Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi meiden,
    ik ben heel benieuwd naar alle echo's vandaag. Ik moet nog tot 1 sept wachten...gaat nog hard hoor. Ik ben heel benieuwd of Hummel gegroeid is en hoe ie er nu uit ziet :)

2. Moesje74

Moesje74 Lid

2 aug 2006
    58
    0
    0
    Planner bij een Kinderdagverblijf
    Apeldoorn
    Vanmorgen de echo gehad en alles was goed!! Hartje klopte als een wilde en kindje was goed op lengte (zou qua lengte zelfs al ietsepietse verder zijn). Op een bepaald moment zag je de beentjes ook lekker spartelen!! :D
    Ben nu zó ontzettend opgelucht! Er viel gelijk veel spanning van me af ...

IK BEN ZWANGER EN IEDEREEN MAG HET WETEN!!

Groetjes van een overgelukkige zwangere!

3. Niet meer actief

Ik ben achteruit gezet, hummeltje is 9 weken en 3 dagen dit keer. Volgende week mag ik weer en dan kijken hoe groot hummer is en dan bloedprikken voor combinatietest.

Hartje zagen we ook kloppen en het spartelde al heerlijk rond. MIjn hub was verbaasd dat ze dit al zo snel deden.. (vorige zwangerschap kregen we pas echo met 20 wkn)

Ik krijg met 20 wkn een superecho haha, wat dat inhoud weet ik ook niet, maar is in ieder geval anders dan de normale . Nou ja we wachten af.

4. Hoi Moes en Gupsie,
    lekker meiden dat de echo's zo mooi waren :) Ik blijf het bijzonder vinden dat we dan even naar binnen mogen gluren :)

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hoi Moesje en Gupsie,
    Wat een geweldig nieuws !!!!!!!!!
    Ben zo blij voor jullie !!!!!!!
    Ga zo door kleine babies van Moesje en Gupsy :) :)

6. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    mijn echo was ook oke vandaag!

vanavond aan de kids vertellen dat ze een broertje of zusje krijgen...... spannend

7. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Ha meiden,

Ik ben zo blij voor jullie dat de echo's allemaal goed zijn gegaan zeg!! :D :D
    Vertellen jullie het nu ook iedereen?

Nog 2 dagen en dan krijg ik ook de 1e echo en vind het echt super spannend allemaal. Ik merk nu best wel dat ik best gespannen ben. :(
    Ik vertelde vandaag mijn collega dat ik a.s. woensdagmiddag vrij ben maar heb niet verteld waarom ik vrij ben omdat niemand op mijn werk weet dat ik zwanger ben. Ik vertelde dat ik een aantal dingen moet regelen.
    Mijn collega moest erg hard lachen :D , zou mijn collega het misschien weten dat ik zwanger ben?
    Als alles goed is a.s. woensdag, zouden jullie het dan ook gelijk op je werk vertellen of aan je directe collega's alleen? Het ligt echt op mijn puntje van mijn tong om het nu al te vertellen, maar ik wil echt a.s. woensdag afwachten.

8. Hey Nance,
    ook jij gefeliciteerd met een mooie echo ben benieuwd wat de kids gaan zeggen. hoi Divi, ik kan nooit mijn klep houden maar ik hoef ook niets te zeggen want ze weten het ook zo wel, ze hoeven enkel maar naar me te kijken :)

9. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Na mijn eerste echo mocht van mij iedereen het weten! ik kan mijn mond echt niet meer houden hoor!

Ik ga zometeen lekker voor een massage, heb zo'n last van mijn rug! Heerlijk even genieten.....

Marian

10. Moesje74

Moesje74 Lid

2 aug 2006
    58
    0
    0
    Planner bij een Kinderdagverblijf
    Apeldoorn
    ik schreeuw het nu ook naar iedereen die het horen wil!! Heerlijk, toch!
    Vroeger kreeg je de echo en bezoek aan VK pas in de 12e week. Nu al in de 10e, dus het termijn is gewoon wat opgeschoven. Enne, ik hou het ook niet meer, dusse ik vertel iedereen over het prachtige wonder dat in mij groeit!!

11. Niet meer actief

Wat zijn er ja veel meiden die met 10 weken een echo hebben... is dat veranderd ofzo? ik dacht zelf zo rond de 11/12 weken.... nou ja morgen hoor ik het :d

12. Hallo,

wat fijn dat het allemaal zo goed gaat met iedereeen.

Marian, ben je al aan het idee gewend dat je 2 kindjes krijgt?

Even een vraagje? is jullie VK ook zo slecht te bereiken? Die van mij is alleen op dinsdag en donderdag 2x 30 minuten telefonisch bereikbaar. En dat zijn alle afspraken ook nog eens op die dagen??

13. Niet meer actief

Nou dames, zwanger zijn is duidelijk niet mijn ding. Ik vind er tot op heden niks aan. Ben er wel blij mee, maar ik doe gewoon mijn ding en daar tussen in ben ik zwanger.

Ik zal me daarom ook nog maar af en toe laten zien hier. Ik kan me namelijk niet zo goed inleven in hoe jullie in de zwangerschap staan.

Geniet van de zwangerschap en tot snel!

14. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik heb gisteren weer een echo gehad en het was dit keer echt super....

Kon wel janken toen we weer buiten stonden, wat een geweldig gezicht en wat een geweldig gevoel :oops:

Van mij mag sinds dat ik het hartje heb zien kloppen iedereen het weten hoor!!!
    Maar ik ben morgen dan ook 12 weken!

15. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Allo,
    leuk om te lezen en zien dat er weer zoveel echo's bij zijn gekomen!
    Ik ben de laatste dagen wel extreem moe lijkt het. Ben ik net 2 uur wakker en dan kan ik wel weer slapen..... Heb vanmiddag dan ook lekker anderhalf uur in coma gelegen. Als mijn lieffie me niet had gewekt lag ik er nu waarschijnlijk nog :-$
    Ennn dan komt er ook nog bij dat mijn buik een groeispurt heeft opeens :-s :-k Terwijl ik al weken weer normale,niet overdereven grote, porties eet( had vreetkick t/mweek 6 namelijk 8-[ )

16. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Het begint steeds iets beter door te dringen! Kan niet wachten tot de echo op 1 september! dan zien we het nog een keer en wordt het allemaal nog een keer bevestigd.... Heb ik toch nodig denk ik!

Marian

17. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Hallo Lieve Maart Mama's

Ook ik zal deze weken niet vaak meer te vinden zijn op deze pagina. Mijn roze wolk is ineens verdwenen na vandaag :( Ik leef nu echt met zo'n grote onzekerheid en heb echt heel de dag gejankt! :cry:
    Ik moest vandaag voor een termijnecho naar de verloskundige in het ziekenhuis. Volgens de berekeningen van mij, van de huisarts en verloskundige zou ik vandaag 10 weken zwanger moeten zijn maar omdat ik zo'n onregelmatige menstruatie voordat ik stopte met de pil en nadat ik gestopt ben met de pil mijn menstruatie ook nog onregelmatig was, is het nog niet vast te stellen hoelang ik nu precies zwanger ben. Ook heb ik begin van het jaar een miskraam gehad.
    De verloskundige en een arts hebben alleen vast kunnen stellen dat er nog een klein vruchtzakje is en helaas hebben ze onze babe nog niet kunnen zien. :cry:
    Volgens de verloskundige in het ziekenhuis en de arts zou ik nu pas 5 weken zwanger zijn (ook vanwege de onregelmatigheid van de menstruatie), en daarom kunnen ze onze kleine babe nog niet zien behalve het vruchtzakje. Ze vertelde mij dat ik misschien een miskraam zou krijgen of dat het toch goed zou gaan!! [-o<
    Volgende week zaterdag gaan we op vakantie, waar ik totaal geen zin in heb, en gelijk de dag nadat we terug komen moet ik weer ter controle komen in het ziekenhuis.
    Ze voeren daar weer een termijnecho uit, en hopen dat ze dan wat meer kunnen zeggen. [-o<
    Zodra ik wat meer weet, horen jullie weer van mij.

Lieve meiden ik wens jullie heel veel succes!!

Heel veel liefs Divi

18. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Heel veel sterkte en ik hoop op goed nieuws voor je als je terugkomt van vakantie.

Marian

19. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    lieve Divi,
    Heel veel sterkte als je op vakantie gaat!!
    En ik hoop dat alles goed komt met je kleintje!

Kiowa

20. spar

spar Lid

21 jul 2006
    95
    0
    0
    soest
    jeetje divi wat een naar verhaal. hoop dat het allemaal goed komt. maar he onregelmatig of niet, voelde jij je eisprong of het je ovulatietesten gebruikt? dan kun je bijna zeker vaststellen wanneer je zwanger geraakt moet zijn.

oh hoop echt dat het goed komt, lekker klote begin van je vakantie zo!

Deel Deze Pagina