Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moesje74

Moesje74 Lid

2 aug 2006
    58
    0
    0
    Planner bij een Kinderdagverblijf
    Apeldoorn
    Ja, ik ben nu ook enorm gevoelig voor vieze luchtjes!! Van te zoete luchtjes word ik misselijk, maar ook van de luchtverfrisser in de auto ...
    En de geur van poep en ochtendurine is helemaal niet te harden ... Ik ging vorige week een ijsje bij een ijssalon eten en dacht: ik ga er nog even snel naar het toilet. Had er net iemand zitten poepen, dus ik probeerde om niet te ruiken, maar al gauw begon ik te kokhalsen en niet lang erna gooide ik het ijsje er weer uit ... zonde ...
    En tja, 't is precies wat Leonietje24 zegt: door al deze kwaaltjes weet je dat je zwanger bent, dus we nemen het maar voor lief!

2. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    ik merk nu dat ik minder moe begin te worden, gelukkig maar..... hihi ik werd soms echt moe van mezelf.

ik heb wel rare dingen, zoals ik eet blikken annanas op eigen sap (niet op siroop, die vind ik te zoet) en drink fanta light (terwijl ik fanta eigenlijk helemaal niet lekker vind, maar cola light mijn drankje is)

mijn man zegt wel eens lachtend, dat kindje wordt een zuurpruim, met al die zure dingen van jou... hihih

en linda, ja ik heb het wel met luchtjes ook, vooral die van koken brrrr

3. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Heel herkenbaar, ik word ook overal misselijk van.
    Of beter gezegd, ik ben sowieso al de hele dag misselijk maar door bepaalde luchtjes (of zelfs al de gedachte aan bepaalde luchtjes) ga ik kokhalsen of komt alles eruit in de wc, bah :(

Verder idd ook erg last van moeheid, alleen lukt het slapen me niet zo goed. Word meestal midden in de nacht wakker en kan dan gewoon niet meer in slaap komen op bed. Regelmatig ga ik dan maar gewoon beneden op de bank liggen met een boekje en met een beetje geluk val ik daar dan wel weer in slaap.

Ik heb trouwens nog een vraagje aan jullie!
    Kan het zijn dat ik m'n baarmoeder kan voelen? Als ik stevig wrijf onderaan m'n buik, net boven m'n venusheuvel zeg maar, dan voel ik daar een harde ribbel van binnen die ik eerder nooit voelde.
    Zou dat de baarmoeder zijn??

4. Jep, ik weet hoe jullie je voelen! De hele dag erg moe. Zo moe dat ik wel in mijn bedje kan gaan liggen en een paar uurtjes kan gaan slapen. Het probleem is alleen dat als ik dat doe ik daarna misselijk wakker word. Dus rust ik op de bank en ga 's avonds heel erg op tijd naar bed. (rond 9 uur of zo)
    Verder ruikt inderdaad alles sterker. Kaas vond ik altijd lekker maar kan het nu niet meer ruiken! Zo vies!
    En stevige trek...Moet mijn lunchpakketje voor op het werk aanpassen, hahaha...Meer boterhammen en fruit.
    Melk heb ik altijd heerlijk gevonden dus vind het geen straf om het nu te moeten drinken.
    Ik vind het geweldig om dit gedeelte door te lezen. Maart 2007 mama's, allemaal aankomende mama's met dezelfde belevenissen! Geweldig!
    Op mijn msn-space hou ik een soort dagboekje bij met mijn gevoelens en belevenissen. Op die manier kan ik ook mijn familie een beetje op de hoogte houden. Zijn ouders wonen niet in de buurt namelijk. vniek1979.spaces.live.com

Groetjes!! Veronique.

5. Hoi meiden,
    jeetje, die rotmils ook elke keer... Hier gaat het wel. Ben niet meer misselijk maar kan echt niet tegen nare luchten want dan komt bij mij ook alles eruit... :cry: Zo zonde... Mijn baarmoeder is nu ook goed te voelen en beebje gelukkig ook :) Ik voel het vooral goed als ik in elkaar zit of plat op mijn rug lig. Het voelt als gekriebel heel diep in mijn buik :) echt leuk. Zal wel weer zo'n druktemaker zijn en dan is het vast en zeker weer ee meidje :) Verder ben ik nu echt duidelijk zwanger, zo vreselijk goed te zien nu. Heb ook alleen nog maar positiekleding aan hoor. Heb ook een winterjas gekocht waar mijn buik ook inpast :)

6. Oh Divi meid... :cry: :cry: :cry: Ik vind dit heel erg voor je!!! Ik wil je vreselijk veel sterkte wensen en doe het heel rustig aan met jezelf.

7. @ Tanja: Dus jij voelt ook van dat gekriebel?? Dat voel ik dus ook maar dacht: Dat kan nog nooit van de baby zijn! Leuk zeg!

8. Ja zeker! Dat gekriebel is beebje :) Is het geen fantastisch gevoel :) Ik voel het al vanaf 9 weken net als bij Yana.

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :( Ik ben de laatste tijd vrij snel moe (hoe zou dit nu kunnen ;) ) en moet dinsdag weer voor t eerst beginnen, hoe houden jullie dit in vredesnaam vol de hele dag?

10. Nou, ik werk iedere dag van half 8 tot 4 uur. Ik zorg ervoor dat ik 's avonds op tijd naar mijn bedje ga (en dan ook slaap!!). En ik probeer het overdag kalm aan te doen. Maar moe ben ik sowieso dan nog wel hoor.

11. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ik voel ook gekriebel onderin mijn buik.
    Dacht eerst: wauw, de baby. Maar toen dacht ik : nee, is veels te vroeg!!
    maar het kan dus al wel??????????????
    WAUW :D

Voor de rest gaat het hier goed. Misselijkheid begint steeds minder te worden.
    Moeheid : ene dag wel, andere dag niet.
    Waar ik wel veel last heb is van mijn onderrug.
    Kan smorgens niet te lang in bed blijven liggen want dan heb ik zo'n pijn !!
    Aan het bed kan het niet liggen. Die is net een jaar oud. En matras moet ook goed zijn: is traagschuim

Van die geurtjes herken ik ook ;)
    Had vooral veel moeite met de geur van afwasmiddel. Heb nu afwasmiddel zonder geur.

Wij wonen in de buurt van een industrieterrein. En daar staat een fabriek die geur kleur en smaakstoffen maakt.
    En af en toe komt die geur hier naar toe :(
    Ik heb er nooit tegen gekunt tegen die vreselijke geur maar nu is het echt een ramp!!
    Ramen en deuren dichthouden en buiten al kokhalzend lopen :(

12. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Vanmorgen wat bloed verloren.....Ben nu een beetje bang!

Ik probeer VK te bellen, maar die neemt gewoon niet op! En dat terwijl er vanaf 9 uur iemand aan de telefoon moet zitten.....

Probeer nu het ziekenhuis omdat ik toch al doorverwezen ben.

Moet ik zo nog werken ook!

Hoop dat het niks is.......

Marian

13. Jeetje Marian,

Ik hoop voor je dat het inderdaad niks is...Heb het wel eens vaker gehoord hoor.
    Sterkte in ieder geval!

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :( Ja, succes Marian. Idd hopen dat t niks ernstigs is.

15. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Hoop ook dat het niks is Marian.
    Kan je je niet ziek melden vandaag??

Sterkte!!!!!!!!

16. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Ik mag om kwart over drie naar het ziekenhuis, ze willen me gelukkig wel even hebben voor de zekerheid....

Ga dus maar niet werken vandaag, want het valt precies midden op mijn werkdag en het is een uur rijden van werk naar ziekenhuis. PZ heeft gezegd dat ik maar thuis moest blijven gelukkig!

Ik houd jullie op de hoogte.....

Marian

17. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hoi Marian,
    wat goed dat je vanmiddag al terecht kan!!
    En gelukkig heb je vrij kunnen krijgen. Doe rustig aan vandaag en probeer wat afleiding te zoeken. Hoe moeilijk dat ook is.
    Wachten duurd lang :(

18. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Wachten duurt inderdaad wel erg lang zeg!
    Ik voel nu alles in mijn buik! Je gaat er ook extra op letten he?
    Gelukkig geen hevige krampen ofzo....Wel een beetje zeurderig gevoel.

Mijn man zit heel ver weg voor werk en is pas vanavond erg laat thuis, dus dat is ook wel weer balen, maar ik was blij dat mijn moeder vrij was vandaag, die gaat ff met me mee! Dan hoef ik in ieder geval niet alleen. Het is allemaal al erg genoeg, want nu gaat waarschijnlijk mijn afspraak van aankomende vrijdag ook niet door en kan mijn man onze kindjes niet zien op de echo......

Maar goed, zou niet willen wachten tot vrijdag met uitsluitsel over mijn bloedverlies van vanmorgen.

Om 11 uur trouwens weer een klein beetje bloed.....wel minder dan vanmorgen om 5 uur....

Nog twee uurtjes wachten!!

Marian

19. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    In ieder geval heel veel succes vanmiddag! K zal voor je duimen!

20. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ik ben bij de vk geweest vanmorgen en hebben voor het eerst het hartje gehoord!!!
    was zo super en alles is goed :D

Deel Deze Pagina