Thnx meiden! Ik wil zooo graag heen nu haha, maar ten eerste heb ik het nieuws nog niet van m'n zus zelf gehoord maar van m'n moeder (die is wel al heen) en wil ik natuurlijk pas heengaan als ik weet dat ik welkom ben En m'n vriend is ook nog niet thuis, dus kan sowieso nog niet heen. Waarschijnlijk wordt het ook morgen pas.. maar aaaaahhhh... ik ben zo nieuwsgierig! hihi Ze is btw ook officieel een maartmama, heeft hier in het begin nog wel eens gepost.
oeh wat gaaf cailtin! heerlijk hoor! ennuh nog fftjes en dan komen jou wondertjes ook joh! en heb jij dubbel pelzier! hihi
ff wat anders hoor. Maar ik heb vandaag voor de 3e keer nogal last van een pijnlijke onderrug en onderbuik. Het zijn geen krampen, dus denk ook niet aan weeen, maar het voelt voor mij als menstruatiepijn maar dan een tikkeltje erger zeg maar..... Zou het iets betekenen? Oef, was zo nuchter, als ik me nu maar geen dingen in me hoofd ga halen!
sjo he wat is er weer veel gebeurd zeg! idd ik heb Yvonne niet meer voorbij zien komen, zal die de eerst volgende zijn die de ooievaar is tegen gekomen? cleo wel jammer dat het via KS gaat, maar nu weet je wel waar je aan toe bent... minimuis heerlijk is dat he als je ff je gedachte opzij kan zetten en ffies lekker winkelen caithlin gefeliciteerd met de kleine van je zus... nog ffies dan heb jij ze ook in je armen... lilly ik weet wat je voeld zo voeld het bij mij ook ik word er momenteel gek van! vind wel dat het nu erger word dan vanmorgen. ik wacht wel af ik ga me niet blij maken met een dooie mus...
Die buikpijnen waar Lilly en Mandy het over hebben. Als het niet in combinatie is met een harde buik, kunnen het dan wel voorweeën zijn? Want ik heb het ook regelmatig, van die menstruatieachtige pijnen die soms ook doortrekken naar m'n bovenbenen. Maar m'n buik is dan lang niet altijd hard.
ik weet het ook niet meer caithlin... ik voel me vandaag anders dan anders voel me niet in me hum niet grieperig maar heb het idee dat ik me het liefst terug wil trekken lekker onder de dekens wil kruipen weg van iedereen! ik heb mega pijn in mijn rug heel raar nu veel krampen in mijn onderbuik, maar heel af en toe harde buiken... echt het idee dat ik ong ben! vanmorgen weer wel toen had ik echt om de 6 tot 8 min hardebuiken en pijn in mijn rug, maar toch herkende ik er geen weeen in raar is dat he? ik weet dus echt niet hoe of wat ik nu heb...
Waarom hebben we niet zo'n ingebouwd belletje die gaat rinkelen als het begint? Zou toch makkelijk zijn
hihihihihi ik weet wel zodra de weeen beginnen dan weet een vrouw ook echt wel dat het menus is dat staat vast! er is nog nooit een vrouw slapend bevallen zei mijn VK laatst hihihihi maar het komt misschien omdat ik al weken voor de gek gehouden wordt en wil echt niet meer voor teleurstellingen komen te staan... ik had net mijn mannetje aan de telefoon en ik vertelde hem hoe ik me voelde en hij werd gelijk zenuwachtig en riep gelijk weer jij eet vanavond GEEN knoflook hahahahhahahahhahaha lol... volgens mijn hadden we het er gisteren hier op het forum nog over he hihihi
jepjep ik herken het zo wat mandy hier zegt en idd caithlin dat zou heel gemakkelijk zijn! ik word er gek van.. en wil mezelf idd niet voor de gek houden en steeds blijmaken met een dooiemus! gisteren was er bijna niks meer aan de hand vandaag rommelt het en doet het en hiero wel heel vaak harde buiken ook icm steken boven me schaambot en kramp idee.... ik weet het ook niet!
@mandy, ik herkende weeën ook niet totdat ik persweeën had. je herkent ze pas als ze heel heftig zijn, daarvoor weet je het gewoon niet. dus... misschien ben je wel gewoon bezig? terugtrekken kan ook een teken zijn voor bezig zijn met bevallen ikzelf word helemaal gek van mijn hormonen. ik ga van naar naar naar 8-[ en weer terug naar . mijn lijf rommelt nog helemaal niet. ik zou willen dat ik er vanaf was, maar ben hier niet de enige! ik rommel alleen in mijn hoofd groetjes, lidwina
lidwina ik hoop het zo dat dat een teken is, maar goed we zien wel... ik word er volgens mij niet vrolijker op of niet pffff
o-o-o-o-o wat en geromel dames Volgens mij is Yvonne bezig hoor O man wat had ik net een pijn in mijn buik tijdens de boodschappen zeg, gemene steken van boven naar beneden en een keiharde buik. Pffff nou ik neem aan dat er echt een belletje gaat hoor van JA NU!
ahum nu flink diarree? zou me lijf zich nu echt klaar maken? tjonge wat een onzin haal ik m in me kop! mandy... we gaan samen gillen ok?
Lag net op de bank en denk wat voel ik nou lopen.. ik stond op en bleek een hele natte plek in m'n broek te hebben! Nadat ik op de wc zat bleek ook dat ik slijm verloor.. zal dit vruchtwater kunnen zijn? het rook wel redelijk neutraal, en kwam ook beetje roze bloed bij.. ik heb wel redelijk erge kramp, maar nog niet dat ik denk dat het weeen zijn... ik hoop dat het doorzet nu, want van mij mag het wel komen...
anniek ik moet ook al heel veel naar de wc voor te poepen, soms wel 5 keer per dag,en ik heb ook al last van die ongie krampen en harde buiken. liefs mariska