yvonne gefeliciteerd met je dochter en idd een hele mooie naam! geniet maar lekker van jullie spruit en we lezen je verhaal binnen kort wel...
Yvonne: gefeliciteerd! Alles verder wel goed met de kleine meid? Ze is wel wat te vroeg geboren, toch? En inderdaad: we willen foto's.... Linda: heel veel succes morgen en spannend hoor! Ik zal aan je denken. Opzien tegen de bevalling: niet echt. Ik zie wel hoe het komt, ik ben er nog steeds erg nuchter over. Maar wie weet hoe ik reageer op het moment supreme.... Ik ga er ook nog steeds vanuit dat het nog wel even gaat duren voordat de kleine komt, maar hij/zij zou makkelijk binnen nu en een week al kunnen komen. Raar idee hoor..... Ramen lappen: de glazenwasser doet alles buiten, en mijn moeder en ik hebben vrijdag de ramen binnen allemaal gedaan. Best veel werk vind ik, we hebben best een groot huis (heerlijk, daar niet van...) en dat betekent veel schoonmaken en veel ramen, heel veel ramen...... Maar alles ziet er nu weer netjes uit gelukkig. Ik heb inmiddels de enveloppen voor de geboortekaartjes beplakt met de adressen, nu alleen de geboortezegels nog opplakken en dan zijn de enveloppen er klaar voor.... Ik ga nog even een wasje opruimen. Fijne avond alvast! Liefs Diana
Foto's staan in album! De bevalling: De vliezen braken om 1 uur snachts, ik wist eigenlijk niet zo goed of dit nu echt de vliezen waren of niet. Een half uur later weer een golf water! VK gebeld en we moesten het een uurtje aankijken, als het weer zou gebeuren konden we bellen. Tja en toen bleef het rustig en zijn we uiteindelijk wee in slaap gevallen. De volgende morgen stond ik op en voelde alweer wat lopen.,Weer Vk gebeld en we moesten het even laten checken in het ziekenhuis. Eenmaal in het ziekenhuis kreeg ik meteen een ctg maar had alleen nog maar last van wat harde buiken om de 20 minuten ongeveer. De gynaecolloog ging even kijken en vertelde me dat ik al 5 cm ontsluiting had! Wow dat ging snel! Ik werd de verloskamer ingereden en om een uurtje of 1 werden de weeen wat sterker en regelmatiger maar ik kon het nog goed aan. Helaas was er twee uur later geen ontsluiting bijgekomen en kreeg ik weeenopwekkers. En toen ging het hard, om drie uur aan het infuus en om half 5 mocht ik persen! En het persen....tja dat vond ik erg zwaar. Ik wist me echt het eerste half uur echt geen raad en voelde wel weeen maar het voelde niet als persdrang zeg maar...vond het echt heel moeilijk en zwaar toen. Ik werd even gek van de pijn en klom bijna het bed af. Gelukkig werd ik na 20 minuten weer wat rustiger en kon ik wat mee persen. Ze hebben nog met tweeen op mijn buik lopen duwen en ik kreeg nog een knip en om 17.44 is onze kleine lieve meid Fenja geboren. Ze woog gelukkig al 2750 gram, een erg goed gewicht voor een kindje van 35 weken zwangerschap! Verder doet Fenja het prima, ze moet alleen nog goed leren drinken en dan kan ze mee naar huis! Groetjes Yvonne
@yvonne gefeliciteerd met de geboote van fenja. @linda wat spannend succes voor morgen en ik zal aan je denken. @patroes ik ben er vroeger niet mee gepest (gelukkig) mijn zoontje ook niet omdat hij nog noet zo veel heeft als ik dat kan op latere leefttijd pas komen(die bultjes) en heb er opzicht niet veel last van soms wel wat jeuk maar dan weet ik dat er meestal een puistje in zit en dan duw ik hem eruit of laat het eruit halen en dan is die vervelende jeuk ook gelukkig weer weg. liefs mariska ps heb ongie en lange harde buiken zouden dat weeen kunnen zijn? voeld weer anders als bij mijn zoontjes mitchell en noell
Wat een droppie Yvonne! Nou ik hoop dat ze het drinken snel meester is en naar huis mag! Hoe voelden je weeën eigenlijk?Wist je dat het weeën waren, zoals ze wel vaker zeggen?
[quote="Ranjeewha18: veertje wij zijn tegelijk zwanger hihih[/quote] Ja, leuk! Ben benieuwd wie er al eerste mag gaan bevallen. Je hebt trouwens een erg mooie buik zeg!
Bedankt meiden, wij vinden Fenja ook echt een plaatje! Zijn er nog meer meiden bevallen hier in de tussentijd? Sweetpee: Nou van de eerste 5 cm ontsluiting heb ik dus niet veel gevoeld, alleen wat harde buiken dus en daar zocht ik geen weeen achter. Pas daarna werd het iets heftiger maar nog niet eens dat ik bijvoorbeeld als ik thuis was geweest er meteen een wee achter had gezocht. Alleen kwamen ze toen om de 4, 5 minuten en dan weet je dat het weeen zijn. Pas op het laatst werd het heftig maar toen was ik er dus al. Zo zie je maar......het klopt niet altijd wat ze zeggen en dat je dus meteen weet dat je weeen hebt!
mooi kindje yvonne..! hopen dat ze snel naar huis mag.. idd veertje.. bedankt.. jij hebt ook een lkkr toeter.. (niet beledigend bedoelt..) haha en wie weet.,.!
Ok...thanx Yvonne, ik dacht ik vraag het jou ff. Aangezien je pas bevallen bent en het nog "vers in je geheugen ligt" Ik ben echt zo benieuwd of ik echt zoiets heb van JA dit is het begin. Gek genoeg heb ik wel al de hele dag zo'n gevoel dat het vandaag gebeuren gaat...Net als een idioot gezogen en de hond uitgelaten voor het geval dat zal je zien dat ik tot 42 weken loop Maar ik rommel lekker door hiero, het zet ook weer op....nu nog ff doorzetten
jee meiden wat kunnen jullie kletsen zeg, wordt tijd om allemaal te gaan bevallen dan kan ik het weer bijhouden verder het rommelt al wel een een aantal dagen, maar er gebeurt verder niks, heb me voor gehouden dat ik nog wel een tijdje loop, maar heb geen zin meer deze zwangerschap door alles is me zo zwaar gevallen gewoon negen maanden problemen onderhand dus heb het gehad. Maar zo te zien kan de ooievaar het hier ook niet vinden, stuur hem deze kant ook even op. Yvonne gefeliciteerd met jullie dochtertje hopelijk mag ze snel naar huis en kun je lekker genieten, mooi meisje hoor.
sweetpee als je echt goeie en heftige weeën heb en je begint te jodellen dan is het menens maar iedereen heeft en ervaart het anders.
@ Yvonne -> hoe vond je je buik na de bevalling? Misschien een hele stomme vraag, maar dat lijkt me toch zo raar! En inderdaad zoals Sweetpee al zij, het zit nu nog vers in je geheugen! Hihi!
haha mijn buik. Das heel gek, heb je ineens een lege flubberbuik. Gewoon een gek idee dat je ineens niet meer zwanger bent, das toch even wennen. En je kan haast niet geloven dat het kindje dat je vast hebt in je buik heeft gezeten. Heel onwerkelijk allemaal.