9 pond! Allemachtig zeg. Dat is niet niks. de bevalling ging zeker ook moeizaam? Die van mij waren allebei zo'n 7 pond. Is nog steeds bij het persen alsof je doodgaat , maar goed...... Ik hoop dat ik ok niet al te misselijk zal worden. Was ik de vorige keren wel. Nu alleen nog maar ontzettend gevoelig borsten en geen eetlust. Ben nog niets aangekomen, maar dat zal vast en zeker gaan gebeuren de komende maanden. Hoop niet weer 25 kilo. het wordt al lekker druk hier! Zijn er mensen die hun eerste kindje krijgen in maart? Groetjes, Daan
Ik hoop ook een maartmama te worden en wil me dan ook graag aansluiten bij de maartmama's. Ja Daan het wordt voor ons het 1e wondertje. Ik vind het allemaal nog doodeng (gisteren op mijn NOD pas getest), ik hoop van het weekend nog een positieve digitale test te doen en dan bel ik maandag de VK voor een eerste afspraak. Zoals ik het zelf uitgerekend heb zal ik ongeveer 22 maart uitgerekend zijn. Ik hoop dat alles goed blijft gaan bij iedereen inclusief mijzelf en hoop hier de komende maanden gezellig te kunnen kletsen op het forum
Woehoe!!!!!!!!! Ik mag al 20 juli naar de verloskundige voor de intake Wordt het weer een stukje 'echter' want ja het blijft onwerkelijk he die eerste weken? Ik voel me zwanger, de test zegt zwanger maar je ziet nog NIX!!! Al die buiken als je door de stad loopt, kleine buiken, grote buiken, bolle buiken, puntige buiken, ronde buiken, parmantige buiken...........met prenatal tasjes aan de ene arm en trotse manlief of moeder aan de andere....... WIL OOK ZO'N BUIK!!!! (En naar de prenatal......) Waren die eerste 12 weken maar vast voorbij........laatst vertelde ik iemand dat ik zwanger ben zegt ze; 6 weken? Dan is het nog niks joh, dan moet je het nog helemaal niet vertellen, kan nog hartstikke fout gaan!!!" Ze bedoelde het niet slecht, maar hallo!! Beetje minder lomp mag ook wel Weten ze dan niet wij pril zwangere dames wandelende hCG bommen zijn en dus heel gevoelig en emotioneel
Dat heb ik nou ook! Ik wil ook zo'n buik en lekker kunnen pronken! Mooie buikbanden om en de hele wereld laten zien dat er een minimensje in mij groeit!! We moeten nog ff geduld hebben Lilly!! Maar voor we het weten is het zover Marian
Vooral emotioneel!!!! Gister had ik zo'n dag dat ik overal om moest dreinen! Al zei mijn vriend maar iets moest ik weer en wist zelf niet waarom. Ook gewoon om niks, dan kwam het opeens opzetten! Zo raar, want als ik daar dan vandaag weer aan denk, denk ik: Nou ja zeg wat raar! Maar op dat moment kon ik er helemaal niks aan doen. Was gewoon intens verdrietig!!!
bij ons ist ook heel pril, maar wij hebben het onze familie wel verteld. tuurlijk kan het nog mis gaan.. maar andersom bezien: stel dat het misgaat, dan ist wel raar om tegen je familie te zeggen we hebben een miskraam gehad, terwijl ze niet eens wisten dat je zwanger was! ik vind het zelf veel prettiger om het van begin af aan te kunnen delen met mn familie en beste vrienden. hebben jullie al een eerste bezoekje aan je huisarts oid gehad? wat doen ze dan? *is beetje zenuwachtig, ik moet vrijdag naar mn huisarts*
Wij hebben het gelijk tegen mijn ouders verteld, ik kon het niet voor me houden, zaterdag gaan we een kadootje kopen voor mijn ouders en schoonouders en het aan mijn schoonouders vertellen. Ik weet ook wel dat het nog mis kan gaan, maar dan wil ik het toch op z'n minst met mijn ouders en schoonouders kunnen delen. Mijn moeder weet er alles van (zij is mijn broertje na een voldragen zwangerschap alsnog verloren, dus het kan jammergenoeg altijd fout gaan). Ik test zaterdag nog een keer digitaal, en dan maandag de huisarts bellen wat de volgende stappen zijn.
HAHAHAHAHA!!! Ik ben echt een enorme muts Ik had nog een digi test van cb liggen en heb m vanmorgen toch nog maar een keertje gedaan en ik vond het nog spannend ook Gelukkig stond er binnen een minuut:ZWANGER............
Hallo dames, Volgens mijn eigen berekeningen ben ik ook een maart mem in wording! Gisteren nog maar net getest, dus ben nog niet helemaal aan het idee gewend. Wel blij dat ik zwanger ben, anders had ik me flink aan zitten stellen met alle symptomen! Volgens mijn eigen berekening ben ik 15 maart uitgerekend. Op de verjaardag van mijn eigen moeder! Hebben jullie trouwens zo vlug mogelijk een afspraak gemaakt met de HA? En wat gaat er dan allemaal gebeuren?? En bloedtest en zo? Ik heb namelijk O-, dus ik zal waarschijnlijk wel een fijne injectie nodig hebben... brrrrrr (ik spuit zelf ook mensen (werk in de zorg) maar toch kijk ik er tegen op als ik een spuitje moet krijgen) En dan moet je geloof ik ook info geven over chronische ziektes in de familie en zo toch? Lastig dat ik dat niet even na kan vragen, ik wil het namelijk nog niet aan mijn ouders vertellen. Niet eerder als dat ik zeker weet dat alles werkt!!! Sorry hoor voor al die vraagjes. Tja dat heb je moet een prille mem in wording! Groetjes Simone
Mijn huisarts was met vakantie, dus die heb ik gisteren gebeld. Zijn assistente zei dat mijn dokter er prijs op stelt als ik even langs kom in de 6e of 7e week, dus ik heb een afspraak gemaakt voor 25 juli. Volgens mij doet de dokter verder niks hoor, wil me volgens mij alleen even feliciteren en wat adviesjes geven denk ik! Ik heb mijn eerste afspraak met de verloskundige op 3 augustus, dat vind ik veel spannender! Marian
hallo dames... ik kom net terug van mijn GYN na een ochtendje schrikken pffff maar hij kon dus nog niks zien ( daar hadden ze mij ook al op voorbereid) wel zag hij 2 vruchtzakjes iets anders kon hij er niet van maken dus tja dat was ff slikken natuurlijk! ik moest me nu nog ff geen zorgen maken de kans was nog groot dat alles goed gaat, maar natuurlijk is de kans ook toegenomen dat het mis kan gaan... ik heb hoop... groetjes van mij...
hoi jalea... ik zou niet weten wanneer je dat eigenlijk zou kunnen zien? volgens mij zo ronde de 7e week een paar dagen later of zo ik zou het nietweten... mijn zw test gaf ook pas mijn hcg aan toen ik 4 dagen over tijd was dus hou er rekening mee dat ik dus 4 dagen later uitgerekend ben dus misschien vandaar ze ook niks konden zien...
Hoi meiden, mag ik meedoen? Haha ik dacht al dat er geen forum was voor maartmoeders maar ik heb jullie gevonden Ik ben Tanja, 33 jaar en Mams van Zoƫ van 12 jaar, Yuri*, Myriam van 4 jaar en Yana van 7 maandjes. Op 6 juli heb ik ontdekt dat er 16 maart 2007 een nieuw wereldburgertje bijkomt. Voor de 5de keer word ik mams. Ik blijf het spannend vinden en heb gister nog voor de gein en onder het mom van bewaren 2 extra testen gedaan. Ik was echt bang dat er negatief uit zou komen, wat ben ik toch een doos... Iemand nog meer last van deze onzekerheid? Ik moet 2 augustus naar mijn gyn voor een echo en dan ga ik het pas echt geloven.
Ja ik heb zeker last van onzekerheid, maar bij mij is het dan ook allemaal de eerste keer (ik weet wel dat elke keer anders is, maar jij weet nu al toch wat meer als ik ). Ik test voor alle zekerheid dit weekend nogmaals. Ik heb nog 2 CB testen liggen en nog een digitale (zitten er ook 3 in, ik wil van het weekend een digitale doen). Geniet van je zwangerschap Tanja
Hoi hoi, dan ben ik gelukkig niet de enigste jij weet dus nog maar net dat je zwanger bent, wat leuk! En jij ook veel genieten van deze zwangerschap hoor, want echt het is voorbij voor je er erg in hebt.
hahahaha geweldig om te lezen dat ik niet de enige ben die aardig wat testen doet mijn vriend verklaart me voor gek, maarja hij is dan ook niet zwanger...!
Meid, je wilt het niet wete4n! Ik ken elk merk en heb ze bijna allemaal gehad geloof ik. Heb du de aandelen in de testen
Ik heb nu alleen 2 CB testen gedaan en nu wil ik zaterdag nog de digitale van CB doen. Ik wilde eerst ook nog een predictor meenemen, maar dat heb ik maar niet gedaan. 2 gewone en 1 of 2 digitale zal toch wel voldoende zijn of niet (zaterdag ben ik zeg maar 4 dagen overtijd?).
Meer dan genoeg zou ik zeggen, whaha. Wanneer is je NOD dan precies want ik had op de dag van mijn NOD de gewone nog erg vaag maar de digitale was gelijk positief. Durf je het nu niet te doen?