Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    OOOOOOH MAdelief wat spannend, je weet de datum :D

Mijn buik was ook helemaal gevoelig na het onderzoekje van gisteren.... [-o<

Maarre ik begrijp goed dat alcohol het ook kan opwekken? Nou ik hoop dat het lekker vlot doorzet voor je! [-o< [-o< [-o<

2. Nou ik liep net ook buiten met mijn hondjes (ik heb 2 chihuahua's). Maar ja het regent, en dan wil het kleinste hondje niet echt lekker mee wandelen.

Dus is het maar een klein rondje geworden.

3. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    HAhaha Marijke zo'n suffe hond heb ik hier dus ook. Als het regent dan blijft ze in de deuropening onder het afdakje staan :rolleyes: alleen als ze echt hoge nood heeft loopt ze door doet gelijk een plas in het perkje voor de deur en gaat weer tegen de deur aan leunen :)
    Gelukkig is het hier droog, nu alleen nog de hond uit haar coma krijgen :p

HA zie dat je een foto hebt geplaats van een van de 2 :D Leuk beessie!

4. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hey minimuisje gelukkig is alles goed het is natuurlijk ook wel weer lekker een klein kind als je moet bevallen.
    ik ben net naar de vk geweest alles was weer goed het kindje is nu ongeveer 7 pond!
    bar nog even volhouden je krijgt er wat moois voor terug!
    groetjes esther

5. linda83

linda83 Actief lid

Hey Meiden,

Hier was ik weer en nee ben niet bevallen mn internet werkte een paar dagen niet zijn hier in de buurt bezig met de kasten om te bouwen:(
    Heb alles gelezen maar waren enorm veel pagina's dus ben de helft alweer kwijt..
    Wel zag ik dat Yvonne bevallen is van een dochter -->Gefeliciteerd!Mooie foto's ook :)
    Patroeschka en sweetpee nog steeds aan t rommelen had wel verwacht dat een van jullie al bevallen zou zijn..maar misschien is het vandaag jullie dag ;)
    Fijn nieuws es en hoop dat het bij jou nu ook opschiet en dat met die vinger is dat niet strippen?(ook maar een gokje hoor).
    Ik ben zelf vorige week bij de gyn geweest en de baby is nog niet ingedaald ze zij dat als het met 38 weken nog niet is ingedaald dat ik dan wordt doorgestuurd naar het ZH :( Dus hij heeft nog 2,5 wk..
    Zijn er meiden hier waarvan de kleine ook nog niet is ingedaald..weet wel dat het alleen bij de 1e zo is dat ie met 38 wkn ingedaald moet zijn bij een volgende zou het zelf nog vlak voor de bevalling kunnnen..
    Maak me wel een beetje zorgen maargoed zal allemaal wel goed komen..
    Zag dat er nu ook een lijstje werd bijgehouden met afspraken..ik moet 8 maart weer naar de verloskundige.
    Ennuh Marijke...lekker hoor een stukje appeltaart
    :D

6. Ja het is me eindelijk gelukt een foto te plaatsen.

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    nou, ben weer terug van de gyn :D
    GElukkig hoefde ik niet te blijven :D

Het spande er wel even om. Want met de ene band maten ze mijn bloeddruk en daarmee was ie veels te hoog weer 150/100
    En toen een andere band gepakt (bredere) en daarmee was de bloeddruk goed 110/85
    Maar een spoortje eiwit in de urine.
    Dus ik mocht gelukkig naar huis :D
    Maar als ik me beroerd ging voelen dan moest ik wel meteen bellen.

En voor de zekerheid moet ik vrijdag weer terug voor controle pffff.
    Ik blijf aan de gang hihi.
    Maar alles beter dan blijven ;)

Nou, nee.... bevallen is nog beter ;) hihihihi

@Madelief: wat spannend :D Volgende week dan ben je mama :D
    Gaaf hoor!
    Ja, bij mij deed mijn buik ook zo zeer toen ze inwendig onderzoek deden om te kijken of ik ontsluiting had. Brrrr echt zere krampen kreeg ik toen.

8. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Jeetje meiden...wat een pagina's weer om bij te lezen haha.
    Nou ben vanmorgen naar de gyn geweest en die heeft even "gevoeld" of mijn baarmoeder rijp genoeg is voor een inleiding.
    Helaas kon ik niet meteen vandaag terecht maar morgen om 8 uur 's ochtends gaat het echt gebeuren :D :D
    Ik ga aan het infuus want ik heb zelfs al ontsluiting :D
    Dus hopelijk ben ik rond het middag uur weer thuis om mee te delen dat onze jongen er eindelijk is.
    Nou...als ik jullie niet meer spreek....heeeeeeel veel succes met de laatste loodjes!
    En super veel succes met eventueele bavallingen die staan te gebeuren ;)
    Ik hoop morgen in staat te zijn om te melden dat we weer een kleine rijker zijn *zwijmel*

Liefs Linda

9. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    wat een schatjes!

10. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Gaaf Linda dat je morgen word ingeleid :D
    Ben zoooo jaloers hihihihi.
    Wens je heel veel succes toe!

@Marijke: lieve hondjes :thumup:

11. marisenmaurice

marisenmaurice Actief lid

22 jul 2006
    489
    1
    0
    intrieurverzorgster
    heerlen
    linda10282
    wat gaaf dat je morgen mama bent,
    wil je alvast heel veel succes wensen voor morgen

patroes hoe is met jouw?

liefs mariska

12. Diana82

Diana82 Actief lid

7 nov 2006
    353
    0
    0
    Linda: spannend! Heel veel succes gewenst en we zien natuurlijk graag snel de eerste foto's verschijnen!

Madelief: ook al zo spannend! Dinsdag is jouw beeb er i.i.g. Wij moeten nog maar gewoon even afwachten...

Mandy: balen he, zo'n jankdag/bui? Hoop dat je je snel weer wat beter voelt! Bij mij helpt het soppen prima ;)

Ga weer verder met soppen.... En Sweetpee ik zal het rustig aan doen, goed? ;)

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier ook weer ff n updatetje.. De vk is geweest en mn bloeddruk was nu 120/70 :confused: :whistle:, had ik echt niet verwacht, dus t duimen heeft wel degelijk geholpen meiden. Bedankt!

Ook heeft ze mij gestript, wat erg ongemakkelijk/pijnlijk voelde moet ik eerlijk zeggen.. Pff. Naja nu afwachten. Heb nu wel constant vette ongi pijn en wat bloed (maar dat was volgens haar alleen maar goed). Ik hoop echt dat t doorzet vannacht, ik geloof dat ik ooit ergens gelezen heb dat bij 20% t strippen helpt. Zucht.. t komt nu allemaal wel errug dichtbij zeg!

Mannetje kwam net helemaal ff thuis van zn werk. Hij was zo benieuwd.. de schat!

Ik ga nu ff wat eten en daarna vlak (tip van de vk) omdat t misschien vanaaf dus wel s kan gaan beginnen waarschuwde ze me voor, duzzz.

Ik heb heel veel gelezen en ook heel veel vergeten :oops: dus sorry als ik iemand vergeet..

@minimuis, toppie dat je nu gerustgesteld(er) bent. Is weer n pak van je hart zo.
    @Linda heel veel succes gewenst!
    @Iemand anders was ook gestript las ik? Naja, wie weet.. ;)
    @Kiowa gelukkig was jouw bloeddruk ook naar benee!

Owh ja en ze schatte trouwens de kleine op nu een kleine 8 pond :)

14. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    @Mandytjuh, sorry misschien stond het er niet duidelijk maar dat huilen was niet van de pijn maar puur van frustratie omdat het slapen haast niet meer lukt ;)

@Patroeschka, oeh spannend! Als die kleine je nu nog niet laat bevallen de komende uren/dagen dan weet ik het ook niet meer!

@andere Mandy, jeetje meid, wat een groot kind al bij 35 weken. Dat wordt echt een tienponder :)

Verder lees ik dat 2 meiden zo ongeveer weten wanneer ze gaan bevallen. Super hoor! Het schiet al echt op momenteel!

Ik ben net weer terug van de gynaecoloog. Alles was goed, bloeddruk was weer in orde (onderdruk 80 dus prima) en de kleintjes waren heerlijk druk.

Oh ja, over maximaal 2,5 week ga ik bevallen :D Heb even nagevraagd of ik tot 40 weken moet doorlopen als ze zich niet uit zichzelf aandienen. Maar de gyn vindt het met 38 weken wel goed geweest. Ben ik wel blij om!

15. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    @Patroeschka: Meid...spannend zeg!
    Dus wie weet ben je me voor haha
    Ik blijf gewoon volgen hoe het gaat hihi
    En anders hebben we straks allebij een 28 februari kindje ;)

Heel erg veel succes vast!

16. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Jeetje mina......moest een hoop lezen maar mis nog een hoop geloof ik :oops:

linda, jij in ieder geval heel veel succes, wat spannend zeg.....ben ook stiekum een beetje jaloers ben er ook aan toe mijn kindje in mijn armen te houden hoor :D

Madelief jij ook heel succes, je kuint nu echt gaan aftellen!

Mandy, welcome to the jank club.....vorige week had ik het zo gehad dat ik bij de vk zat te huilen :( Het is gewoon zwaar op einde meid, dat is een feit!

Kiowa, fijna dat je weer naar huis kon gaan!

Ikzelf ben gisteren bij de gyn geweest omdat onze knul dus nog steeds niet wil indalen. Nu blijkt er lichamlijk niets aan de hand te zijn. Hij heeft een normaal hoofdje en er is ook geen sprake van een voorliggende placenta of iets dergelijks. Dus ik blijf wel onder controle van de vk maar als de weeen beginnen en hij is op dat moment nog niet ingedaald dan moet ik op medische indicatie naar het ziekenhuis :(

En nee, dat wil ik dus niet!

Toen we weer naar huis wilden gaan bleek onze auto het te hebben begeven :cry: We zijn weggesleept en nu wachten we op een telefoontje van de garage wat dit ons gaat kosten :(

Voor de rest heb ik het echt eventjes goed gehad.........
    Echt mijn hele lijf doet pijn, en dan met name mijn onderrug en schaambot. Ik kan niet meer liggen, zitten of lopen en ik heb de hele tijd honger!
    En ik begin ook behoorlijk verkouden te worden, ik denk door het slechte slapen..........BLEH!
    Ik wil mijn baby!

Trouwens waar is ANNIEK?

17. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Laten we dat maar héél hard gaan hopen hahaha.. Ik heb nl aldoor al n grote mond dat ik zeker weet dat t n februari kindje word nl.. en zoveel tijd heb ik niet meer ;) ..

Jah Anniek.. Zou t dan toch?

18. marisenmaurice

marisenmaurice Actief lid

22 jul 2006
    489
    1
    0
    intrieurverzorgster
    heerlen
    @ =D> patroes gelukkig kun je toch nog thuis bevallen =D>
    liefs mariska

19. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    YVONNE GEFELICITEERD MET JE PRACHTIGE DOCHTER!

Wat jammer dat ze nog niet mee naar huis mocht :( Maar hopelijk drinkt ze inmiddels al beter en is jullie gezin inmiddels of anders in ieder geval snel weer compleet! :D

20. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    GO GO GO PAtroes!

Ik heb de hele tijd geroepen dat het in het weekend van 3 op 4 maart zou gebeuren......ben benieuwd...... ;)

Deel Deze Pagina