Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hardloper

hardloper Niet meer actief

@madelief, spannend hoor. sorry dat ik je niet gemist heb, maar ik ben zo chaotisch momenteel dat ik niet bij kan houden wie wanneer wat post. :oops:

@patroeschka, balen voor je! doe maar heeeeel rustig, ik hoop dat je bloeddruk zakt.

@kiowa, kan best met de laatste loodjes te maken hebben. fijn dat de echo weer goed was. is toch elke keer weer fijn om te zien. :)

joepie, sweetpee is begonnen! spannend, hou ons op de hoogte! :D

aan eenieder die even niet kan posten ivm bevallingen en weeën, je man mag in dat geval ook wel posten hoor. ;)

hier nog steeds geen gerommel :cry:

groetjes, lidwina

2. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    @ LInda,
    suc6 morgen! echt spannend... misschien heb je morgenavond je kleintje in je handen! hihi das leuk!

@MIRANDA
    Ben benieuwd wat de vk op je echo te zeggen heeft! Snel laten weten he?

@MADELIEF
    meiske toch! Spannend hoor! Laat maar snel iets weten want tuurlijk missen we jou wel!

@PATROES
    Meid ik vind dat tweede ook slecht nieuws hoor! Als je water was gebroken dan wist je dat het begonnen was!

@SWEETPEE
    kom op he, maak het even spannend!
    LAAT IETS HOREN! HUPHUP

hiero nog flinke harde buiken, mijn moeder vond dat ze wel erg hard werden maja zegt niks, ik wacht af!

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Guppienl -> is sweetpee echt begonnen? Omdat ze nog aan het wachten was op de vk... Spannend!

@ Anniek -> zeker laat ik het gelijk horen! Moet al om 9 uur bij de vk zijn morgenvroeg dus voordat de meeste wakker zouden zijn heb ik waarschijnlijk al gepost hoe het was! ;)

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    zou het dan zo ver zijn voor onze Sweetpee ?
    Ben heeel benieuwd :D

5. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    :( Vk is net geweest, inwendig onderzoek gehad (rot gevoel zeg!) Maar geen ontsluiting, geen verweekte baarmoedermond.....
    Ze zei wel dat het best vannacht door kan zetten. [-o< [-o< [-o< [-o<

Jammer hoor...... :rolleyes:

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    YVONNE, van harte met je mooie meisje! wat een moooie naam!!!!

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    [-o< [-o< [-o< [-o< Ik duim met je mee Sweetpee! [-o< [-o< [-o< [-o<

Wel balen dat het niet doorgezet heeft...

8. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    SWEETPEE
    das balen meid!

ik moet trouwen morgen ook naar de VK om 10.45uur...

9. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Lief van je Miranda :D

Zeker balen dat al dat %^%$#@gerommel niks heeft gedaan. Maar goed vandaag is het echte gerommel begonnen, dit voelde heeel anders dan de ongipijnen ;)

10. hardloper

@minimuisje, het klonk wel zo

@sweetpee, [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

groetjes, lidwina

11. hardloper

p.s. het voelt wel een beetje kerks, al die biddende poppetjes :)

12. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Balen Sweetpee dat het niks was :(
    Hoop dat het toch doorzet vanacht [-o<

Ook ik moet morgen weer naar de gyn.
    Pfff lijk wel of ik een abonnement heb bij het ziekenhuis :rolleyes:
    Deze keer gewoon voor de controles ;)

Iedereen die morgen ook naar de gyn of verloskundige moet : Succes!

13. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Lidwina -> ja das waar! ;)

14. Goh, flink wat actie bij wat meiden. Ik ben benieuwd of er tegen het weekend wat babies geboren zijn.
    Is het misschien een idee om een agenda te maken? Wil ik eventueel wel doen. Dus voor iedere week (zolang dat nog duurt) aangeven wie wanneer een afspraak met de VK of Gyn heeft of een andere afspraak met betrekking tot de zwangerschap en wat de bijzonderheden zijn...
    Zo zien wij forummers van iedereen wie wanneer wat heeft. Tot en met zondag. Dan blijft het voor iedere week ook nog overzichtelijk.
    Als je bevallen bent dan zetten we dat erachter!

Voorbeeld:

Veertje1979 - vrijdag 2 maart controle VK - Verder ingedaald?

Mochten jullie het leuk vinden stuur mij dan een PB-tje. Dan zal ik een lijst maken en het zo snel mogelijk publiceren :)

15. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    IK WIL OOK !

sweetpee ik ga duimen dat die verekte ooievaar vanavond bij jullie langs komt...

goh veel geschreven ff denken...
    ES natuurlijk missen we jou alleen was je ff niet opgevallen tussen alle weeen en pijntjes en harde buiken door :-D
    sorry schat zal je beter in de gaten houden!
    veel succes morgen en ik wacht met spanning af...

dan was er nog iemand die aan het rommelen was... ook voor jou duim ik hoor!

en dan heb ik een waanzinnig mooie meid voorbij zien komen! wees er maar trots op hoor en wat een verschil tussen de aller eerste foto en de derde echt mooi

nou dames voor de geen die aan het rommelen zijn heel veel succes en hoop morgen op allemaal mooie berichten :)

ohhhhhhh ik vind het weer spannend worden hier op het forum
    hier nog niks hoor nergens last van ja nergens... niet noemens waardig in iedergeval

nou ik lees jullie zo wel weer.
    toedels

16. marisenmaurice

marisenmaurice Actief lid

22 jul 2006
    489
    1
    0
    intrieurverzorgster
    heerlen
    sweetpee ik zal ook voor duimen dat het als nog door zet

liefs mariska

17. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Erg lief van jullie allemaal :D

Enne inderdaad erg Kerks die poppetjes :) [-o< O:) hihihi

Ik duim ook voor alle andere rommelaarsters hoor ;)

Maare het is allemaal nog gevoeliger nu :rolleyes:

Oh Veertje ik stuur je ook een PB, zo'n agenda lijkt me handy :D

18. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Nou dames ben blij met jullie woordjes, moet zeggen dat ik er vandaag gewoon doorheen zit........en dan is gewoon alles een beetje teveel eigenlijk!sorry dus dat ik misschien een beetje pissig over kwam ;)

Wij zijn het hele weekend bezig geweest met het huis poetsen, halletje schilderen (geel), muur in de woonkamer schilderen (rood) en alles is gepoetst we zijn 3 dagen lang om 08.00 uur opgestaan en elke dag tot ong. 19.99 uur bezig geweest, met het gevolg dat ik ´s nachts amper kan lopen pffffffffff. We hebben dit gedaan omdat we bijden graag wilden dat het weekend snel voorbij ging ivm de afspraak van morgen ochtend :D
    Mijn mannetje is nu nog het laatste stukje aan het dweilen, dan de trap nog en dan is alles in het huis klaar en ons huis heeft een aardig oppervlak ik geloof zo´n 160 m2 verdeeld over 4 etages, dus jullie kunnen je misschien wel voorstellen wat voor een poetsweekend wij hebben gehad.
    En dan nog even snel verfen........ ;) wilde gewoon ineens een ander interieur en het mannetje was er wel voor dus dan doen we dat toch gewoon hahahaha. nu hebben we dus ook nieuwe gordijnen omdat de oude niet bij de kleur van de muur paste. We hebben ook de box opgebouwd en het vloerkleed naar de kelder gedaan, want met die honden was dat echt een haren vangnet.

Je zou hier nu eens moeten ruiken, alles zo lekker fris en het ziet er allemaal stralend uit....... ik (en het mannetje) heb gelukkig de schoonmaakkriebel gehad en nu kan de beeb komen [-o<

Ik wens iedereen die morgen ook een afspraak heeft bij de vk veel succes en dat de dames die erg aan het rommelen zijn maar vannacht ogen gaan beginnen! Mijn gerommel is eigenlijk weg, al is mijn baarmoeder wel aan het verweken en is de baarmoederhals bijna weg.......

hoor jullie later en anders morgen!

Liefs Es

19. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Malle Madelief dat geeft toch niet. Best begrijpelijk hoor, met al die spanning ;)
    Maar jullie huisje (?! hihi) is weer fris en fuitig en beebklaar :D Lekker genieten van jullie avondje nu he?! enne suc6 morgen.

Deel Deze Pagina