hoi dames zijn er al meiden die bevallen zijn ? ik moest afgelopen maandag nadat ik bij de ha ben geweest gelijk naar t ziekenhuis voor de pijn bovenaan mn bilspleet schijnt een fistel te zijn en ik wordt gek van de pijn de hele middag daar gezeten en wat denk je ze kunnen me niet helpen vraag me af hoe ik moet gaan bevallen nu ik kan echt niet op mn rug liggen dat ding wordt ook steeds pijnlijker slapen lukt ook niet meer ik kan gelukkig wel een beetje zitten maar niet tegen de leuning pppffff gister gelukkig wel goed nieuws bij de vk mn baarmodermond voelde al mooi zacht aan helaas nog geen ontsluiting anders had de vk nog een beetje willen helpen het te versnellen nu mag ik volgende week dinsdag weer terug naar de vk oja mn schoonvader zegt dat ons meisje 4 maart komt dus ben benieuwd of hij gelijk heeft veel liefs mieke
Nou net de Vk gebeld. Kom ik toch bijna niet uit mijn woorden. Huilen huilen huilen.... Ik voel me dan zo stom. Maar die Vk begon ook zo stug tegen me...en daar kan ik niet tegen, niet nu. Ze komt zo om 10.00 uur even langs om te kijken. Maar hopen dat ik uitgehuild ben.
Jeetje Mieke wat naar zeg. Waarom moet je dat net nu hebben..zeg! Kunnen ze je ook niet tijdens de bevalling dan iets geven voor de pijn?
oja ik snap wat je bedoeld je staat al strak van de zenuwen en dan gaan ze zo raar doen nee dan zou ik t ook niet meer hebben ppppffff heel veel succes hey meid veel liefs mieke
ik weet t niet ik zie t wel of t gaat lukken met dat gekke ding als t bij de bevalling echt pijnlijk gaat worden hoop ik van wel hoop alleen dat ik snel mag gaan bevallen nu veel liefs mieke
goede morgen... nou marijke maar goed dat je gebeld heb meis vooral als je het niet vertrouwd qua kleur. iri is dat he als ze anders reageren als dat je verwacht? ohhh grrrr kan ik momenteel echt niet tegen! nou ik wens je in ieder geval veel succes en hou ons wel op de hoogte he? Anniek ik las jou berichtje paar blz terug ik herken het helemaal meis je zit al vrij lang thuis met de ene kwaal na de andere kwaal je kan en mag niet veel en dan komen de muren echt op je af en dan ben je blij dat je ff een uitsapje heb na je moeder of voor 5 minuutjes na de stad en eer terug... ik weet hoe je je voeld meis hier komen de muren echt op me af word er krankjormum van pfffff het is dat ik overdags geen auto heb maar anders had ik het ook wel geweten... linda heel veel succes vandaag... gupsie idd een verschil in buik joh maar wel beide mooie buikjes hoor! nou ik ga me weer ff terug trekken heb weer zo'n baal dag dat voel ik nu al... merkte ik hoe ik reageerde tegen de kids gelukkig had ik het optijd door en kon ik mezelf corigeren want dat vind ik ook wel sneu natuurlijk... nou ik lees jullie wel tot zo maar weer
goede morgen dames, Marijke hoop voor je dat er iets uitkomt om 10.00! Hier is de nacht wel aardig verlopen, denk niet dat de weeen door gaan zetten, was wel erg misselijk gisteravond pfffffff. Heb vanochtend de druppels en thee weer genomen en nu maar weer afwachten dan..... Patrouschka hoop dat het bij jou wel heeft geholpen! Mandy hoop dat je een beetje door je baaldag heen komt, nog effies meid en dan zit het er op [-o< liefs Es
Druppels en thee? Nou, als het maar werkt. Er zijn er nog niet veel wakker? Moet ik nodig zeggen, ik ben er ook alleen maar uit omdat ik niet meer kon slapen door het vruchtwater verlies. Anders gingen nu ook pas mijn ogen open.
dank je Es pffff ik voel me zo dubbel ik weet niet of ik nu blij moet zijn omdat ik pijn in mijn rug en onderbuik heb of juist weer niet ik wil me geen illusies maken en dat vind ik verekte moeilijk hoor! kan wel janken en gillen hier bah... ik heb ook zo'n last van winderigheid hier pffff ben blij dat er niemand thuis is hier ja de hond maar die ligt toch nock out! marijke ik vind het super spannend hoor! ik ben benieuwd voel je alwat of gewoon het zelfde als normaal?
Mogguh allemaal! Nou ik geloof dat de thee weliets doet hier, heb halve nacht ongipijnen gehad (heb ik normaal niet 's nachts), maar al met al wel redelijk rustiggeslapen gelukkig. Straks maar weer wat thee Lauraatje, bij mij was de beeb al met 31 weken bezig in te dalen.....hoop dat die van jou net als die van lilly een beetje snel indaalt. Oeh Marijke, ben jij dan de volgende? Spannend hoor! En kan me voorstellen dat het je teveel werd zo'n stugge miep aan de lijn. Mandutjuh, sterkte vandaag Mieke, wat vervelend voor je zeg! Maarre wat is een 'fistel' precies? Madelief jammer dat het nog niet heeft doorgezet zeg. Psst PATROES hoe staat het ervoor bij jou? Ik moet om 1030 bij de vk zijn, zal straks maar eens in actie komen. Mannetje kan niet mee helaas want die is buiten de stad aan het werk en al vroeg vertrokken Dus ik moet lopen naar de vk (10-15 min), aangezien ik niet meer op de citybike kan, stuur te ver weg MAar goed lopen stimuleert misschien he?
Mandy, nou ik vind het ook heel spannend. Ik ging gisteravond naar bed met lage rugpijn en ik voelde met vreemd. Kan niet uitleggen hoe ik me voelde. " vreemd" . Ik lag rond 04.00 uur wakker en ineens (eigenlijk uit het niets) kwam er een straal vruchtwater. Daarna ben ik weer in bed gaan liggen, maar had wel erge ongi-pijnen en harde buiken. Helaas zit er nog geen regelmaat in. Mandy, geef gewoon de hond de schuld joh van de winderigheid haha
@sweetpee een fistel schijnt een haar te zijn die ingroeid en die kan overal doorheen gaan groeien zei de dokter het beste is om het open temaken maar ik mag geen verdoving nu vandaar dat ze in t ziekenhuis niks gedaan hebben ooohh meiden t is wel spannend hoor al dat gerommel dat alle beebs maar snel mogen komen veel liefs mieke
goede morgen allemaal @linda nogmaals succes vandaag. @marijke zal voor je duimen,dat het maar goed nieuws mag zijn. @sweetspee hoop dat het door zet. @patroes hoe is de nacht bij jouw verlopen? en voor de dames die ik vergeet natuurlijk ook heel veel succes, ik moet om tien uur bij de vk zijn, ben ik eens benieuwd of ze gaat kijken ok ik al onsluiting heb. liefs mariska
Mandy, ik heb vrouwenmantelthee gehaald Is weeeopwekkend en stimuleert de verweking van de baarmoedermond. HAd gisteren wat gegoogeld en kwam dit tegen, je mag het ook echt pas de laatste weken gebruiken wegens deze uitwerking. Enne na de bevalling is het ook goed om je baarmoeder weer te laten krimpen en tegen verzakking
Sweetpee, succes bij de vk wel gelijk iets van je laten horen he! mandy: had gisteren ook die winderigheid alleen was mijn mannetje wel thuis hahaha........ Mariska, wens jou ook veel succes bij de vk...... ik heb die framboosbladthee en weeenopwekkende druppels, ach ja ik probeer gewoon maar alles, baat het niet dan schaad het niet zullen we maar zeggen
Ik heb de thee gehaald bij een refomwinkel. Zak van 60gr kost 2,30. Dus als je een Tuinen, Erica oid hebt in de buurt....