nou, dat ligt eraan Mama van Ryan. Als bij mij de vliezen breken dan moet ik binnen 18-24 uur bevallen want ik ben draagster van streptokokken B bacterie. Was Marijke ook niet draagster? Of was dat iemand anders?
ow hihihi Nou, het was iig een naam beginnende met een M Suikervrije chocolade..... hmm klinkt niet echt lekker. Is het lekker?
Volgens mij word iedereen ingeleid als je water is gebroken en de weeen komen niet vanzelf, ivm infectiegevaar... Tenminste dat dacht ik zo!
jeetje wat gaat dat snel hier hihihihih idd zal patroeschka aan het puffen zijn? maar er was toch nog iemand die gister ingeleid zou worden of heb ik dat nou verkeerd? anniek heb je je vk al gebeld? nou ik zit hier inmiddels ook aan de vrouwenmantel thee ben benieuwd of het aanslaat oehhhh en lekkere dingetjes eten hmmm jammie ik zit nu aan de yoghurt met crusli daarna zal ik is kijken of er nog iets anders lekkers in de kast ligt ik kan het wel hebben ben pas 4kg aangekomen in totaal hihihih
HAhaha Mandy ook ff snel de stad ingegaan?Best te drinken hè? MMH ik neem zo wat havermoutpap met suiker =P~
patroes... zou ze dan echt? he meiden nog geen vk gebeld... de herde buiken komen om de 6 minuten ongeveer! bel straks wel als het doorblijft gaan maar ook als het ophoud
nou nee niet de stad in dat redt ik niet maar hier bij ons in het winkelcentrum hebben ze ook de tuinen zitten en gelukkig hadden ze die thee anders had ik dus wel de stad in gemoeten en daar heb ik geen zin in of het lekker smaakt? ja proef wat maar dat je zegt dat het lekker is? ik drink thee altijd zonder suiker misschien dat het daaraan ligt? maar goed wie weet heeft het nut toch? hihihi ahhhhh rifka is iedere x die muziekmobiel aan het draaien en zegt dan ... ik hoop dat broertje lief dit hoort en dat hij eruit komt... lief he?
Dat dacht ik vroeger ook altijd dat het binnen 24 uur moest zijn, en ik liep nog wel onder behandeling van de gyno, maarze lieten mij gewoon doorlopen moest wel 2 keer op een dag komen voor een ctg maar werd weer naar huis gestuurd dit was op dinsdag nacht dat ze braken, en donderdag ochtend werd ik pas ingeleid als de weeën niet door zouden zettenen woensdag nacht werd ik opgenomen pas met weeën maar die zakte in het ziekenhuis weer af en toen donderdag ochtend werd ik als nog ingeleid en pas smiddags 41,5 uur later was mijn zoontje er en hij moest in een thermo kastje voor 24 uur ter observatie, en die teleurstelling was groot. Ik ging er ook altijd van uit dat het moest, tenzij er iets gebeurd dat je koorst krijg of wat anders, en ik had nog wel een hoge bloeddruk en een lichte zwangerschaps vergiftiging, maar zolang de kleine het goed deed lieten ze me lopen.
welke thee kan ik nou beter nemen, vrouwenmanteltee of die .....blad thee (wet het nl woord niet meer) himbeerblattee!
Aha Mandy, wel handig dat je een winkelcentrum in de buurt hebt. Ik woon zelf 5 min van het centrum van Leeuwarden. Ik heb ook geen suiker in de thee (bah), maar inderdaad het is niet lekker jammie, maar ook nie vies ofzo vind ik. Lief die meid van je zeg! Als je toch gaat bellen kan je dat toch ook gelijk doen Anniekje?
goh het spant er om bij verschillende dames...,, heb een vraagje? werkt die Vrouwenmantelthee echt ik heb namelijk helemaal geen zin om naar de stad te gaan. kan mijn voet niet voor de ander te zetten.. maar als het echt werkt dan wil ik echt wel even naar de stad Fietsen...! nog 1 vraagje ik vroeg me namelijk af... de mensen die ontsluiting hebben en een verweekte baarmoeder dat werd alleen gevoeld door de vk he... je kan het niet zelf testen ofsjo.. ik heb namelijk geen weekelijkse controle maar een 2 weeksecontrole? en ik zou toch graag iets willen weten hoe ver ik nog ben bedankt alvast groetjes..! en Anniek hou ons op de hoogte
MAdelief: Framboos(blad) - Rubus idaeus Tijdens het laatste zwangerschapstrimester werkt het kruid als een baarmoedertonicum (versterkt de baarmoeder), en versterkt het ook de bekkenbodemspieren. Het voorkomt premature contracties en bereid de baarmoeder op de bevalling voor. Framboosblad werkt ontspannend en rustgevend en vermindert beenkrampen, en bevat veel nuttige voedingsstoffen Tijdens de bevalling zorgt het kruid voor meer efficiënte contracties met minder pijn, versnelt en vergemakkelijkt daardoor de bevalling en zorgt tevens voor een meer ontspannen bevalling Door de versterkende invloed op de baarmoeder zal het kruid na de bevalling het bloedverlies kunnen verminderen. Het bevordert het herstel van baarmoeder en vagina na de geboorte en zorgt voor het herstel van een normale omvang van spanning in de baarmoeder. Vrouwenmantel - Alchemilla vulgaris {Voor zover ik heb kunnen vinden te gebruiken vanaf moment dat je MAG bevallen (dus niet vooor 37wk: baarmoedehals verwekend en weeopwekkend} Tijdens de bevalling: weeënbevorderend. Toegediend na de bevalling zorgt het voor een herstel van de baarmoeder en een terugkeer naar het normale volume; voorkomt baarmoeder verzakking ( prolaps)