Lief wiegje hoor Ranjee, enne dat konijn hebben wij ook (echt hema hihi) Ja erg vreemd blijft het wel Bar, ben wel blij dat het weg is getrokken. Wij eten vanaaf ovendagschotel met prei....
Prachtige fotoos Ranjeewah! Echt een heel mooie buik! En Patroes, ik denk dat je moet tempen om er snel bij te zijn mocht je een infectie oplopen. Dan krijg je namelijk koorts. Als je vliezen breken moet je volgens mij standaard om de zoveel uur tempen
sweetpee, ik weet nooit van te voren wat ik moet gaan eten.. Elke dag weer wat verzinnen vind ik echt lastig. Ook vooral omdat wij maar beperkte dingen lusten. Mijn vriend en ik lusten maar een bepaald aantal dingen.. En dan kom je al snel op elke week hetzelfde.. Ik heb een nieuwe foto van mijn buik.. Niet op de streep erop letten, dat is van mijn broek
Zeker mooie buik Bar en Ranjee ook trouwens (net vergeten ) Nou Bar wij halen gewoon genoeg in huis om een week avondeten te hebben, maar het is niet volgens schema hoor. We zouden dit gisteren al eten, maar gehakt was nog niet uit de vriezer Dus gisteren lekker kippenboutjes uit de oven gehad. Kan trouwens best dat we alsnog wat anders eten zo...
Mmmh frietjes, lekkerrrrr. Zit ik hier met bietjes da's effe wat anders, zeg. eet smakelijk, allemaal
Lekker makkelijk pizza gegeten. We hadden de hele week al 'gezond' gegeten dus. Iedereen begint nu echt n dikke buik te krijgen (positief gezien he)! Ik ben er ook hartstikke trots op joh, maar eh mocht ik de 40 weken halen komt er n nieuwe buikfoto in míjn album. Heb nog steeds veel last van 'lekkage'. Naja, we wachten af.. ZOALS AL 2 WEKEN
dankj wel Marijke76, kiowa, Sweetpee.. ik ben ook best trots op mijn buikje en dat wiegje heeft de oma van mijn vriend nog in gelegen, dus ons kindje is de vierde generatie.! Sweetpee.. jah idd... maar het is wel een lieve knuf.. hmm wij hebben rijst met kip gegeten.. met perzikken en ANANAS bietjes, niet mijn ding mooie buik hoor Bar.. nog een half uur en dan zit ik voor de buis In The Womb misschien tot dan
Heb net van mn zusje laarsjes gekregen van winnie the pooh, zow schattig. De kleine kan ze voorlopig nog niet aan maar vind t gewoon errug lief!
hallo dames... nou niet zo heel veel gebeurd joh eej patroescka, ik lek ook aldoor een beetje en denk ook steeds zou het nu zou het nu? maar nee, hoor wel soms een knapje in mijn buik heel gek geluidje of jah ik voel dat eigenlij meer zal ik maar zeggen MANDY waar ben je meid?? je bent toch niet aan het bevallen he?? Ooo als ik eraan denk vind ik het helemaal spannend! Mooie buike gezien dames! Verder hiero nik sbijzonders, mijn vriend zei gisteren avond; kom schatje kom er maar eens uit! hahaha zo lief joh! Nou ik ga ook zo in the womb kijken! Laterrrr
eej anniek... ben er hihihi moest eerst ff 4 blz lezen pffff nehhhhh ik ben niet aan het bevallen hoor, ben met de kids na de ijsbaan geweest en daarna ff naar arnhem naar prenatal toe en toy's r us... ik heb me toch een schattig stoer pakje gekocht echt een jongens pakje! ik zat te twijfelen in de maat of 56 of 62 heb toch voor 56 gekozen hoop niet dat ik verkeerd gekozen heb die pech zal ik wel weer hebben... verder nergens last van dames ik kan er weer tegen aan voor een week volgens mij patroeschka jammer joh volgende x beter... ranjewee mooie buik hoor ook die van bar... teminste ja dat was bar toch? ja die dementie das echt niet normaal pfff nou ik ga ff de haren van larissa verfen die wil ze ineens zwart met blauw hebben die mafketel... ik lees jullie zo weer want er is toch voetbal op tv blehhhh tot zo.
De buikjes zien er echt mooi uit zeg! Volgens mij is die bij iedereen toch nog behoorlijk gegroeid en dus lekker rond! Mijn buik is juist wat platter aan de voorkant... Tenminste zo zie ik dat! Heeft trouwens nog iemand iets gehoord van Timiris? Ik heb net een seizoen Grey's Anatomy gekeken... Veel te verslavende serie zeg! Hele middag en begin avond lekker op de bank gehangen! En ben ik blij dat ik net niet eerder had gelezen hiero... Frietjes! Mmmmh! Gelukkig had ik al gegeten voordat ik het las anders wist ik niet of we nog altijd nasi hadden gegeten haha! Gr. Miranda
Ik zie dat er twee van jullie " in the womb" gaan kijken. Hebben jullie de DVD of wordt het ergens uitgezonden?
Wauw, die buiken groeien echt super allemaal zeg Zal er ook nog ff eentje laten maken. Hier begint ie zo langzamerhand ook wel behoorlijk mega te worden Tamaartje, gefeliciteerd met jullie dochter! Meiden, heb een vraagje aan jullie. Als jullie bukken, of bv je sokken aantrekken waardoor de buik wat in de knel komt, krijgen jullie daarna ook mega ongipijnen? Elke keer als ik zoiets heb gedaan moet ik echt ff een minuutje puffen voor het weer wegzakt. Echt een naar gevoel!
wow sweetpee das een mooi beschaafd buikkie hoor netjes! caithlin yep heb ik ook ik krijg dan mega harde buiken en een vette ongi gevoel... meestal trek ik dus ook geen sokken aan pfff schuif er zo wel in en als het echt koud is dan vraag ik wolf ff om mijn sokken aan te doen schoenen dat lukt wel hoef ik geen moeite voor te doen.