hey dames... der is niks fatsoenlijk op tv joh... hiero nog steed ahrde buiken... ennuh PATROES jah der is echt geen andere mogelijkheid dan dat die bevallen is! oo hoop het zo voor der! MAMMA JO welkom bij de kakelclub hihi MADELIEF Jah duh duidelijke taal; de bevalling is in de nabije toekomst! wat denken ze anders dat het nog 6maanden gaat duren? Op de gym zeiden ze dat je dan binnen 2wkn gata bevallen maja een slijmprop kan gewoon weer aangemaakt worden dus ze maken ons blij met een dooie mus! En nee idd het schiet hiero ook niet echt op... gewoon afwachten RANJEWHA Droomze meid! en dan ocver de positieve dingen uit het leven! KIOWA Balen van je rolstoel meid! Ennuh jah ik hoop ook dat ik mag en dat ik de volgende ben! maar ik hoop het voor jullie allemaal!
ja alleen dat aangroeien gaat gelukkig bij mij niet meer lukken pfffff...... zit aan de bitter lemon, rode wijn en heb net een ananas op hahaha ik heb ook harde buiken....... ben rtl7 aan het kijken, moet wat.....
maar meis ik wil je niet pesten maar nogmaals zegt het niks over je beval duur.. onee jij word ingeleid he in week 10... nou idd das dan alleen maar fijn mocht het nu beginnen anders ben je er tcoh snel vanaf!maar ghoop voor je dat het spontaan begint! Zullen we afspreken morgen allebei voor goe dnieuws te zorgen? hahaha als dat zou kunne he?
hihi vooral de psp! hahaha ja voor mij mag het ook vancht gebeuren... hihi doe maar om 12.01ofzo want vandaag de 28e is me schoonzus nog jarig! hihi doe me dan maar 1 maart... 3 dgn later ben ikzelf jarig
nou laten we hopen dat we hier morgen niet meer zijn! wij zitten hier ook bijna gewoon te wachten, echt erg!
jah idd echt ERG ik word er ook zo moedeloos van.. jij ook? het rommelt en het rommel maar het zegt niks! grr.... denk datik eens ff ga relaxen in bad volegns de vk zetten de weeën beter door als je geod uitgerust bent jaja ook weer een bakerpraatje zeker... maja
hahahaha geweldig met die wijn... moet nog ff hiero blijven me vriendin komt zo op msn en die moet me nog even hebben... en dan ga ik idd in bad... hopen dat m evk gelijk heeft.... maar de hard ebuiken gaan gezellig door doen ze bij jou ook pijn?
ja maar eigenlijk alleen als ik ga lopen of staan, als ik lig is het gewoon hard en heb ik het idee dat mijn blaas af en toe ontploft hahahaha als ik ga zitten heb ik het idee dat het hoofdje er uit hangt hahahaha.... hoe is het bij jou?
mm ik zit voornamelijk en dan heb ik het idee dat heel me buik ontploft... geeft ook beetje scherpe pijn in me buik..... en nu ga ik ens leker ontspannen in bad... bn benieuwd wat dat gata brengen
@mieke, bedankt dat je 3x post. met mijn zwangerschapsdementie pik ik er dan in ieder geval iets van op. (het is trouwens ook de enige manier om de aprilmama's nog ooit in te halen) @madelief, goed zo, goed voorbeeld doet goed volgen (ook 2x gepost) welkom mamajo @sweetpee, niet alleen mannen hoor, ik ben net zo. beweer ook altijd dat ik niet moe ben. stinkt mijn man helaas niet in @anniek,Jah duh duidelijke taal; de bevalling is in de nabije toekomst! wat denken ze anders dat het nog 6maanden gaat duren? aangezien al dat bidden( [-o< ) nog niet echt werkt, gooi ik het over een andere boeg: HUP BABIES HUP GO BABIES GO OOIEVAARTJE OOIEVAARTJE JÉÉÉÉ BABY groetjes, lidwina
Goedemorgen allemaal ! BEn er eens 'n keer vroeg uit. WErd wakker van de honger en kon niet meer in slaap komen Ben benieuwd of er al een ooievaar bij iemand is geland @Guppie: hihihihi Wie weet misschien helpt het cheerleaden wel GO baby's GO \/ \/ hihihihihihi @Mama jo: welkom hier @Madelief: Hoop niet dat je een kater hebt gekregen van de wijn. Is de bedoeling dat je een baby krijgt he Zie al helemaal voor je dat je helemaal teut van de wijn moet gaan bevallen hihihihi persen? hik. Was da? hik