Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

He hallo a.s. mama's, jullie maand is bijna aangebroken. Succes met de laatste loodjes en geniet nog ff van je zwangerschap!

2. hardloper

hardloper Niet meer actief

dat zou ook wel geestig zijn, als jullie nu allemaal vannacht gingen bevallen! wanneer is de ooievaar trek?
    :D

3. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

voel me ook een beetje zo.. beetje of niks lukt.. je ziet je tijd een beetje uit..

en idd je voelt dingen lopen maar het is helaas droog...

misschien wil ik wel te graag,

4. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Het is wat meiden....Zou best cool zijn als we van het weekend allemaal gingen bevallen hihihi

Errug irritant dat het zo lang rommelen moet pfffff
    Maar wat ik dan weer als plus zie is dat het bij mij wel toeneemt pijn (ja waar je blij mee kan zijn hè? )

5. Diana82

Diana82 Actief lid

7 nov 2006
    353
    0
    0
    Hallo allemaal,

Het blijft aardig rommelen bij een aantal van ons..... Wie weet, gaat er vannacht wel iemand bevallen?!

Mandy: mooie foto's joh! Ik heb ook de cd binnen, maar moet nog even gaan kijken op de computer boven (mijn laptopje heeft geen cd drive...)

Ik ben vandaag weer bij de vk geweest en de kleine is nog niet helemaal ingedaald, maar al wel een goed eind opweg gelukkig. De kans dat 'ie weer dwars gaat liggen is nu dus minimaal! Joepie! Verder was ook alles goed, mijn bloeddruk was 120/75 en ik ben nog steeds 13 kilo aangekomen. Ook het hartje van de beeb klonk weer goed. Daarna ben ik langs geweest bij mijn oude afdeling en heb ik kleertjes gekocht voor de beeb van mijn vriendin. Een heel schattig licht geel corduroy broekje, met een roze shirtje met daarop; my daddy loves me. Ik ben er helemaal weg van.

Nu ga ik zo naar de laatste avond van mijn zwangerschapscursus, er is er al 1 bevallen (6 weken te vroeg) en er ligt er al 1 in het ziekenhuis. Ben benieuwd of er inmiddels al meer zijn bevallen....

Fijne avond allemaal en doe het rustig aan. Misschien komt de ooievaar vannacht wel......

Diana

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Letten jullie er nu eigenlijk op wat jullie eten? Knoflook/uien ed.. Mn man zei t van de week.. Als je vannacht gaat bevallen heb ik medelijden met de vk en onze moeders hoor! Kan je dat nu beter niet meer eten? hihi.. Nou als ík er zin in heb, eet ik t gewoon! En jullie? boeit t jullie als je erg stinkt dan?

7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    wahahaha patroes dara ga ik mooi geen rekning mee houden!
    wat een idee zeg! hihi net of hun met jou adem bezig zijn! hihi

en ranjeawha
    nou hiero ook hoor ben al veel telang thuis... al vanaf een week of 20ofzo en moet zeggen dat ik het langzama goed zat ben!

nou wie weet idd vanacht

ennuh dames anders 3 MAART want dan is VOLLE MAAN

8. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Ja jammer dan hoor voor de rest maar ik eet gewoon waar ik trek in heb :D

Diana, mooi dat alles goed is! Fijn dat de kans op dwarsliggen nu kleiner is :thumup:

9. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    :-k ..............3 maart. Moet kunnen geen verjaardagen :D 4 maart wel....

10. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ja, 3 maart dan is het volle maan :D
    Alleen jammer dat dan een vriend van me jarig is..... vind ik weer minder ;)

Maar goed, mag niet kieskeurig zijn :p
    OP NAAR DE VOLLE MAAN :D :D

11. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    3 MAART ben ik uitgerekend! zal mij benieuwen hihihihihii

en uhhhh eten of niet eten? hihihihi toevallig hadden wij het er thuis ook over gehad, wolf zei tegen mij als je na het ziekenhuis moet poets dan ff van te voren je tanden hihihhii want toen ik van rifka ging bevallen had ik dus een bakje knoflook op hahahahaha meuren dat het deed!
    maar heb er wel schijt aan hoor eet wat ik eten wil... ze zijn wel wat gewend... en wolf? die moetniet zeuren die moet net zo als mij ook die knoflook maar eten dan ruikt hij het niet woehahhahahaha lol...

diana fijn dat de kans dat hij nog een draai neemt kleiner is geworden pffff zou er niet aan moeten denken nu...

lidwina is dat haar van je schoonmoeder of van jou dochter? waar bemoeid dat mens zich toch mee! bah...
    je moet is vragen of ze ongesteld is geworden of met de overgang bezig is dat ze der murf dicht moet houden en maar lekker op der eigen vent loopt te zeiken dat jij dat nu niet kan gebruiken!
    volgende keer als ze weer zoiets doet zou ik gewoon of de voordeur open doen en zeggen dat ze maar terug moet komen als ze een keertje niks te zeuren heeft en als ze beld dan dan zeg je precies het zelfde alleen gooi je daarna de hoorn erop...
    oh daar ben ik heel gemakkelijk in hoor...

12. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Zo wij gaan lekker eten: tortelini met spinazie uit de oven :D jammie

Jullie ook eet smakelijk als het niet al op is ;)

13. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wij gaan een kipgerecht eten, geen idee wat precies... Iets met rijst in ieder geval! Mijn mannetje staat nu in de keuken!

Was een lange middag bij mijn nichtje, ben ook helemaal opgebrand nu... Heb het gevoel alsof ik ziek word ofzo! Hopelijk is het van de lange middag en word ik niet ziek want daar heb ik totaal geen zin in!

Dus ik denk dat ik vanavond lekker op tijd onder de wol kruip. Morgenvroeg de groeiecho, krijg wel langzaam een beetje de zenuwen ervoor... Stel de kleine is echt niet meer gegroeid de afgelopen 5 weken, wat dan? Naar mijn mening is mijn buik wel iets gegroeid, maar echt niet veel de laatste weken, dus er gaat nu vanalles door me heen... Grrrr... Maar ja afwachten morgenvroeg! Mijn mannetje moet jammer genoeg werken en kon geen vrij krijgen dus mijn moeder gaat met me mee.

Nou meiden, misschien tot zo nog en anders tot morgennnn!

Gr. Miranda

14. nou ik wel zo;n muts die me zorgen kan maken over wat ik gegeten heb? erg he.. maar ik neem aan dat de VK ook gewoon eet waar ze zin in heeft.

Mijn zus zat in een Thais restaurant te eten toen haar vliezen braken...oeps...dat moet ook flink ge...roken hebben voor de VK. haha.

15. Ik heb trouwens ook de hele dag ongi pijnen.. en ben met tijd en wijlen ook misselijk.

16. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    miranda succes morgen met je echo

17. Niet meer actief

De dames kijken al aardig uit naar de bevalling! Eindelijk die laatste loodjes..

Marian, echt mooie kindjes heb je op de wereld gezet zeg. Heel lief, gefeliciteerd!

Ik ben vandaag bij de VK geweest, de beeb is nog lang niet ingedaald, ligt ook ruim voor de uitgang. Ze kan dus nog alle kanten op, waar ze ook gretig gebruik van maakt. Alles is verder goed, alleen wat suiker in de urine. Verder gaat het met mij ook wonderbaarlijk goed. Ik heb nog nauwelijks last van de bekken, maar wel van de indalingspijnen!

Mijn bedlift is vandaag gebracht en morgen gaan we spullen kopen voor astrid's kamer. Dan kan ze misschien nog voor de bevalling naar haar nieuwe kamer..

Nou dat was het weer eigenlijk!

18. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

hmm 3 maart.. dan is mijn pappa jarig.. wel grappig.. als het dan geboren word want mijn mamma en ik zijn allebei op 20/10 en dan zou mijn pappa en zijn kleinzoon op 03/03 jarig zijn...
    hihih

19. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Lekker Gupsie :D

Hihi Ranjeewha dat zou wel lollig zijn ja ;)

Nou ik nok voor vandaag, tot morgen. Vannacht misschien een ooievaarsbezoek bij iemand? :)

20. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    van mij mag de ooievaar komen vanacht hoor :) Kan ik mijn adres ergens doorgeven? :)

Deel Deze Pagina