fijn minimuisje dat je gerustgestld bent.... hmm wel raar dat ze zeggen dat de datum niet klopte maar dat is gelukkig niet zo iedereen die naar dat vk moet sterkte.. patroescka ik duim voor je.. madelief hoop idd dat het deze week nog gebeurd groetjes]
Dat is super nieuws Miranda! Hoef je je daar iig niet meer druk om te maken En nu lekker weer genieten en afwachten tot wanneer je uk komt. Jammer Patroeschka en Sweetpee. Vandaag/vannacht misschien meer geluk Ohw my god, wat zijn die nachten drama tegenwoordig zeg! Pfffff.... zat vannacht echt bijna te huilen, was zo moe maar m'n lijf werkte gewoon echt niet mee. En nu ben ik weer es helemaal niet uitgeslapen, maar goed helaas pindakaas. Moet over een klein uurtje bij de gynaecoloog zijn, ben benieuwd naar m'n bloeddruk Tot later allemaal!
Jeej Wat een goed nieuws Miranda, wat zal je je opgelucht voelen! Wat een ei dan die Gyn zeg Lidwina: Geeft nie hoor
@Minimuisje: wat fantastisch nieuws meis Kan me voorstellen dat je nu heel erg opgelucht en gerustgesteld bent
Fijn voor je Miranda. Moet een heerlijk idee voor je zijn. Patroes, ik hoop dat je bloeddruk straks helemaal goed is. En dan je thuis mag bevallen. Mij kijkt het ook het prettigst hoor. Caithlin, tja die nachten....Volgens mij zijn ze langer geworden!?
pffff wat kunnen jullie kletsen zeg.. Ik weet nu al niet meer waar het allemaal over ging Zwangerschapsdementie he.. hihi In ieder geval yvonne, gefeliciteerd met je mooie meisje.. het is echt een hele mooie baby! ga er lekker van genieten. en voor de rest van de rommelende dames, succes he.. Hier rommelt het ook nog altijd. Had vanacht weer erge pijn maar het hoeft allemaal niks te betekenen. ben gister bij de vk geweest.. ben gewoon 3,5 kilo aangekomen in 2 weken.. pffff de vk vond het allemaal normaal en netjes omdat ik nog geen groeispurtje heb gehad en omdat ik over de hele zwangerschap geleidelijk aan kleine beetjes was aangekomen.. Maar ik vind het zelf wel veel verder met de kleine was alles goed. bloeddruk was ook goed.. De pijn die ik heb schijnen sommige vrouwen gewoon te hebben. Ze zegt je mag bevallen dus het zou kunnen. maar je kan er ook gewoon tot 40 weken mee lopen zei ze... maar verder alles was goed... als ze dan gaat voelen onderin mijn buik naar de ligging van het hoofdje, het is helemaal ingedaald dus ze moet echt hard drukken.. nou dan ga ik echt door de grond heen! pff dat doet echt pijn.. maar ja, dat hoort weer bij mijn gevoelige baarmoeder.. ach nog even doorzetten he
miranda wat een goed nieuws patroes duim ook voor je mee dat de bloeddruk weer goed is. madelief hoop dat je de kleine kruimel snel kunt vast houden. liefs mariska
@Miranda: super meid! Fijn dat alles goed is! @Patroes: ik duim voor je dat je gewoon thuis kunt gaan bevallen! Ik ben er net weer van de verloskundige en alles was weer goed! Bloeddruk was 140-80 en het hartje klopte mooi krachtig. Ze verbaasde zich er wel over hoever de kleine al met zijn koppie naar beneden lag Lag echt superlaag... Ook heeft ze een schatting gedaan wat het geboortegewicht zou zijn bij 40 weken: 7 - 7,5 pond, netjes toch?! Volgende week woensdag mag ik weer. Verder weinig plannen vandaag, zal wel weer een dagje hangen bij de computer zijn
minimuis das goed nieuws voor jeallemaal stress om niks eigenlijk, maar goed nu ben je gelukkig gerust gesteld en kan je je lekker op de kleine voorbereiden... bar dat rommelen zal nog wel ff aanhouden ben ik bang, hoop voor je dat die ooievaar ook bij jou langs komt een dezer dagen... caithlin wel doorgeven aan de gyne he dat je vanacht veel pijn had en ervan moest huilen! echt doen hoor.... lidwina ik wacht geduldig af en eerlijk gezegd hoop ik dat ik afgekeurd word hahahahahahha raar maar waar ik heb er echt genoeg van momenteel alles doet me pijn gewoon, maar goed de laatste loodjes zullen we maar zeggen he? anniek ben je al terug van je APK? of lig je stiekum te puffen?
Ik heb net de appeltaart in de over gezet. Morgen komt de schoonmaakploeg (moeder en zus) dus moet ik wel wat lekkers in huis hebben.
Jahoor Ik heb al dagen trek in appeltaart, en nu is t'ie er dan eindelijk. En het ruikt lekker in huis mmmh
hmmmmm jammie marijke appeltaart ohhhhhh ik krijg me net toch nieuws te horen, weet niet of ik echt blij ben of juist niet vind het wel heel leuk hoor, maar toch mijn neefje van 18 smsde mij net ( heb erg goed contact met hem en zijn vriendin) dat er in oktober een kleine bij komt... pffff hij is nog zo jong en ze hebben net een jaartje verkering... zij is wel iets volwassener ze pas ook altijd op haar jongste broertje op daar loopt ze veel mee te sleuren... gelukkig hebben ze alle 2 werk dat wel, maar toch ik ben de eerste die het weet zelfs mijn zus weet het dus nog niet ohhhhh zie het lijk al drijven en denk dat ik veel heel veel mijn neefje op visite krijg aan komende weken/maanden ene kant vind ik het natuurlijk heel leuk voor ze en gun het ze van harte ,maar aan de andere kant.... hoop dat jullie het snappen... maja hoop niet dat mijn oudste dochter er ook zo over denkt anders ben ik over 6 jaar al oma hahahahaha moet er ff nog niet aan denken woehahahahaha
Goede morgen allemaal (nou ja, het is alweer bijna middag maar toch). Wat hebben jullie gekletst zeg, niet te geloven. Ik moest gewoon 11 pagina's bijlezen sinds gistermiddag..... Miranda: wat een super nieuws joh! Ik ben echt heel blij voor jullie! Madelief: spannend hoor, laat je ons wel snel weten hoe het is gegaan? Sweetpee: balen dat het niet heeft doorgezet. Maar wie weet: misschien vannacht..... Alle rommelende dames: kop op, nog een paar dagen of weekjes en dan hebben we onze beebs. Het lijkt me heerlijk om straks onze kleine kruum vast te kunnen houden en te kunnen knuffelen.... Gisteravond weer even een jankbui gehad..... Ik zag het even niet meer zitten allemaal, maar mijn mannetje heeft me heel lief getroost gelukkig. En ik heb voor het eerst sinds maanden een hele nacht doorgeslapen (van 0.00 tot 6.00) en dat is echt heeeeel lang voor mijn doen. Om 6.00 even naar de wc geweest en daarna weer geslapen tot 8.30. Zo lekker. Ik ben echt helemaal fit nu en ga zo de keukenkastjes soppen. Fijne dag allemaal vandaag en ik hoop dat er snel weer wat babies worden geboren.
diana die jankbui heb ik vandaag pffff kan om het minst geringste al janken bah ik heb het helemaal gehad met die zwangerschap pfff heb er echt geen zin meer in vandaag! maar goed zullen we allemaal wel hebben denk ik lekker he als je door kan slapen? doe je wel rustig aan vandaag met soppen
hallo dames ben ik weer Ben onderzocht en alles is prima in orde, volgende week dinsdag moet ik terug komen met de spullen en dan word ik ingeleid! Verder heeft ij nu van binnen iets met zijn vinger gedaan wat eventueel de weeen op zou kunnen wekken Ik met nu van alles gaan doen om de weeen op te wekken, warm baden, een glas champagne drinken enz. dus jullie weten nu wat ik vanavond ga doen! mijn eerste glaasje drank na 9 maanden joepie 8) ben daarna vats dronken hahahahaha. Dus nog hoogstens een weekje en we mogen hier gaan beginnen. Moet zeggen dat ik nu wel last van mijn buik heb na dat gepor met die vinger, hij kon er met een vingertopje in maar wat dat precies betekend? Ik ga even snel eten heb erge honger tot laters, liefs Es
ohhhhh goed nieuws Es ! nou dan weet je in ieder geval dat je volgende week een trotse mama zal zijn! en dat je nu wat gevoelig bent in je buik dat kan wel kloppen dat komt omdat hij jou bmm geprikkeld heeft... misschien zet het wel door ik ga duimen voor je dikke knuf
Nou Mandy ik kan het me wel voorstellen hoor dat je er gemengde gevoelens over hebt ivm je neefje. Dat hebben wij met mijn schoonzusje, ze is al 23 maar kan amper voor haarzelf zorgen Diana, iedereen heeft wel zo'n jankdag/moment hoort erbij helaas. Nou sop ze he Appeltaart, dat zou mijn liefje ook wel lusten hihi, hij wil er zelf graag een gaan maken zei hij laatst al (nieuwe oven he ) Ik heb net lekker gedouched, alles waar ik bij kon geschoren, wenkbrauwtjes gedaan. Lekker hoor Zal zo eens een lekker stuk met de hond wandelen, misschien dat ik het een en ander in gang kan krijgen
Es, gelukkig dat alles goed is. Nu maar hopen dat die vinger zijn werk heeft gedaan. Het lijkt mij toch een naar idee dat er daar iemand anders met zijn vinger bij zit.