Veertje is het dan niet makkelijker om die lijst van Anniek aan te passen of met dit aan te vullen. Of begrijp ik dan jou mailtje niet goed?
Dat zou kunnen. Ik ken die lijst niet? Alleen de lijsten die Timiris maakte in het begin. Tot zover heb ik dit: Dinsdag 27 februari - Madelief - afspraak ziekenhuis ivm inleiden kindje helemaal ingedaald en verweekte baarmoedermond. - Lauraatje - Afspraak verloskundige Woensdag 28 februari - Sweetpee - Afspraak verloskundige Donderdag 1 maart Vrijdag 2 maart - Veertje1979 - Afspraak verloskundige Zaterdag 3 maart Zondag 4 maart - Veertje1979 - Volgens pendel Sonja bevaldatum
Hahaha je was me voor ik bedoelde eigenlijk: ikke niet Nee hier geen beeb onderweg naar buiten...misschien vannacht?
jeetyjuh wat is er weer veel bij geschreven.. moet er weer eens drie pagina´s door lezen Nouw dames.. wat een gerommeldebommel Word dit een BabyBoom Week/weekend : : : \/ yeeaah \/ badkamer Eindelijk AF..! \/ Vanaf vandaag geen Gefiets meer naar mijn schoonmoeder Dus BABY STOBBE kan geboren worden [-o< [-o< mamma is er meer dan klaar voor!
Pff idd heel veel weer bijgeschreven. Ehm iemand vroeg waarom ik niet meteen doorgestuurd werd. Ik denk zelf omdat ik voor de rest geen klachten had behalve een heeeeeeel klein beetje hoofdpijn. Ze denkt dat t vanaaf wel s kan gaan gebeuren.. Ikzelf denk t ook, word t nu een februari kindje of toch niet?
Ranjeewha, dat zal je wel een lekker gevoel geven dat je badkamer af is. Ik voel nog helemaal niks, trouwens. Soms wel wat steken onderin, maar niet echt alarmerend. Jammer hoor. Zelf denk ik dat de baby 4 maart komt. Ik weet niet waarom!
Ooooooooooo spannend Patroeska. Laten we hopen dat ze gelijk heeft dat jouw kindje vanavond/morgenochtend komt.
zeg, beseffen jullie wel dat voor iedereen die te vroeg bevalt er ook een is die te laat bevalt? het moet namelijk toch gemiddeld 40 weken zijn! het erge is dat ik diegene wel zal zijn die te laat bevalt. dus als jullie nu allemaal gaan bevallen, kan ik pas over een week of 10! (dan wordt het vast een 15ponder) groetjes, lidwina
Spannnnnennnd Patroes! Hihi Lidwina ik hoop het niet voor je! Misschien ben je ons rommelaarsters wel voor Pfff mijn buik doet trouwens pijn! Misschien heeft ze de boel wel geprikkeld door dat inwendige gepor... Niet fijn gevoel....
nou lidwina ik ben er ook nog niet hoor meis... hier kan ik er ook nog wel gemakkelijk er overheen lopen dus je bent voorlopig nog niet de enigste we wachten gewoon in spanning af laten we eerst maar eens morgen de apk van de vk afwachten en dan zien we wel weer
patroeska.... spannendddddddddd wil je niet gek maken maar die van mij was de vorige kee rook stuk hoger dan normaal want zit normaal heel laag joh... maar helaas niks gebeurd! maar ik zal voor je duimen! zou wel fijn zijn he meid! suc6!