Hallo lieve maart mama's..... Bedankt voor jullie lieve berichtjes het heeft mij heel veel steun gegeven. Vanmorgen werd ik wakker met hele erge krampen in mijn buik, het leek alsof ik ongesteld moest worden. De pijn was zelfs zo erg dat de pijn naar mijn knieen ging. Ik vertelde dit aan mijn vriend dat dit helemaal niet goed was en dat het helemaal niet goed ging. Vanmiddag ging ik op mijn werk naar het toilet en ik had bloed in mijn onderbroek. Ik dacht oh nee he, niet weer ](*,) 2 uur later moest ik weer naar het toilet en........... ik had "het" uitgeplast . Ohhhhh ik kon het wel uitschreeuwen. We voelen nu echt een hele leegte en we zijn zo bang, zo boos, en heel erg verdrietig. Ook omdat wij eerder dit jaar een miskraam hebben gehad. Samen hebben we op de bank zitten huilen en zijn nog niet gestopt met huilen. Dit is weer een hele zware klap voor ons. Lieve meiden harstikke bedankt voor jullie steun en geniet van jullie zwangerschap. Ik denk echt aan jullie!!!!! Heel veel liefs van Divi
Vandaag weer erg misselijk wakker geworden en het gaat maar niet over, voel me erg klote vandaag! Er begint nu ook nog eens hoofdpijn op te zetten, dus mijn dag kan niet meer stuk #-o En ik moet nog zoveel doen! Ik moet de keuken uitpakken, want de nieuwe wordt morgen geplaatst, en ik moet nog een heleboel administratie doen, ik voel me echt even zielig nu! Kijken of ik een hele hoop vanochtend af krijg, dan kan ik vanmiddag gaan slapen! Marian
Dag meiden, Kom nu eindelijk ook bij jullie kijken. Doordat ik net was gestopt met de pil wist ik niet precies hoever ik was. Uiteindelijk 3 wk minder dan gedacht: 17 maart uitgerekend. @Divi - Heel veel sterkte Liefs Jodi
Ik ben weer aan het zondigen! Moest net even wat administratie naar de accountant brengen en ben op de terugweg langs de snackbar gegaan, kreeg ineens zo verschrikkelijk veel zin in patat met een kaassouffle! Voel me eigenlijk nu al weer schuldig! Marian
Ha ha , Heb net in de lunch 2 broodjes gegeten, had ik van thuis meegenomen, maar kon die kaassouffle in de kantine niet laten liggen He Bar, de 18e, spannend Leuk he zo met zijn alle in maart.
Ben ik gelukkig toch niet de enige die af en toe zondigt! Ik ben nu wel weer zo moe dat ik denk ik maar even op bed ga liggen. Ik hoop dat ik dan zometeen iets minder beroerd wakker wordt! Want je, ondanks dat ik dus patat heb zitten eten tussen de middag was ik nogsteeds een beetje misselijk! maakt het eigenlijk alleen nog maar extra erg dat ik aan mijn lust heb toegegeven! Marian
sjit zeg divi, sterkte. leuk jodi, ik ook 17 maart, maar ik heb maandag mijn termijn echo, dus misschien verrandert er nog iets... gister yoghurt gegeten (4 scheppen) en het ging goed! zou de misselijkheid echt minder gaan worden? en nu op naar de melk! groetjes, lidwina
He lidwina, alle 2: 17 maart, leuk Ben benieuwd hoe het met je echo gaat maandag. Maar dat horen we vast Ik ben sinds n halve week ook iets minder misselijk. En vind melk op het moment bijna het enige lekkere om te drinken....... Groetjes Jodi
Heb 3 dagen geleden patat gegeten, eergister pannenkoeken met banaan en appel (als ik er aan denk loopt t water me weer in de mond) En gister... weer patat. Vanavond uit eten, maar dan neem ik geen patat want dat komt mn strot uit zeg maar Ps dat patat eten was omdat we weg waren een paar daagjes, normaal eet ik dit nooit! Dus Marian, je hoeft je absoluut niet schuldig te voelen hoor, hihi. Ik had vorige week 2 broodjes leverworst gegeten, schijnt ook niet goed te zijn, dáár voelde ik me echt wel schuldig over hoor!
Oh jeetje, zeg! Wat ben ik MOE de laatste tijd! Als het even kan, slaap ik ´s middags, heb dat echt nodig ... Deze moeheid herken ik niet, is echt erger dan anders. Maar goed, ze zeggen dat je er gewoon aan toe moet geven en dat doe ik dan ook maar ... Verder drink ik me helemaal de ziekte aan MELK! Kan liters op per dag ... Verder ben ik momenteel verzot op PAPRIKACHIPS!! Ook gek ... Oh, enne, honger is nu dus ook echt HONGER!! Niks niet trek, nee, gelijk honger! Kan wel 8/9 boterhammen eten op een dag! En als ik honger heb moet ik eten, anders ben ik gelijk gammel en wiebelig ... Is dit allemaal een beetje herkenbaar, maart-mammies?!
Nou ik kan ook wel liters melk drinken op een dag!!! Smaakt me zooo goed hihi! Maar heb totaal geen honger, nog minder dan voor de zwangerschap, moet zelfs opletten of ik wel genoeg binnen krijg.... En moe, ja, dat kan ik alleen maar beamen.Als het aan mij ligt slaap ik de hele dag, pff Maar ja ik klaag absoluut niet, ben er zo blij mee!!!
Hier slaat de moeheid ook toe...zo'n hele dag werken valkt nu echt tegen, rond een uur of 14:00 wil ik eigenlijk alleen nog maar naar bed maar moet dan nog 3 uur werken Wel lekker dat t nu weekend is kan ik vanmiddag even een uurtje op bed gaan liggen beters.. Wat me trouwens opvalt is dat ik dingen veel sterker ruik. Vooral deo,luchtverfrissers enzo ik wordt echt misselijk van mn eigen deo die ik al jaren gebruik haha Vandaag dus maar even een halen zonder al te veel geur.. Hebben jullie dat ook? gr linda