ach ranjeewha meissie toch... het is toch ook allemaal wat he? wel heel erg flauw dat ze het dan zo sneeky doet en dat ze het er niet voor haar dochter en kleinkind overheeft pffff kleine moeite toch? nou heel veel succes meid knuffie van mij
Ranjeewha, verdorie da's ook naar voor je. En natuurlijk is dat geen klagen. En trouwens wat dan nog, mag toch hier! Lily, ik hoop dat mijn kindje luistert naar je. En inderdaad gewoon lekker bij ons komt slapen.
heb ff vlug vlug gelezen marijke; trap lopen huphup hihi nee meid blijf lekker rustig... als je binnen 24uur geen weeën hebt dan helpen ze je een handje in het ziekenhuis... maar oper ziekenhuis is dat verschillend, hier moet er binnen 48uur een kindje zijn geloof ik.... madelief; spannend! UPATE VAN MEZELF Ben net terug uit het ziekenhuis... de weeën harde buiken of hoe je het wil noemen waren duidelijk zichtbaar tussen de 5 en 10 minuten... Kindjes hartslag lag tussen de 135 en de 180 zo ongeveer het schommelde en jahoor in het ziekenhuis begon ons deugnietje te bewegen.. dus weer duidelijk aanwezig... Tja verder is het net als altijd AFWACHTEN wel heb ik nog de tip gekregen om met 2 paracetamols in bed te kruipen vanavond danslapa ik misschien wat beter... DUS MEIDEN DIE SLECHT SLAPEN misschieno ok een tip voo rjullie! En de vk zei nog als aanvulling in bad gaan en lekker uitrusten en ontspannen dan zetten de weeën beter door... Nou dus een hoop bla bla en nog niks........
@ Anniek -> zou je altijd zien, zo voel je de kleine niet en in het ziekenhuis laat de kleine zich meteen voelen! Maar ja wel balen, moet je weer afwachten... Maar ja ga lekker in bad en neem 2 paracetamolletjes, misschien zet het ook voor jou vannacht door en heb je morgen je kleine wondertje in je armen! Gr. Miranda
jmmr dat ze niet meer kunnen vertellen dan een paracetamolletje nemen.. en dat je maar eigenlijk maar moet afwachten.. ik hoop dat je baby snel komt anniek..! ik heb mijn vriendje gesproken,, ik wil weg hier,, alleen weten we niet hoe,,! ik wil niet dat mijn mannetje zijn opleiding opzegt (TU DELFT zo kans krijg je niet meer,! )en gaat werken.. ik denk dat ik zelf stop met mijn opleiding en ga werken ik wil niet dat mijn kind zijn oma onderaan de trap ziet liggen met daarom om heen een plasbloed.. dat uit haar hoofd komt,,! heb ik mee gemaakt op mijn 18de en best een trauma aan overgehouden.! laat staan een kind van ...... jaar
Jeeeeeeeeeeeeeeez! Ga je ff een tukkie doen gebeurt er van alles 3 pagina's lang Lekker geslapen Spannend Madelief, weet je al meer? [-o< Ranjeewha, ik kan me heel goed voorstellen dat je teleurgesteld bent in je moeder. Tis best een belangrijke belofte die gebroken is en dan ook nog zo op je eind! Nou laat je maar lekker vertroetelen door je lieffie Marijke, jammer dat het niet doorzet zeg. zal ff hard gaan duimen voor je [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< Anniek, hehe gebeld en naar het ziekenhuis =D> BAlen dat je NOG moet afwachten...ook voor jou ga ik [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
Jeetje Ranjee! Begrijpelijk dat je weg wilt. Zou ook niet graag de verantwoordelijkheid bij zo'n oma leggen.....Sterkte meid
nope idd Sweetpee en eindelijk ziet mijn mannetje het nu ook in.! maar hoe we het gaan oplossen is nog de vraag, helaas.. dank julliej wel dat ik mijn hart even kon luchten
@fenniet, lekker dat je niet hoeft te koken. en hij gaat vast wel weer zakken. wel raar, ik wist niet dat ze konden heen en weren... @anniek. gossie, hoop dat het wat gaat worden hoor! @madelief, jij had gewoon iets langer nodig, maar misschien ben jij de volgende wel die hier verdwijnt oke, misschien zoek ik iets te veel op, maar ik heb wel eens gehoort dat wonderolie fout ging, dus... (en ja, ik ben altijd vreselijk met voorzichtig doen enzo preken. mijn meisje gaat nu al weg van 'ja, ik weeeet het', )ik onthou trouwens ook de meest idiote weetjes, kennen jullie dat? @marijke, succes, ik zal voor je duimen... [-o< @mandy, misschien ga je stiekum bevallen, zijn je borsten zich alvast aan het oppompen... @Ranjeewha18, wat een moeilijke situatie voor je meis, en schrijf het maar van je af hoor. je kan als het straks niet goed blijkt te gaan met oppassen altijd kijken of je gaat voor een creche, en het is misschien ook wel handig om te kijken of je een achterwacht kan vinden: iemand die je eventueel naar het ziekenhuis kan brengen als je moeder dat niet kan... en hormonen maken wel dat het allemaal wat harder en meer aan komt, maar dat maakt het nu even niet minder moeilijk... misschien kan je met je moeder kijken of jullie ook hulp voor haar kunnen vinden? en wie weet wat er verranderd als je kindje er straks is... dikke knuffel voor jou, en doe maar lekker rustig aan, meer kan je niet doen. en hoe lang moet je nog voor jou opleiding, is er een werk/leer traject van? bespreek met je dekaan of er mogelijkheden zijn.... hij moet datr soort dingen weten. @alkievalkie, hoop dat ze snel mee mag. lijkt me zo moeilijk om haar telkens achter te laten... nou hier verder niets... alleen moe en pijn. zwemles vind ik altijd wel zwaar. (en tegenwind...) ga zo de meisjes naar bed brengen, is al wel laat. hoop dat ze meteen gaan slapen... nog steeds geen patroeschka? zeg, aan een ieder die gaat bevallen: je mag ook je man ofzo wel laten posten hoor! groetjes, lidwina
Wat voor afspraken hebben jullie eigenlijk met de vk als de weeen zijn begonnen (tenminste als je echt weet dat het weeen zijn...? Ik lees allemaal verschillende dingen hier op het forum Ik mag bv pas bellen als ik 2 uur lang om de 3 min weeen heb...
Dames ik houd het voor gezien vandaag, we moeten zometeen weg. Ik wens iedereen succes met het gerommel! Wie weet wordt er vannacht wel ergens een beebje geboren! Tot morgen!
jeetje wat gebeurt er ineens veel zeg kan niet bij houden meiden heel veel succes ik hoop dat jullie snel mogen bevallen ik heb de hele middag geslapen zowat ook toch maar paracetamol ingenomen en dat werkt echt voor de pijn en toen kwam mn man thuis met een nieuwe mamafiets voor mij hihihihihihi hij is super mooi veel liefs mieke