Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    hahaha 26 dagen, das wel heel snel ja, beter dan 9 maanden!

2. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    haha ja idd.. Zij hoeft er niet zo lang mee te lopen..
    jij bent precies net zo ver als mij :D

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ja klopt we zijn precies even ver! Volgens mij zijn er nog meer die precies gelijk lopen met ons....sweetpee in ieder geval ook.

Ben benieuwd wie van ons als 1e gaat bevallen!

4. hardloper

hardloper Niet meer actief

@mandy, in iedr geval zal ik moeten wachten. ik woon in het noorden, en krijg een zwaaaaar kind.... zucht. nouja, heb ik nog even de tijd voor mijn geboortekaartje, want daar moet ik nog steeds aan beginnen.... leuke foto's trouwens, en wat is je navel leuk. :D die van mij komt echt niet naar buiten... :(

@sweetpee, uit het noorden he, mmmm :-k dat opend perspectieven.... :D

en moeder gans, die had toch ook babies die niet van haar waren? kan je er vast eentje meenemen. in haarlem werden ze altijd in de holle boom gelegd. zal eens vragen of mijn man er langs kan rijden, die werkt daar toch in de buurt... wat doe je trouwens als je er meer vind? zouden ze wel een plakkertje op de baby plakken zodat je de juiste meeneemt?

@Caithlin, HOERA, gelukkig. :D

met één strijkijzer kan je 15 luiers en één lakentje strijken. en nu moet ik er nog minstens heeeeel veeeeel. das dan weer het voordeel van voorgevormde, die kan je niet strijken. :( alhoewel ik dat alleen voor de bevalling doe. ben niet gek. (nou oke, beetje dan... :D )
    ik heb wel alle luiers en beddengoed gewassen nu... jeetje wat een werk...

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Vroeg me ff af of jullie eigenlijk die ongie pijnen vrijwel aldoor voelen? zonder erger pijn te gaan doen zeg maar.. Ik voel t nl constant maar t word niet zeurderiger ofzo..?

6. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Voel het constant net alsof ik dus ongi ben.

Maar heb ook van die vlagen dat het echt erger word en dan word ik ook misselijk.
    Het voelt dan net als een hele erge ongesteldheid die niet wil doorbreken zeg maar :(
    En dat straalt dan sinds vandaag uit naar mijn benen.
    En soms ook rug.

7. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    ja kiowa dat heb ik ook de ene x voel ik weinig en de andere x straald het uit na de benen, rug en of onderbuik pfff net alsof je ongi word ja
    vandaag heb ik het gevoel wel en ook al de gehele dag maar niet zo hevig om er zenuwachtig van te worden zullen we maar zeggen...
    ook voel ik me anders dan normaal weet niet maar zal wel weer goed komen...

lidwina... vind jij mijn navel leuk hihihi zo kan ik hem wel makkelijk schoon houden he :-D
    wij liggen hier ook wel is in een deuk hoor dan ga ik half overeind zitten dan krijg je zo'n tuitje in de buik en dan liggen ze hier helemaal dubbel van het lachen ahahahahaha

8. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ja, idd Mandy dat heb ik precies hetzelfde.
    Niet heftig genoeg om zenuwachtig van te worden zo van : direct moeten we naar het ziekenhuis ;)

Voel me ook heel anders vandaag.
    Weet niet hoe ik dat moet uitleggen.
    Soort van griepig maar toch ook weer niet ;)
    En ook wel onrustig maar dan diep van binnen.

Volgens mij allemaal psychisch omdat ik zo graag wil dat de bevalling begint hihihi.

9. hardloper

*&%&*%Ê$*^%$^ :evil: :evil: :evil:

waarom hebben sommige mensen nou ALTIJD eindeloos negatief commentaar op mij en mijn opvoeding.... :evil: als ze het zelf nou zo geweldig hadden gedaan alla, maar NEE. :evil:
    zucht... heb er genoeg van, de maat is weer vol, hoef r voorlopig niet te zien, dus duim allemaal dat ik 18 of 19 maart beval....

:cry: groetjes, lidwina

10. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    nou eerlijk gezegd heb ik me erbij neer gelegd dat ik eerder ga bevallen ik ga er niet meer op zitten wachten...
    en dat gevoel wat je beschrijft zo voel ik me dus ook ja
    raar eigenlijk he?
    natuurlijk diep van binnen hoop ik het wel maar het is iedere dag weer zo'n teleurstelling als je weer wakker wordt! hihihihi
    maar volgens mijn heeft de buuf van mij er wel genoeg van want die kwam al aanzetten met een ananas hahahahahah die had ze meegenomen, ze zag hem liggen in de winkel en moest aan mij denken! aub zei ze geniet er maar van en dat hij snel mag komen
    lief he? hihihihihi
    maar of het helpt?

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hey dames
    het is nog lekker rustig hiero!
    toch nietmand stiekum aan de puf he?

ONGIPIJNEN? jahoor die voel ik hier ook veel en idd worden ze af en toe erger in combinatie met harde buik... hij zijn ze wel enig zins zeurderig maja ook ik word er niet meer echt warm van... geloof niet dat het echt iets te betekenen heeft!

MANDY gave foto's meis! zitte echt mooie tussen! Die met dat schaapjes blijf ik de liefste vinden! Ik heb net even met me vriendin over jou geroddeld maar zei vind het ook gek van je vk ander skun je toch niet eens overwegen om over te stappen naar de gyn of een andere vk ofzo? ik vind het namelijk maar allemaal raar, ook dat de gyn het kind erg groot vind!

CAITHLIN zei de gyn ook tegen jou dat je bloeddruk net binnen de grenzen was? dat zei namelijk mijn vk ook ... maar die van MANDY zegt juist dat het prima is!

PATROESKA jahoor ik best de kleine idd ook, lekker porren maja alleen als vriendjelief niet kijkt hahaha ne ehoor.. maar hij vind het aners zo zielig!

SWEETPEE heb je de hele stad leeggeshopt?

12. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    oh jee lidwina is je schoonmoeder weer bezig?
    laat ze toch meis... denk maar gewoon aan je kleine in je buik!
    zolang jou kids niet kwaad spreken over jou en ze niks tekort komen en je man is gewoon te vreden over jou dan zou ik me al helemaal niet druk maken hoor laat ze maar lullen...
    en een beetje rommel in huis is toch niet erg? daar heb je kids voor dat is zo weer aan de kant hoor!
    ga gewoon lekker genieten en leg dat mens toch naast je neer meid
    dikke knuf van mij

13. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    nou anniek ik ga voor die 9 dagen of max 3 weken niet meer overstappen... het ligt gewoon aan dat rotmens als het goed is heb ik dinsdag weer die hele lieve, vorige keer had ik een andere die lieve moest weg...
    ik ben zo benieuwd wat zij erover zegt...

maar over die foto's... hihihi ik vind die met dat schaapje ook het mooist die heb ik al 3x uitgeprint 1 x voor in het fotolijstje 1x voor in de baby album en 1 x voor in de dikke buiken boek hihihihihi

14. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Hier vinden ze onderdruk van 85 ook gewoon binnen de norm hoor.
    Toen ik onderdruk van 95 had hoefde ik niet eens te blijven in het ziekenhuis.
    Pas boven de 95 moet je blijven voor verdere tests.
    Net als dinsdag. En toen onderdruk weer 85 was mocht ik weg.

Ik wacht ook gewoon af hoor wat die krampen gaan doen ;)
    Met mijn geluk weet ik gewoon zeker dat ik pas ga bevallen met 42 weken hihihi
    Dus daar hou ik het maar op ;)

Toch morgen een ananas kopen hihihi
    Ben dan toch in de supermarkt met mijn mannetje ;)
    Je weet maar nooit he :p

15. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    MANDY
    jah idd das ook weer waar jah. das maar heel kort nog eigenlijk en je hebt ook idd nog die lieve vk... nou maar hopen dat die jou wel begrijpt!

LIDWINA
    tjonge meis! kom op zeg! laat dat mens toch zeiken! het is jou huis, jou leven! gvd je bent 34! Probeer je er niet teveel van aan te trekken of zeg haar dat als het haar niet bevalt dat ze der klep moet houden en moet gaanopruimen of wat haar dan ook niet bevalt!
    grr kan niet tegen zulke mensen!

16. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Was ik weer eens.
    Heb 2 uur in de stad gesloft :confused:
    Maar dan heb je ook wat he? Heb normale onderbroeken en boxers, en nieuwe kompressen etc etc gekocht ennnnn een huispak :D zit heerlijk!

Natuurlijk ook nog wat dingetjes voor in de keuken gehaald en wat lekkers (Xenos hè)

Merk wel dat ik wat te lang heb gelopen, harde buiken niet normaal. Maar wie weet ;)

Over de ongipijnen/krampen: ik heb het niet constant de hele dag, het komt echt opzetten en zakt weer af. Vandaar dat ik denk dat het oefenweeën zijn.....

Lieve buuf heb je Mandy :D

Nou ik heb de ooievaars even gezegd dat ze een beetje haast moeten gaan maken hoor, al die smachtende aanstaande ouders :p

17. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    dames hier iemand met weer harde buiken, ongipijnen en echt steken net boven me schaambot...
    niet dat ik er nu warm voor loop dat het gaat beginnen maar word er beetje niet goed van! grr

18. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    JA k*t he anniek?!

[-o< Zet door....Zet door....Zet door....Zet door....Zet door....Zet door....Zet door....Zet door....Zet door....Zet door....Zet door....Zet door....Zet door....Zet door....Zet door....Zet door....Zet door....Zet door....Zet door....Zet door....Zet door....Zet door....Zet door....Zet door.... [-o<

Ik voel ook de hele tijd of er wat loopt :( aaaargh maar alles nog droog

19. hardloper

nee, het ging nu over het haar van mijn jongste, dat ik dat kort moet knippen, want het is te dun en dat komt omdat het lang is... :evil: en ze zegt dit soort dingen trouwens meestal niet meer tegen mij, maar tegen mijn vrienden en familie... :evil: :evil:

ik weet het, ontspannen.... ik leef me uit op de kip...

ben trouwens benieuwd of fenniet een mooie dag heeft. hier was het wel als maar droog...

groetjes, lidwina

20. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    aaargh lidwina...
    niet te geloven waar bemoeid ze zich mee..
    als er niet gevraagd word om advies waarom word dit dat vrijwillig gegeven?

sweetpee...
    word jij er ook een beetje gek van?
    ik geloof ook af en toe gewoon niet meer wat ik voel! ik denk dan barst maar, hou me niet voor de gek! hahaha

Deel Deze Pagina