Succes Madelief ik hoop voor je dat dat het laatste zetje is Nou inderdaad MAndy ik wacht ook tot ik krempeer (?) van de krampen Zo maar even lekker een warme douche en een stuk met de hond om, flink doorstappen
psst nou moet ik zeggen dat die beschrijving van echte wee"en wel bekend klinkt (zo voelde het van de week ook....): Voor- of oefenweeën: Tegen het einde van je zwangerschap kun je last krijgen van oefenweeën. Deze weeën kunnen wel al pijnlijk zijn, maar ze zijn nog heel onregelmatig en van korte duur (min 45 sec.). Meestal stoppen ze ook net zo plots als ze begonnen waren. Vrouwen die al eerder zwanger waren, hebben er vaker last van. Echte weeën: Ze voelen aan als een elastische band rond je onderbuik, die strak aangetrokken wordt. De pijn die je voelt is te vergelijken met menstruatiepijn. De pijn straalt uit vanaf de bovenkant, helemaal over je buik tot in je bekken en onderrug. De echte weeën komen regelmatig terug, je kunt dit timen door de tijd op te nemen vanaf het begin van de ene tot het begin van de volgende wee. Komen de weeën regelmatig terug, dan is je bevalling vast begonnen.
hahaha idd mandy maar hier was het gisteren idd zo dat ik echt moest concentreren om me ademhaling maja weer loosalarm gvd! @SWEETPEE dan lees maar een seven terug ik heb er gisterenook een stukje over gegedverd.. maar weet je alles zou wel kunnen.... O en de vk wist me te vertellen dat ze dat ook niet vaak meemaakte dat je bij een eerste kindje dan een verweekte baarmoedermond had en ontsluiting dat was meestal het meeste werk!
Ja Anniek ik had het gelezen van je gisteren... Zo zie je maar dat niets standaard is hihi, het voorwerk is al gedeeltelijk gedaan bij jou, maar nou moet je baarmoeder wel zijn werk afmaken natuurlijk....Ik hoop echt ten zeerste dat het doorzet bij je vandaag meis
ik kruip op de bank met een dvdtje (sex and the city). heb de laptop aan dus kijk wel af en toe mee! Hoezo verslaafd.....
Hihi Friet met veel mayo gaat er wel in Ik krijg ook al de hele week de vraag of ik wee"en heb, vruchtwater, bloed of anders verlies..... Nou ik krijg nu ook wat pijnlijke harde buiken (zou de thee..?) dus ik ga nu toch maar ff de hond uitlaten en dan lekker douchen of badderen. Carla geniet van je DVD'tje Tot zo allemaal
oooh kiowa vette friet met mayo hhhhhmmmm kom maar op hoor en als t nog eens helpt hahahahahahaha lekkkkkkeeeerr
Goede morgen allemaal, Jullie gaan echt te snel voor mij hoor.... Ik ben de afgelopen dagen steeds veel weg geweest op de dag en 's avonds en dan zijn er vaak ruim 15 pagina's bijgekomen..... Ik heb net alles bijgelezen vanaf 394 en we zitten nu alweer op 412! Er is teveel geschreven om overal op te reageren, maar in ieder geval HEEL VEEL STERKTE EN SUCCES voor alle rommelende dames! ik denk aan jullie. Zelf ben ik weer bij de VK geweest en dit keer was mijn bloeddruk ineens 120/85 terwijl die steeds 120/70(75) was..... Volgens de VK was dat niet direct erg, maar ik moet wel in de gaten houden of ik geen andere klachten ga krijgen. Ook is de kleine nog steeds niet helemaal ingedaald, dus als mijn vliezen breken moet ik gaan liggen en de VK bellen (mag wel eerst naar huis toe, mochten ze breken in de winkel ofzo...). Verder heeft ze de baby geschat op ongeveer 7 pond nu, dus ik hoop niet dat 'ie nog 5 weken blijft zitten want dan wordt het een mega baby...... De kleine is nog steeds erg beweeglijk en heeft volgens mij nog helemaal geen zin om eruit te komen, helaas..... Er rommeld ook nog steeds niet, dus ik ga er maar gewoon vanuit dat het april gaat worden ipv maart. Zo net nog even een jankbui gehad en nu maar weer aan de slag, ik ga de zolderkamers opruimen en schoonmaken en de bovenverdieping doen. Leuk he?! Fijne dag allemaal en ik lees iig mee vandaag. Diana
mmm vette friet met mayo heerlijkkkkk... veel trappen lopen schijnt ook te helpen,nou ja ik loop heel wat af op een dag maar of het echt helpt en bij kelvin woonde we nog op een flat drie hoog en hij bleef nog lekker vier dagen langer zitten... ik zelf hoop op 25 maart te bevallen ook al moet ik dan wel twee dagen overtijd lopen maar dan eb ik drie kindjes en alle drie op de 25ste geboren
@ mama jo: dat zou wel heel bijzonder zijn! 3 kindjes die allemaal op dezelfde dag geboren zijn zonder dat het een drieling is....... Ik duim voor je, goed?
nadat ik mijn berichtje had geplaatst, bedacht ik me inderdaad dat het waarschijnlijk alleen om de 25e ging , maar dan nog zou het wel heel bijzonder zijn, toch?
dat zou idd wel leuk en speciaal zijn mama Jo Ja, vette friet met mayo. Denk dat dat onze avondeten word vanavond Jammie Krijg er al enorme zin in hihihihi
ik ben vanavond alleen met het eten, en ga denk ik ook maar eens voor een patatje met (of speciaal, of oorlog...) Krijg er nu al zin in!
oow een lekker puntzak patat met een grote klodder mayo erop bij bram ladage vandaan ofzo... jammieeeeeeeeeeeee helaas heb ik mijn bloemkool al klaar staan voor vanavond hihi
hmmmm jammie frietjes.... helaas ga ik al lekker chinees eten of paprika kip met rijst en hete boontjes? kwijl loopt nu al uit mn mond hihiihihihi kan antuurlijk wel ff bakkie aardbeien halen is altijd wel lekker