hihi nee carla nog steeds niet... erg he maar denk dat ik het wel maar eens ga doen... ff vragen wat ik nu het beste kan ondernemen want ik word er bietje gek van... is al echt vanaf gisteren middag 3 uur constant aan het rotzooien...
@Madelief: Ja lijkt me ook je slijmprop!? Ff je vk bellen @Anniek: jij al meer nieuws? Hier alles nog rustig. Wel last van bruinige afscheiding en steken in mijn muts. Ik denk inderdaad dat Patroes aan het bevallen is! Spannend!
de koppige anniek heeft toch maar even gebeld... waarschijnlijk nog niet aan het bevallen, misschien wel al enig zins iets aan het ontsluiten, de vk vroeg of ik het kidnje goed voelde bewegen en heb aangegeven dit niet heel duidelijk te voelen... Ze stelde dan toch even voor om een ctg te laten maken om te kijken wat het kindje er allemaal van vind... Moet zeggen dat mij dat wel een rustig gevoel geeft zo worden ook de harde buiken geregistreed... en die krengen peste mij
Fijn dat je gerustgelsteld bent! Stress is ook niet goed en bevorderd ook niet! Heb je de CTG al laten maken?
succes anniek..! laat snel weer wat van je horen met of zonder kindje liefs met heh..! CArla hier ook nog helemaal niks.. geen ongesteldsheidsgevoel of wat dan ook.. maar voor de andere dames succes!