Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Goeie morgen dames,

zo het mannetje is weer naar het werk. ik heb redelijk geslapen, tot 4 uur vanmorgen toen moest ik plassen en daarna kan ik niet meer in slaap komen. Ga nu nog even een poging wagen....

En zijn er vannacht spannende dingen gebeurd?
    Ik ben benieuwd hoor!

Tot straks allemaal

@mama jo: welkom, join the club

2. Mama Jo

Mama Jo Lid

28 feb 2007
    15
    0
    0
    Mama
    Den Helder
    bedankt voor de welkom berichtjes meiden :) :)

3. linda83

linda83 Actief lid

Goedemorgen:)

Ben niet de enige die vroeg op wakker werd en niet meer in slaap kon komen..:)
    Ik hoopte al een berichtje te lezen dat er iemand is begonnen maar het is nog rustig..
    @mama jo Welkom hier:)
    Ik ga eens een bakje koffie maken...kom straks hier wel weer even spieken

4. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    goede morge...
    mandy meld haar present!
    zit al lekker aan een bak vrouwenmantel thee en we gaan stug door waar we mee geeindigd zijn :-D

ben benieuwd wie er een ooievaar gezien heeft vanacht?

5. marisenmaurice

marisenmaurice Actief lid

22 jul 2006
    489
    1
    0
    intrieurverzorgster
    heerlen
    goede morgen dames
    @mamajo welkom hier,
    hoe hebben we geslapen?
    ik heb redelijk geslapen,ik ging pas om 24:00 naar me bed en was om 04:30 weer wakker, heb toen wel nog verder kunnen slapen tot 07:00 gelukkig

is er al iemand mama geworden vanacht [-oe

liefs mariska

6. hardloper

hardloper Niet meer actief

moet zo naar vk.... :(

mijn oudste (net 5) had vanmorgen voor de jongste gezorgd (3). wij kwamen beneden, en ze had: teletubbies video opgezet, limonade gemaakt en een heeeerlijke boterham gemaakt met boter, smeerleverworst en anijshagel.... nu zitten ze allebei lekker te eten, en ze heeft het mes ook nog in de vaatwasser gedaan! wauw, word je toch vreselijk verliefd op, op zo'n popje! smelt!
    :D
    groetjes, lidwina

7. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    wie moeten we eigenlijk allemaal in de tjok houden vandaag met posten?

sweetpee, anniek, linda? wie had de vliezen ook alweer gebroken ? help is mee weet het niet meer hihihihi oh vind het echt spannend!

ik riep vanmorgen Rifka wakker en het eerste wat ze deed was mijn buik voelen... kruipt ze onder de dekens en zegt... nou ja zeg is hij er nu nog niet dat duurt lang! ik blijf liggen tot hij geboren is! hihihi ik zei dan kan je nog wel ff blijven liggen hoor meid want kan nog max 2 weken duren
    nou dat had ik maar beter niet kunnen zeggen... ze wil haar broertje nu en wel gelijk zei ze hahahahahhaha
    ik zei al wie weet luisterd hij wel na je
    dus net toen ze op de fiets stapte riep ze tegen haar broertje als mama straks niet op school is dan ben je geboren ok afgesproken? hahahaha logica van een 6 jarige

8. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    lief is dat he lidwina?
    die jongste van mij kan ook zo lief en teder zijn hmmm om helemaal verliefd op te worden. de oudste niet ja die is wel lief hoor, maar is harder precies der vader zeg maar, daar is af en toe de liefde of romantiek ver te zoeken hihihih niet negatief bedoeld hoor maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel...

9. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    goede morgen dames,

nou gvd :x ga ik naar bed met die weeen, heeft alleen niet echt doorgezet pffffff.......... vanmorgen weer een groot ´stuk´verloren met een beetje bloed.........pfffffffff ](*,)
    heb gelijk de druppels ingenomen en om 11.00 uur weer accupunctuur dus misschien is dat het laatste zetje [-o< [-o< [-o<

hahahahaha was niet teut van de wijn! heb 2 uur over 1 glaasje gedaan hahaha.

ja guppienl dacht post het 2 keer en toen had ik kontakt hahahaha

vandaag moeten we vooral ook letten op anniek en sweetpee....... en natuurlijk op mij! ;) en de rest

liefs \:D/

10. Goedemorgen ladies!

Er gebeurt echt veel bij sommige meiden! Ben benieuwd of er al een nieuwe maartbaby geboren is. We horen idd weinig van patroeschka...zei ze niet dat als we een dag niks van haar hadden gehoord we genoeg wisten? Effe terug lezen...

Bij mij rommelt er nog helemaal niks...Geen voor- of oefenweeën, geen krampen, totally noppes...Denk dat mijn baby het wel gezellig vindt bij mama binnen...Maar ja, kan ook zo ineens omslaan natuurlijk. Ik wacht af...

Het kan zijn dat ik dadelijk een paar dagen geen internet heb. We hebben een nieuwe provider en dat duurt dan effe met omzetten en zo...

Maar zolang ik nog online kan zijn lees ik mee en hoop dat er vandaag toch wel goed bericht zal komen!

11. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    hoop voor je dat het nu echt door gaat zetten iritant he als je met verwachtingen na bed gaat en je slaapt gewoon de nacht door pffff
    nou we gaan jullie zeker in de gaten houden...

12. Gevonden! Was dinsdag!

13. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    ja erg irritant :( maar ja relaxed, dan breekt het lijntje niet! maar hopelijk wel de vliezen :D

guppienl succes bij de vk ;)

[-o<

14. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    ja dan is het wel duidelijk genoeg he vind je niet veer...
    ben benieuwd hoe haar bevalling is verlopen...

eej ff een vraagje misschien een hele domme, maar de meeste weeen zetten door in de nacht. maar het kan toch ook gewoon overdags gebeuren dat je weeen krijgt?
    dat vroeg ik me zelf ffies af want we gaan altijd met volle verwachting wel slapen, maar het kan net zo goed overdags gebeuren toch...

15. Mama Jo

Mama Jo Lid

28 feb 2007
    15
    0
    0
    Mama
    Den Helder
    ja hoor meid dat kan ook...bij dylan had ik overdag gewoon weeen(nou ja weeen :) )rommelde de hele dag door en s'avonds om half acht is hij geboren...

16. Zeker weten Mandytjuh! Vaak gebeurt het 's nachts omdat je dan het meest ontspannen bent maar ik ken genoeg mensen waarbij het overdag is gebeurd. Mijn vriendin bijvoorbeeld stond bij de C1000 boodschappen te doen toen haar vliezen braken!

17. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    kan de hele dag door :D

18. Mama Jo

Mama Jo Lid

28 feb 2007
    15
    0
    0
    Mama
    Den Helder
    dat is dus mijn grootste angst dat het in een winkel breekt :) :)

19. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    ja die 2 meiden van mij zijn om 9:55 en 6:45 geboren dus vroege vogels zullen we maar zeggen he...
    nou ik ben ontspannen genoeg dus laat komen laat komen hihihihihi
    officieel nog 2 dagen en max 2 weken ik hoop niet dat ik in die 2e week terecht kom hoor pffff
    gewoon zo 1 dezer dagen is mooii zat geweest.

20. Ja, ze dacht: Dat kan nog wel en ik heb geen zin om thuis te gaan zitten wachten. Ze voelde nog helemaal niks. Vandaar. Dus zij met haar autootje richting de winkel.
    Ze stond net te praten met een kennis die haar vroeg hoe lang ze nog moest...en toen braken ze dus! Ze heeft niks gezegd. Ze had geen zin in paniek in de winkel dus zei ze dat ze nu weg moest omdat ze visite verwachtte :)
    Ze heeft haar kar met boodschappen ergens in een hoek geduwd en is volgas naar huis gereden, haha...

Inmiddels is ze alweer zwanger van de tweede :D

Deel Deze Pagina