aan het koken en proberen wat te rusten Vanavond info avond in het ziekenhuis over: bevallen in het ziekenhuis Hier ook heel veel harde buiken vandaag. Zelfs 1 keer een hele uur om de 5 minuten hihi Maar voor de rest alles rustig van binnen
spannend carla zal voor je duimen. mijn zoontje noell zei net tegen de kleine ik ben lekker met mama aan het knuffelen en jij niet, gisteren was hij ook al lief aan het doen toen zei hij waneer kom je er uit? je moet er nu uit komen en luisteren anders krijg je klappen op je billen, en sloeg toen zachtjes op de buik en kietelde de baby onder de voetjes voor zijn gevoel dan. hij is zo lief voor me. liefs mariska
Mariska: wat schattig! Carla: inderdaad nu weten we wat Madelief en Kiowa aan het doen zijn... Maareh, de rest dan? Toch aan het bevallen?
Dat was een hoop lezen! Ik ben er eindelijk doorheen. Weet alleen niet meer wie nou wat heeft geschreven... Vanochtend naar de gynaecoloog. Ik weet nu wanneer ons kindje geboren wordt! Op 13 maart land bij ons de ooievaar! Wel een raar idee dat we nu een datum hebben. Alles zag er gelukkig goed uit. Mijn bloeddruk was wel iets aan het stijgen (140/80). Misschien ook wel een beetje door de spanning. Vanmiddag de kast voor de babykamer gaan halen. Nu is het echt bijna af! Vannacht heel waardeloos geslapen. Tot half twee wakker geleden en toen maar mijn bed uit gegaan en beneden op de bank gehangen met computerspelletjes. Ik had zulke onrustige benen, ik kon ze niet stil houden. Gek wordt ik er van! Normaal gaat het wel over als ik in bed ga liggen en lekker op mijn buik ga ontspannen. Nu dus best moe, want pas om half vijf naar mijn bed gegaan en na 5 uur slaap er weer uit. Wat zal ik vanavond lekker slapen! Nu maar eens bedenken wat we gaan eten....
hmm hier ook 1 die niet lig, zit te bevallen.. wel aan de Vrouwenmantelthee. en ik zie wel wat er van komt.. ik denk niet dat het echt helpt het kind komt toch wel met zijn eigenwilletje.. maar als het helpt..! GRAAG maar het idd wel erg rustig jaah..
mijn zus komt dadelijk met haar vriend hier naartoe en die nemen frietjes mee. moest veel mayo op he dames dat zou helpen heb ik vanmorgen gelezen geloof ik!
@ Cleo -> raar idee lijkt me zeg dat je nu de datum weet! Maar ja nog 12 daagjes en je bent mama! Wij eten kipfilet met krieltjes en boontjes! @ Carla -> zou moeten helpen ja... Gister nog gegeten, maar helaas Misschien bij jou meer geluk!