijkt me toch ook voor hun wel van belang om te weten? En zal ik de verzekering ook moeten bellen? Ik weet niet of ik het aan hen ook door moet geven?

Heel spannend, morgen de familie vertellen dat ik zwanger ben!

Verder gaat het hier nu wel redelijk, de misselijkheid wordt naar mijn idee steeds iets minder, maar blijft met vlagen komen....

Marian

Deel Deze Pagina