,dank je patroeschka, dat had ik net even nodig... volgens mij is mandy gezakt voor haar apk... doorgestuurd naar de garage, of bagage uitladen? :-k ben moe, kaartje is bijna af. bed op klossen, en ik had bedacht dat ik de 12e ga beginnen met vliezen... verder weet ik het niet meer... groetjes, lidwina oh ja, anniek, wat blijf jij alsmaar actief zeg.... wow
oh ja, graskaas is kaas van de eerste melk nadat de koeien weer naar buiten mogen na de winter, is wel altijd hele jonge kaas.
MANDYTJUH? ALLO? :-k is wel wat raar dat ze nog niks heeft gepost... Misschien inderdaad naar garage voor onderzoek...Of aan het uitladen :-s Ja jij gaat voor de 12e Lidwina? Oh en toch aan het kaartje begonnen dus. de klossen! Moeten ze nog halen.....
@sweetpee, wij hebben ze ook vandaag pas gehaald. bovendien wil jij toch in het zh bevallen? dan is het minder belangrijk, heb je ze volgens mij pas nodig voor de kz groetjes, lidwina
jah das waar, desnoods halen we ze als we uit het zh komen , als het goes is zit daar ook een zorgwinkel die ze uitleent
ben ik weer nou blijkt dus dat ik echt wel gestript ben, was alleen welaardig van de dokter geweest als hij dat even had gemeld! en dan vooral het stukje dat het wel zeer doet :x Ik ga straks lekker in bad en daarna een glaasje rode wijn, mag per dag 1 glaasje. rode wijn is beter dan champagne dus vandaar de rode wijn Sex is hier geen optie want het mannetje wil nie.....niet vanwegen mij maar hij vind het nu erg raar vanwegen de beeb enz. ach ja ik begrijp hem wel. Patrouschka heb je ook die steken van onderen, lijkt af en toe net of ze met een mesje er in steken !? liefs Es
Hihi mannetje hier wil ook al tijden geen sex, vanwege de beeb. Vindt ie een eng idee. Kan me er wel wat bij voorstellen inderdaad. Hebben we wat in te halen na de bevalling Lekker hoor madelief een rood wijntje, neem je voor mij ook wat slokkies De thee is best te drinken btw, maar ruikt naar hooi
hahah hier wil me mannetje wel sex... en maar goed ook geloof dat ik er vanavond toch eens werk van moet maken! wahahahahahahahaha ennuh MADELIEF, ik ben dan wel patroeska niet maar hoero ook van die venijnig scherpen steken.. zo dat ik spontaan even inadem hihi
ja dames ben ik weer... zit ik een heel verhaal te typen druk ik op de knop en weg verhaal grrrrrrrrrrr nou ben bij de APK geweest en ben gewoon goed gekeurd, ze wilde me dus nog niet strippen doen ze niet misschien volgende week bloeddruk 145/85 volgende week weer urine inleveren pffff baal enorm maar goed kan niet meer doen dan afwachten. linda ik ben heel jaloers op je meid zo zie je maar dat iedere VK anders is jammer genoeg ( loop nl met het zelfde probleem als jij alleen ik mag gewoon doorlopen ) caithlin ik dacht dat je moest huilen van de pijn.... voor de rest zag ik dat er dames gestript waren die wens ik natuurlijk ook heel veel succes en hopen dat die ooievaar uit texel weer gauw opgelapt is want hij moet wel weer verder met zijn werk vind hoor nou voor de rest weet ik dus ff niet meer wat er gepost is mijn excuus ervoor... mijn hoofdje staat er ook niet echt na verder voel ik nog steeds ongi pijn in mijn rug en buik, maar ga er vanuit dat het niks is en het er gewoon bij hoort. oh en die slijm wat ik regelmatig verlies blijkt wel weer van de slijmprop te zijn die kan ik beetje bij beetje aan het verliezen zijn... maar goed ook daar maak ik me geen ilussies meer over... voel me alleen maar depri worden en mannetje lief werkt ook niet echt mee vandaag bah... hij loopt niks anders dan te roepen dat hij het niet fijn zou vinden als ons ventje deze week geboren zou worden pfffff hij heeft vroege dienst en dan is hij altijd moe en meestal ook sjago blehhh
hmm ik ken het gevoel.. vandaag ook z´n lkkr baaldag... heerlijk een vriendje die zegt ooohh die baby komt pas volgende week.. ik voel me idd een beetje DEPRI te worden... bij het eten niks gezegd.. bah bah bah.-- morgen hopelijk een betere dag... Voor de dames..die er lkkr tegen aan zitten (bevalling) heel veel sterkte vanacht hoop dat het door zet..! ik ga me eindelijk douche in de nieuwe badkamer. en dan lkkr in mijn bedje.. slaap lkkr dames
Patroes zoekt r bedje ook op zo.. Nou ja hoef niet ver te zoeken want zit er al in haha.. Ik heb niet echt van die venijnige steken nee.. Mannetje gaat ook op tijd naar bed want je weet t wel s niet he. Duimen jullie voor ons dat t doorzet vannacht? Alvast welterusten.. Mochten jullie morgen helemaal niks gehoord hebben, weten jullie genoeg . Ik probeer zsm te contacten hierzo. Moge de ooievaars nu maar s naar binnen vliegen bij vele meiden hier, daar ga ik voor duimen . Succes allen!
Dinsdag 27 februari - Madelief - afspraak ziekenhuis ivm inleiden kindje helemaal ingedaald en verweekte baarmoedermond. - Lauraatje - Afspraak verloskundige - Mandytjuh Afspraak verloskundige - Kiowa Afspraak gynaecoloog - Carla1980 Afspraak verloskundige Woensdag 28 februari - Sweetpee - Afspraak verloskundige - mariska de bree Afspraak verloskundige - Lilly Afspraak verloskundige - Linda10280 - 8 uur 's ochtends een afspraak om ingeleid te worden. Baarmoedermond is ook al rijp en heb al ontsluiting Donderdag 1 maart - Marijke76 Afspraak verloskundige - Cleo Afspraak gynaecoloog (controle en het bespreken van de keizersnede) Vrijdag 2 maart - Veertje1979 - Afspraak verloskundige - Ranjeewha18 Afspraak verloskundige - Kiowa - Afspraak gynaecoloog (baarmoedermond is verweekt) Zaterdag 3 maart Zondag 4 maart - Veertje1979 - Volgens pendel Sonja bevaldatum Wauw! Linda! Ben benieuwd of je morgen je beebje in je armen kunt houden!
hoi dames, Nou, hier WEER een rondje ziekenhuis gehad tegen de avond. BAH! Kreeg opeens knallende koppijn en wazig zien en lichtflitsen en tintelingen in handen en voeten. Dus ik moest weer naar het ziekenhuis. ALles was goed. Behalve bloeddruk toch wel hoog. 130/95 maar voor de rest alles goed dus ik mocht na 2 uur weer naar huis. Mocht het allemaal erger worden dan toch weer terug komen. Ze wilde dat ik donderdag ochtend weer op spreekuur kwam maar heb al afspraak staan voor vrijdag. en ik blijf niet aan de gang hoor want donderdag avond dan is er ook een info avond daar. En wil niet weer 2 keer op een dag naar het ziekenhuis! GRRRRRRR Voel me nog steeds niet lekker. Dus vanavond maar op tijd naar bed. zucht. zit er echt even totaal doorheen nu
Slaap lekker meiden en ik hoop voor jullie op een drukke nacht! Ik duim voor jullie...ben benieuwd of we morgen nieuwe beebs mogen verwelkomen !
Hey bah Mandy balen dat vk niet zoals die van Linda denkt..... Patroes ik duim heeeeeeeeeeeeel hard voor je hoor Slaap lekker (zolang dat nog kan) Ranjee, geniet van je nieuwe douche en hopelijk heb je morgen een betere dag!
Jeetje Kiowa zit je ook nie mee de laatste week he?! KAn me voorstellen dat je niet 2x naar het zh wil op 1 dag! Slaap lekker meid
Nou Kiowa dat is ook geen leuk nieuws, weer naar het ziekenhuis kan begrijpen dat je er doorheen zit,mag best hoor! hoop dat je je zo weer wat beter voelt! welterusten voor de rest die gaat slapen of rusten liefs Es
@ kiowa nouja jou is het ook neit echt gegund meid! doe je een beteje rustig aan? @ mandy klote klote klote... jammer dat de vk niet zo meewerkt met jou gvd! weltrusten voor diegene die nog onder de wol gaan!