@Marian, Weet je al meer?? Ik hoop dat alles goed gegaan is?? @Kiowa, Ja, bijzonder is dat gevoel he? Kon het zelf ook bijna niet geloven. Dacht eerst dat het gewoon ordinaire jeuk was, hihi...Maakt het allemaal steeds werkelijker.
Alles was goed! Een hele verademing om twee beweeglijke kindjes en twee kloppende hartjes te zien! Eentje was aan het koppeltje duikelen en liet zich niet op de foto zetten, de andere wilde wel even poseren, dus die foto staat in mijn album! Ben weer helemaal gerust gesteld, al kon de gyn niet zeggen waar het nou door is gekomen, ik heb niets fouts gedaan... marian
wauw marian wat een geweldige echo foto. fijn dat alles goed was. toch vreemd dat ze dan niet weten waar het van komt he. hopen dat het gewoon een gesprongen bloedvaatje was. ben blij je bericht te lezen. was best bezorgd.
fijn dat alles goed is zeg.. Ik geloofde zelf nog amper dat ik zwanger was, maar vanmorgen toen ik het hartje hoorde voor de eerste keer!!! zooo geweldig!!
Dank jullie wel voor jullie medeleven! Doet me elke keer weer goed dat er zoveel meiden aan me denken als ik ergens mee zit of als er iets aan de hand is! Dank jullie wel! Marian
Marian wat fijn dat alles goed is! ik weet precies hoe je je voelde, ik had namelijk gisterochtend het zelfde; ging om 7 uur plassen en er zat wat bloed bij. Ik heb toen meteen de verloskundige gebeld (die kun je 24 uur per dag berieken voor vragen, heel erg fijn).Ze probeerde me wat gerust te stellen en ik moest om kwart over 8 naar de assistente bellen voor een afspraak; ik kon om 12 uur al komen. Echo gehad en alles was gelukkig goed! Mijn placenta zit heel laag en daardoor verlies ik nu wat bloed, kan verder totaal geenn kwaad vertelde ze, want het blokeert niks ofzo. Krijg nu met 28 weken wel en extra echo in het ziekenhuis. Het lichte bloedverklies kan wel een week aanhouden zei ze dus we wachten wel af... Groetjes Carla
hey dames.... hoe is het allemaal... hier wel lekker.. heb nu me laatste week vakantie, maandag moet ik weer beginnen en heb er dan 3 ween opzitten! Ik heb echt super last van rugpijn! Vooral 'savonds, zo erg dat het lopen echt pijn doet. Ik ben dan net een oudvrouwtje als ik naar e wc moet! En eerlijk gezegd doe ik bijna niks nu ik vakantie heb! Hoe moet dat dadelijk gaan als ik weer aan het werk ga! Maar al met al gaat het wel lekker en morgen heb ik dan de 12 weken gehaald! joepie! Is echt geweldig!
Hier is alles vandaag weer goed! Alleen nog wat roze afscheiding gehad vanmorgen, maar geen echt bloed meer gelukkig! Ben nu grote schoonmaak aan het houden, was echt nodig nadat er van het weekend een nieuwe keuken is geplaatst. Alles is zo stoffig! Ik hou nu even pauze, want aan een stuk doorgaan lukt niet echt...Hoe zou dat nou toch komen? Volgens mij wil ik te veel! Maar goed, als ik nu doorzet heb ik zometeen drie dagen vrij en kan ik positiekleding gaan shoppen ofzo! Marian
Met mij gaat het ook wel goed. Had vandaag een wat mindere dag qua gevoel. Heb een beetje last van mensen die denken zich overal maar mee te moeten bemoeien en meningen te geven. (heb ik in een ander onderwerp verteld) Maar ik schijn niet de enige te zijn die er "las"t" van heeft. Om mezelf een beetje te troosten en verwennen ben ik vanmiddag lekker naar de kapper geweest. Aardig stukje van mijn haren af. Het zit lekker vlot en wild. Ben er erg blij mee! Verder zit ik nu Dr. Phil te kijken in mijn joggingbroek. Heerlijk! Aan de ene kant een zak drop en aan de ander kant een bak druiven Zwanger zijn kan erg lekker zijn!!
hier weer een kort berichtje van mij.. Ik zie dat het met iedereen goed gaat! Super. Met mij is ook alles ok. Heb vandaag 2de echo gehad en de beeb loopt toch op schema. Ik ben dus nu weer 11 wkn. 14 sept moet ik weer, dan voor de nekplooi.. De beeb heb ik nu ook al gevoeld, was wel weer een vreemde ervaring, maar o zo herkenbaar! 30 okt krijg ik de 20 wkn echo..
hoi Maart mama's Hier gaat ook alles goed. Ben vandaag naar de stad geweest met mijn beste vriendin. Dat was erg gezellig. Zij vind het fantastisch dat ik zwanger ben en ze is nu al kleertjes aan het breien voor de kleine hihihi. Ze blijft ook maar dingen kopen voor de uk. Kleren en speelgoed. Dat komt omdat ze gek is op dingen kopen. Normaal gesproken koopt ze altijd mega veel dingen voor dr zelf. Maar nu is het alleen nog maar baby-spullen Ik heb ook garen gekocht en ga er een dekentje van breien Ben nu wel heel moe na zo'n middagje stad pfffffffff Vooral mijn rug doet erg zeer ( onderrug) Waar ik ook heel veel last van heb is pijnlijk tandvlees. Het doet echt heel erg veel zeer!! Heeft er hier nog iemand last van dr tandvlees??
@Kiowa, ja heb ook behoorlijk last van m'n tandvlees! Het doet niet constant pijn ofzo (af en toe, en opgezet af en toe) maar ik bloed als een rund na het tandenpoetsen. Net een horrorfilm als ik m'n mond spoel heb jij dat ook?
ikke ben niet misselijk, van me tandvklees heb ik altijd wel last! maar ik moet steed skokhalzen als ik de tandpasta te lang in me mond hou! jasses echt vies joh!