Hooooi, Sweetpee present HIer ook geen ooievaar gesinaleerd Lidwna succes bj de vk vandaag! En wat een lieve grote zus is die meid van je! IK hoop echt dat de thee icm het gerommel mijn baarmoeder wat klaarstoomt hoor....baarmoeder is wel strakker sinds gisteren. Normaal erg soepel Dus ook hier staat straks een half potje vrouwenmantelthee ooooh ik hoop echt dat mijn vliezen thuis of in het ZH breken en niet buiten ofzo Maarre we moeten vandaag ff letten op Marijke (vliezen gister), Madelief, Anniek Kan zijn dat ik ook iemand ben vergeten.....
mijn buik staat continu strak en trekt veel heel veel samen! hij ploft bijna uit elkaar zeg maar en dat is geen prettig gevoel in ieder geval en idd sweetpee ik hoop het ook dat die thee ed icm het rommelen iets teweeg brengt poeh poeh....
Nog geen nieuwe mama's ...helaass ben zo benieuwd @madelief hoop dat de weeen doorzetten vandaag @gupsienl Succes bij de vk Verder hoop ik dat het theeleuten bij de andere dames ook wat uithaalt.. Vanaf volgende week mag ik thuis bevallen dan zal ik ook eens thee gaan inslaan hebben ze dat ook bij de Tuinen? Net de kraamzorg aan de telefoon gehad die komen a.s. dinsdag voor een intake gesprek en maandag ga ik klossen ophalen met mn moeder..schiet allemaal wel op nu
linda bij ons in de tuinen hadden ze wel vrouwenmantel thee maar niet frambozenbladthee wel de capsules ervan... misschien bij jullie wel.
zo ben ook weer wakker! niet echt veel gebeurd lees ik wel vannacht. MAART is nu wel officieel begonnen dus misschien hebben de ooievaars daar wel op gewacht....
Hihi had mijn vrien net aan de lijn en ik moet namens hem even een hartig woordje met de kleine meid spreken: Ze mag nu wel komen! Ik moet zeggen dat ik wel een stuk relaxter ben, want gisteren zijn we mij in gaan schrijven hier. Dus wonen we nu OFFICIEEL samen op 1 adres Dat baarde me toch ergens zorgen mbt de geboorte...dus wie weet wil het nu wat beter door zetten
goede morgen allemaal hier ook nog een ooievaar te bespeuren ben benieuwd hoe t met de rommelaars is vandaag oja welkom mama jo beetje laat maar goed hihihihihi
Goeiemorgen dames...! Zo te lezen niet veel bijzonders gebeurt, helaas! Maar ja de dag is net begonnen dus wie weet! En Maart is officieel begonnen dus nu mogen we zeker bevallen! Weet iemand of er veel vrouwen over zijn bij de februari-mama's die nog moeten bevallen? Anders moeten we ze maar gauw welkom gaan heten bij de maart-mama's! Ben benieuwd of er vandaag nog baby'tjes erbij komen... In ieder geval denk ik wel dat Patroeschka nu zeker bevallen is en ons zo snel mogelijk haar kleine wonder komt laten zien hiero! @ Sweetpee -> nu ben je misschien nog relaxter waardoor de kleine snel komt! En gefeliciteerd met het officiele gedeelte van het samenwonen! Gr. Miranda
@Sweetpee ; kan me voorstellen dat je je nu wat meer relaxed voelt en wie weet is schiet de bevalling nu ook wat meer op..hoop t voor je @Mandytuh Zal eens gaan kijken of ze het hier wel hebben maar zo'n groet winkel hebben we hier niet van de tuinen dus zal dan ook wel tabletten worden @carla Eetse
Goedemorgen allemaal! Kan hier niet veel zijn vandaag want mijn man werkt thuis en heeft daarvoor de laptop dus nodig MAar goed, ik wilde in ieder geval even zeggen dat we vanaf vandaag dus echt kunnen gaan bevallen! Ik had gezegd tegen mijn beeb; februari is nog van je vader en moeder maar maart is voor jou! DEZE maand word ik mama, joehoe
O enne Patroes, hoop echt dat je lekker van je kindje aan het genieten bent En aan de rommelaars veel succes vandaag, ik kom vanavond nog wel even checken of er beebs onderweg zijn!
zo ik ben me toch een partij misselijk, niet normaal. Had honger dus ben 2 crackers gaan maken, heb er maar 1 op en toen kwam dat gevoel, blehhhhhhhh
ANNIEK ? joehoe waar ben je? ben je al aan het puffen of heb jij die ooievaar al gezien? nou ik ga ff met de hond wandelen tot zo...
wat een hoop geklets ik kan het allemaal niet meer volgen hoor. Haha als ik alles moet gaan lezen moet ik elke dag wel 15 pagina's lezen ofzo volgens mij is er nog niemand bevallen? hoewel we het van patroes nog niet weten... hier is nog altijd wel wat gerommel, maar daar blijft het volgens mij ook bij.. Slapen gaat echt voor geen ene meter meer hebben jullie dat ook? En ja.. verder eigenlijk weinig nieuws.. zal proberen een beetje bij te blijven met al dat geklets hier.. ga nu ff de hond uitlaten want heb de hond van mijn schoonouders te logeren.