Ik hoop het Madelief en dat ze dan tegen me zegt dat het al verweekt is, haha. Zie je wel had ik het toch goed gelezen. Maar ik dacht dat je het misschien ook kon voelen. Aangezien ik ook best veel last heb van vaginale druk. Pfff die laatste loodjes wegen echt zwaar en je krijgt zoveel vragen. Even volhouden nog.
Nou goeiemorgen dames! Het is al bijna half 5! Opstaan dus! hahaha! Nee hoor, blijven jullie allemaal maar lekker liggen! Ik hou wel de wacht hiero... Boh ellendig geslapen en opstaan met harde buiken en ongipijntjes... Pfff goed begin van de dag! Denk zelf van de spanning rondom het bezoekje aan de vk straks! Maar ja hopelijk weet ik straks meer over de groeiecho waarvoor ik eigenlijk ging afgelopen vrijdag! Nou ik wacht wel totdat er een beetje leven in de brouwerij is! Zou nog wel eens effe kunnen duren denk ik zo... haha! Geef jullie geen ongelijk! Tot strakkies! Ik moet in ieder geval om 09:05 uur bij de vk zijn! Gr. Miranda
Goeie morgen! Hier nog alles rustig... En bij de rest? Ik ga nu douchen, aankleden en eten. Moet om 9.35 uur bij de VK zijn!
goedemorgen allemaal ook ik moet straks naar de vk! ben benieuwd of ze nu wel kunnen schatten hoeveel pond het ongeveer wordt. groetjes esther
goede morgen dames allemaal lekker geslapen? ik heb eens voor de verandering beter geslapen, wel met behulp van een kruik. @patroes hoe is de nacht verlopen bij jullie. liefs mariska
goede morgen, wij gaan nu naar het ziekenhuis dus please duim voor me dat ze mij het liefst deze week nog de afspraak geven! tot laters liefs Es iedereen veel succes bij de vk
@minimuisje, wordt ik toch om bijna half 5 wakker ergens van :-k , maar nu weet ik van wie succes bij de vk. @carla, ook succes bij de vk @esther, ook succes bij de vk en wie komt er vandaag niet? wie o wie is er aan het bevallen? het is toch wel weer spannend.... ik ga lekker aan de koffie, tot straks groetjes, lidwina
Update: Dinsdag 27 februari - Madelief - afspraak ziekenhuis ivm inleiden kindje helemaal ingedaald en verweekte baarmoedermond. - Lauraatje - Afspraak verloskundige - Mandytjuh Afspraak verloskundige - Kiowa Afspraak gynaecoloog - Carla1980 Afspraak verloskundige Woensdag 28 februari - Sweetpee - Afspraak verloskundige - mariska de bree Afspraak verloskundige Donderdag 1 maart - Marijke76 Afspraak verloskundige Vrijdag 2 maart - Veertje1979 - Afspraak verloskundige - Ranjeewha18 Afspraak verloskundige Zaterdag 3 maart Zondag 4 maart - Veertje1979 - Volgens pendel Sonja bevaldatum[/u]
ik ben present! hihihihi es succes je zal dit wel al niet meer lezen, maar toch minimuis wat ben je toch lekker aan het spoken meid ? nou voor de dames die na de APK moeten vandaag ook veel succes en hopen dat er al aardig wat verweekte bmm bij zitten met flinke ontsluiting hihihihi ik mag straks pas om half 4
Dacht vannacht echt ff van... já t gaat gebeuren. Helaas wéér niet, de beeb heeft gewoon nog geen zin. Straks komt de vk mn bloeddruk meten, ze komt tussen 10 en 11. Hopen [-o< jullie met me mee dat ik niet naar t ziekenhuis doorverwezen word? Heb vannacht wel n paracetamolletje genomen ivm hoofdpijn.. Please, please, please. Ik wil echt gewoon thuisbevallen hoor!
ik duim ook met je mee patroeschka! zo ik ga ff hier de boel aan kanten zetten heb vandaag nog een drukke dag voor de boeg... ik lees onder tussen wel gewoon mee hoor :-D veel te verslavend dit lijntje hihihihihi
Sweetpee reporting for duty Moggûh! Zo wat een drukte al vanochtend zeg. Iedereen met contole vandaag: SUCCES, ik duim voor jullie allemaal Heb vannacht redelijk geslapen, geen doorzetting vannacht. Dacht het begin van de ochtend even, maar helaas Zo ik zit hier nog een patij suf te wezen maar het lag echt niet meer lekker in bed. ik neem nog ff een bakkie koffie
@patroeschka, [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< @mandy, ook jij succes bij de apk. hopelijk word je goedgekeurd tot volgende week ik hoopte eigenlijk of patroes of sweetpee niet te zien vandaag (goed bedoeld hoor) misschien verdwijnen jullie in de loop van de dag wel van de radar? (en dan wel om thuis te bevallen groetjes, lidwina
No offence taken hoor Lidwina Maarre ik hoop WEL het ZH te halen hihi, Maar voor patroes hoop ik dat ze thuis mag bevallen
Nou ik ben al terug van de vk! Alles is nu duidelijk! Ze had de echo en de uitslagen goed bekeken en er was gewoonweg helemaal niks mis met ons kindje! De verschillende afmetingen had gewoon te maken met de bouw van de kleine! Het word gewoon een heel klein kindje, maar omdat ik zelf ook niet groot of breed ben kan dit gewoonweg niet anders! Ook de uitgetelde datum aanpassen hoefde helemaal niet! Omdat het een kleintje is wil niet zeggen dat ze me gewoon langer laten lopen, dus gewoon 11 maart blijft mijn uitgetelde datum... Hij was zelfs weer wat gegroeid sinds vorige week! En de schatting blijft hetzelfde... Als ik de 40 weken haal zou die nog net geen 3 kilo zijn! Dus dat is toch een mooi geboortegewicht dacht ik zelf zo! Dus mijn dag kan niet meer stuk, ben alle onzekerheden kwijt, al mijn vragen heb ik gesteld en de vk heeft alles duidelijk uitgelegd! Ze nam echt de tijd voor me! Happy me! Andere meiden ook succes vandaag voor diegene die naar de vk moeten! @ Patroes -> succes ik duim met je mee! @ Madelief -> ook veel succes, hopelijk gebeurt het deze week nog! Gr. Happy Miranda!