Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sharon

sharon Actief lid

17 jan 2007
    323
    0
    0
    hoi allemaal ik ben al een tijdje niet meer op het forum geweest.
    we zijn nu eindelijk verhuist en alles is klaar voor de baby.
    is wel even wennen hier in mijn nieuwe woning.
    heb veel last van vocht.
    volgende week moet ik weer naar de vk dan moet ik wat urine mee nemen.omdat ik zoveel vocht vast hou.
    ik heb ook af en toe van die lichte krampen.
    ik hoop dat de baby snel geboren wordt.
    nou ik wens iedereen veel succes met de bevalling!
    en tot spreeks :) :)

2. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    welkom terug sharon!

3. marisenmaurice

marisenmaurice Actief lid

22 jul 2006
    489
    1
    0
    intrieurverzorgster
    heerlen
    nou ik ben ook weer bij met lezen,
    hier ook alleen maar harde buiken,verder is het weer stil hier.
    ik heb ook nog wel een paar datums waarop liever niet.

7 maart mijn zusje(die zou het wel leuk vinden)
    maar ik heb gezegd nee niet op steef der verjaardag 16 feb (jongste zusje van mij niet op 18 feb mijn oudste zoon,
    8 maart kleine van een vriendin en de kleine van familie in belgie,
    10 maart overgroot opa(die zegt zou ik niet erg vinden) en niet morgen want dan heeft mijn mannetje pijn in zijn mond krijgt een gebit boven en onder(waar hij helaas niet trots op is)
    maar roept wel dat hij,zij op 4 maart mag komen en dan ook nog het s'avonds dan kan hij gewoon gaan schieten (pluim) heeft zilver als het goet is +kunnen kampioen worden of zo iets dus dat vond hij dan wel een mooie gelegenheid om nog een keer papa te worden ik den k zelf aan 11 maart
    maar goed we zullen zien,

en dames die nog aan het rommelen zijn nogmaals succes.
    weet ff niet meer wie allemaal precies,had ook zoveel weer bij telezen,
    ben es benieuwd hoe het met marijke, patroes en meen linda is gegaan of hoe het verloopt.
    sorry voor het lange verhaal.

liefs mariska

4. sharon

sharon Actief lid

17 jan 2007
    323
    0
    0
    oeps heb hem per ongeluk 2 keer erop gezet! :)

5. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hey Sharon welkom terug. Moet een fijn gevoel zijn dat alles af is!

Lauraatje, wat grappig wij zijn 11 maart 1 jaar samen :D

6. Diana82

Diana82 Actief lid

7 nov 2006
    353
    0
    0
    Zo, ik ben uitgesopt! De zolder is nu ook helemaal schoon en klaar voor een paar weken minder schoonmaken als de kleine er eenmaal is....

@ Lauraatje: inderdaad jij kunt ook nog voor april gaan.... Laten we maar hopen van niet he?

@ Bar: halen ze het bij jullie al bij 2 weken overtijd dan? Hier in amersfoort gaan ze het pas halen als je 43 weken bent.... Dan zou het 8 april zijn (1e paasdag). Ik ga er dus vanuit dat ik over maximaal 5 weken en 3 dagen de baby vast kan houden.....

@ Anniek: ik denk dat we er allemaal niet aan moeten denken dat het nog wel eens weken kan duren....... En jij al helemaal niet, kan ik me zo voorstellen met al die harde buiken, de BI ed.. Sterkte meis!

@ Fennita: sterkte joh, je weet maar nooit: misschien is dit het begin.....

@ Guppien: goed dat je het wel hebt aangekaart bij je VK's! En je krijgt vast de liefste bij je bevalling! En al zou je de minst aardige krijgen, bij een bevalling zijn ze vast wel lief en doen ze hun uiterste best. Toch?
    En inderdaad: misschien groeit mijn kleine de laatste weekjes niet meer zo heel veel en wie weet beval ik wel eerder dan ik had verwacht.....

@ Carla: irritant he als je ineens wordt overvallen door misselijkheid? Fijn dat het nu weg is! Bij mij is de kleine bijna nooit rustig, volgens mij houdt ie niet van slapen (net als zijn vader)...

@ Sweetpee: gebadderd? Goed idee! Ga ik zo misschien ook wel even doen.....

Ik ga even wat lekkers pakken (gevulde koek ofo...)

7. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    ben ik weer na een heerlijke Mc Donald, en nu dus hoge suiker hahaha :D
    Kiowa, ja dat zijn die cijfertjes rechts naast de hartslag! ;)
    anniek ik zal zo even kijken om de hoeveel minuten het was!
    let´s wait and wait and pray...... bedankt iedereen trouwens voor het hopen enz. gewoon mee door blijven gaan ;) [-o<

liefs

8. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    oooh ik heb ook weer trek....pannekoeken klinken lekker, maar geen zin om beslag etc te maken...ach dan maar een kommetje havermout :p

JA badderen was heerlijk!

9. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    @diana, ja hier halen ze het met max 2 weken over tijd. anders schijnt het te riskant te worden omdat de kleine in het vruchtwater kan poepen enzo..
    Nou ik hoop echt niet dat ik 2 weken over tijd ga lopen.. maar helaas hebben we het zelf niet voor het zeggen..

10. marisenmaurice

marisenmaurice Actief lid

22 jul 2006
    489
    1
    0
    intrieurverzorgster
    heerlen
    sharon
    welkom terug

liefs mariska

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Sharon -> welkom terug! En welkom in Hoensbroek, tenminste je ging toch verhuizen naar Hoensbroek he?

Hier net het hele huis gesopt haha! Heb vorige week zaterdag meer rust voorgeschreven maar kon het echt niet laten... :oops:
    Heb de hele onderverdieping afgesopt, met de stofzuiger erdoorheen gerend en gedweild, de trap schoongemaakt en ook op de bovenverdieping met de stofzuiger gerend! Nu is weer alles lekker schoon! Ik zei al tegen mijn mannetje misschien is het wel een voorbode dat ik het "moest" schoonmaken hihi! En dat terwijl ik vanochtend echt geen fut had, maar toen ik eenmaal begon kreeg ik energie voor 10! Nou ja ik ben weer helemaal happy, alles lekker schoon! :)

@ Diana -> hier ook max 2 weken dat je overtijd mag lopen... Raar dat het bij jou dan 3 weken is.

@ Madelief -> mcdonalds moet ik echt niet aan denken... Ik word al misselijk bij de gedachte! Bah! En dat terwijl voor de zwangerschap ik wel elke week bij de mac te vinden was... Ligt hier op 5 minuten afstand en vaak onder het werk reed ik vaak snel door de mcdrive... Zetten de weeen trouwens al langzaam door?

Gr. Miranda

12. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    zo heb even een worstenbroodje en sauzijzenbroodje in de oven gelegd, heb honger!

13. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    mmmh dat klinkt ook lekker Carla!

Zozo minimuis wat een activiteit :D Had ik van de week, moest perse stofzuigen, wc's schoon :rolleyes: Nu heb ik helaas nergens meer zin in :) Ben me krachten aan het sparen :) ;)

14. Diana82

Diana82 Actief lid

7 nov 2006
    353
    0
    0
    Tja, hier hebben ze de insteek dat je pas na 42 weken echt overtijd bent. Na de 42 weken moet je dan wel elke dag op controle komen in het ziekenhuis voor een hartfilmpje enzo, maar ze leiden pas in met 43 weken. Maar gelukkig bevalt 90% toch al voor die 43e week, dus daar ga ik dan maar vanuit....

Miranda: zo, jij hebt ook flinke nesteldrang dus? Ik ken het gevoel!

15. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    stilte voor de storm hier?

16. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hihi ik zat het me ook al af te vragen...
    het is wel errug rustig vandaag

17. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    ja dat vind ik nou ook sweetpee

18. hardloper

hardloper Niet meer actief

welkom terug sharon. :D

hier is het eerste 42 weken en meer 43 weken, alhoewel ze mij niet zo lang laten overlopen maar dat heeft volgens mij met het gewicht van de eerste twee te maken. ik hoop maar dat deze kleiner is... :( vasle hoop waarschijnlijk. vorige week schatte ze m trouwens op ruim 9 pond, en nu op 8 pond. ik ben erg moeilijk te schatten :( . ik ga voor 8. lekker klein, en minder zit er echt niet in! (of hij moet nu komen.... :-k ) :D nou mijn huis is niet klaar, maar ik vind het klaar genoeg! :)

ben echt benieuwd naar de bevallende onder ons :D

groetjes, lidwina :D

19. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    het lijkt wel of mijn harde buiken steeds harder worden. pijn doet het niet.

20. Diana82

Diana82 Actief lid

7 nov 2006
    353
    0
    0
    Inderdaad erg rustig vandaag. Zit ik een keer een dagje wat meer achter de computer..... Zouden er dames aan het bevallen zijn, of zijn ze gewoon de hort op?

Deel Deze Pagina