Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    dank je dames...

voel me niet echt happy vandaag bah..

2. marisenmaurice

marisenmaurice Actief lid

22 jul 2006
    489
    1
    0
    intrieurverzorgster
    heerlen
    patroes ik zal ook voor je heeeeel hard duimen.

en ook voor andere aanstaande mammies,

OOIEVAARS KOM MAAR OP.

slaap lekker allemaal voor degene die hun bedjes nu al opzoeken.

liefs mariska

3. Mv 3 wonders

Mv 3 wonders Actief lid

19 apr 2006
    276
    0
    0
    Ondernemer
    Gelderland

4. Mv 3 wonders

Mv 3 wonders Actief lid

19 apr 2006
    276
    0
    0
    Ondernemer
    Gelderland
    :oops: :oops: Oeps dubbel ging alleen voor de datum op het lijstje van Veertje
    dat ik 5 maart naar de Gyno moet. :) :)

5. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    voor het lijstje van veertje, ik moet maandag weer naar de verloskundige..

waarom zijn er een paar al gestript eigenlijk? het zal vast wel al verteld zijn maar jullie hebben zoveel getypt dat ik het niet meer kan vinden..
    Strippen doen ze toch pas als je overtijd bent?

6. Mv 3 wonders

Mv 3 wonders Actief lid

19 apr 2006
    276
    0
    0
    Ondernemer
    Gelderland
    normaal strippen ze alleen als je overtijd bent, want eerder heeft het helaas geen zin.

7. Ik heb jullie genoteerd op mijn pc voor volgende week :)

8. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Ook ik verlaat voor vaaaf het forum weer.
    Ben benieuwd wat morgen brengt :D hoeveel beebs....

Hoop dat de thee hier snel aanslaat :p

Iedereen alvast trusten en hopelijk een bezoek van een gezonde ooievaar ;)

9. hardloper

hardloper Niet meer actief

@anniek, ik heb gewoon het idee dat jij continue bezig bent met de stad in gaan, op visite, lekker wandelen enz... volgens mij moet jij gewoon massa's energie hebben. :D heerlijk dat je dat nog kan! :D veel plezier vanavond btw

mijn mannetje wil wel, ik ben er alleen niet zo enthousiast meer over. dat geklooi aan mijn lijf (aan mijn lijf alla :oops: , maar in mijn lijf?) :oops:

@mandy, gossie. dikke knuffel. oh, en de baby luistert niet naar hem, want als hij wel mag komen komt hij niet, dus misschien komt hij juist wel als hij niet mag komen. (is het nog te volgen?) haal maar vast energydrink in huis voor hem! ;)

@kiowa, ik vind dat jij nu echt wel mag bevallen nu. ik ga hard voor je duimen. doe rustig aan

ik wil ook die thee!

aan al die gestripte, rommelende of bijna bevallende dames heel veel succes, aan de rest ook. dat er deze week maar honderden ooievaars mogen neerstrijken! (waarvan minstens 1 hier)

groetjes, lidwina

10. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    oow mijn mannetje wil niet hoor.. Vanwege de beeb. Maar hij wil al 4 maanden niet meer... Gewoon om het idee denk ik

11. Niet meer actief

nou ik ben ook weer terug van de vk. Bloeddruk was 130/70, ietsjes hoger als anders maar nog steeds prima! De baby groeit goed maar was niet ingedaald. Als ze volgende week nog niet ingedaald is dan maken ze een afspraak voor de echo omdat er dan mischien iets voor zit ofzo.. hmm afwachten maar!

12. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    mwahaha lidwina...
    denk dat ik je kan teleurstellen het is maar schijn
    wil je me hele zooi weten?
    zit al ruim 20wkn thusi met BI, en zwangerschapsischias daardoor uitval in me rechterbeen! hahaha
    Energie mwah begin tegen te vallen...
    maar wat wel zo is; ben veel te hard voor mezelf en ga gewoon door!
    en ik denk dat het komt omdat ik het hiero op het forum zet...
    en wandelen doe ik zelden... haha
    gisteren wel naar me mam geweest.. probeer wel een beetje ondernemend te blijven zit al teveel alleen tussen 4 muren!
    Hahaha maar wel leuk te horen dat ik zo over kom... helaas is dat ook tevens een minder goede eigenschap hihi

13. linda83

linda83 Actief lid

Linda---heel veel succes morgen!
    Patroescka -- Zal voor je duimen dat het vanacht doorzet:)
    Kiowa--Balen zeg dat e weer een zh bezoek erop hebt zitten hoop dat t voor jou ook een beetje opschiet
    Mandy---Balen dat je er zo doorheen zit vandaag hoop dat je je morgen weer wat beter voelt..

Hier gaat t behalve de rugpijn wel ok..ga nu mn bedje maar eens opzoeken Truste en tot morgen en ik hoop dat er dan een paar bezig zijn om mama te worden..iig linda ;)

14. Angelaa

Angelaa Actief lid

20 jun 2006
    337
    32
    28
    Goedenavond dames,

Ook ik ben vandaag bij de vk geweest. Bloeddruk was keurig 120/60. Was mn urine vergeten mee te nemen. De kleine groeit als kool volgens de vk en moest er wel rekening mee houden dat de kleine eerder kon komen. Nou ik mag het hopen.
    Volgende week dinsdag weer terug.
    Linda sterkte voor morgen en alle andere dames slaap lekker en hoop dat jullie snel mama worden.
    LIEFS Angelaa

15. Niet meer actief

ikheb weer een foto in mijn album staan.. een combinatie foto van 2005 en 2007.. toch wel verschil in de 37 wkn buiken!

16. hardloper

@anniek, ik vond het al ongelooflijk knap, want ik wist van de bi en de isschias. het te veel doen ken ik wel. te hard zijn voor jezelf, niet toegeven dat... nog maar even, meis en dan huppel je weer rond.

@gupsie, inderdaad een heel verschil tussen de verschillende buiken.

groetjes, lidwina

17. Niet meer actief

Ik had net verteld over mijn afspraak.. ik hoopte eigenlijk op een reactie maar bij deze dan een vraag... zijn jullie baby's al ingedaald?

18. hardloper

@lauraatje, ik had niet door dat je hier onzeker over was. die van mij is al vanaf week 34 ingedaald, dus ik weet er eigenlijk niet zo heel veel van. ik weet wel van babies die op het allerlaatste moment pas zijn ingedaald of zelfs gedraaid. dus het kan nog. mijn man heeft net hierop gegoogled, het is niet erg als een baby niet is ingedaald. als de vliezen breken terwijl de baby niet is ingedaald moet je wel meteen de vk bellen. verder geen probleem.

groetjes, lidwina

19. Niet meer actief

bedankt voor je reactie :D

20. Goedemorgen!

Zo nu ben ik een keertje vroeg wakker.. en met een reden.
    Ik heb vanmorgen vroeg (rond 04.00 uur) een hele plas vruchtwater verloren. Daarna weer naar bed gegaan, maar ik kon niet echt meer slapen, mede door de ongi-pijnen.

Ik ga straks de vk maar bellen. Het vruchtwater is een beetje rose (dat vind ik tenminste, volgens mijn vriend is het bruinig)
    In de brief van de VK staat dat je gelijk moet bellen als het vruchtwater geel,groen en bruin is.

Wat denken jullie, gelijk bellen of wachten totdat de VK bereikbaar is? (dat is vanaf 10.00 uur)

groetjes,
    Marijke

Deel Deze Pagina