ja kan ik tijdens de weeen gewoon blijven schrijven hahahahaha alleen als ik pers dan stop ik even ok
o sweetpee, denk er al weken aan maar vergeet je telkens te vragen! hoelang woon jij al in Leeuwarden?
ja maar raak er aan gewend! had je nog gelezen van mij hoe het vanochtend was tijdens de CTG? geloof het wel he! ik zou je nog zeggen om de hoeveel minuten momentje........
ik kom er niet echt uit hartslag baby ging ong. elke 5 min. naar 180 en de weeen varieren dan tussen de 40 en 60 pffffffff
nee dat ik aan de tijd zat te denken hihi mar uhh als het goed is is het onderverdeeld en staat er steed opnieuw een rijtj met getallen bovenaan die van de hartslag van de beb beneden die van de contracties nou bij die van de contracties moet je een kijken... van cijfer tot cijfer is 5 minuten en bij mij had het echt een lijn van 0 tot ongeveer 60........
jah dat kan ja,,, maar hoevaak komen ze dan bij jou? en idd ik geloof me lichaam ook niet meer! erg he!
ik houd nu de tijd niet echt bij omdat er geen ritme in zit pffffff..... kan alleen amper lopen of staan want ik krijg gelijk een harde buik jij ook? als ik lig gaat het het best....
nou, ik ga lekker aan de rijstepap, en dan heeeeerlijk voor de mol! had dus bedacht dat ik maar niet op donderdag moet bevallen, mis ik straks de ontknoping... ben benieuwd wie er straks/morgen nog present zijn...ik in ieder geval. groetjes, lidwina