Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Die dromen had ik ook, sinds een weekje slaap ik weer beter, niet zo onrustig meer. Maar ik blijf wél naar de wc lopen (overdag en 's nachts). Niet normaal meer. Komt dit al door die kleine of is t een blaasontsteking?

2. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    nee, hier geen last van dromen.
    En dat terwijl ik anders altijd heel weird en levendig droom. Maar nu ik zwanger ben dus niet ( afkloppen hihihi)
    Dat van die bloedneus heb ik ook niet.
    maar wat niet is kan nog komen natuurlijk ;)

Waar ik wel erg veel last van heb is dat ik vaker buiten adem ben!!
    Hoef maar een klein stukje te fietsen of ff snel de trap op en ik ben al buiten adem :)

@Marientje: welkom hier bij de maart mama's :D

3. spar

spar Lid

21 jul 2006
    95
    0
    0
    soest
    marientje welkom, gezellig!

dat buiten adem ken ik ook, had ik al heel snel. heb al geen mega conditie maar nu is het helemaal bal. ook snel pap in me benen met sporten, kan nog geen 5 minuten op de cross trainer staan. haha....

4. Niet meer actief

ik zal ook eens proberen wat vaker te reageren... vind het zo moeilijk om dit soort topics bij te houden haha...

Ik heb zelf ook veel dromen alleen nooit over zwanger zijn.. dat is best gek toch??

En je tandvlees wordt zachter als je zwanger bent (zei tandarts) dus vandaar die klachten denk ik...

Met mij gaat het prima en ik kijk uit naar de echo binnenkort :D

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hey dames

vandaag voor de laatste keer bij de huisarts geweest......
    Bloeddruk was prima.... ben pas 2 kg aangekomen dus dat is ook mooi ondanks ik afgelopen week 2 grote feesten heb gehad! hihi

Alleen heb ik keelonsteking en dat is wel eventjes wat minder maja....

nu een afspraak maken bij de verloskundige! Vind het super leuk!

Oja dromen doe ik niet! hihi hihi

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Maandag weer naar de verloskundige, wat kan je daar naar uitkijken he! Heerlijk weer ff gerustgesteld worden als je t hartje hoort.

7. Niet meer actief

ik vind het trouwens wel gek dat er alweer april en mei mama's zijn... en ze halen ons ook in met praten haha

8. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ja het is hier ook behoorlijk rustig joh!
    Hihi die bebbelen gewoon wat harder dan wij...
    of maken misschien meer mee! haha

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Of ze zijn met meerderen???

10. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ik denk dat ze gewoon meer babbelen :p

Het is heel raar. Maar sinds eergisteren ben ik echt veel misselijker dan dan ik vantevoren ben geweest :(
    Vantevoren was ik wel eens af en toe misselijk de hele dag door.
    Maar sinds een paar dagen ben ik echt zo misselijk dat ik mezelf gewoon moet dwingen om een beschuitje te eten.
    Smiddags gaat het wat beter en dat ik ook de enige moment van de dag dat ik warm kan eten.

Alleen al aan eten denken doet me al kokhalsen :cry:

Je hoort/leest overal dat nu ongeveer de kwaaltjes wel zo langzaamaan gaan verdwijnen/minderen. Maar bij mij word het steeds erger.
    Nog iemand hier last van??

Zo, das weer genoeg geklaagd voor vandaag ;)

11. Marientje

Marientje Actief lid

Dank jullie wel voor het welkom :D

@Kiowa: daar heb ik vorige week ook weer wat meer last van gehad.
    Ik was dat weekend over een bradery gewandeld en daar ruik je natuurlijk verschillende geurtjes. De rest van de week heb ik kokhalsnijgingen gehad, weet niet of het aan de bradery lag hoor ;) Telkens ik iets had gegeten, lag het ook op mijn maag :(
    Deze week is het gelukkig beter.

Eigenlijk heb ik momenteel elke week wel wat anders.
    2 weken geleden had ik niks anders dan honger
    1 week geleden misselijk
    en nu tot hier toe normaal, maar hoe lang dat gaat duren :)

Wel heb ik nog steeds last van duizeligheid, vooral als ik even stil sta. Dit komt vooral omdat mijn bloeddruk te laag is. Voor mijn zwangerschap had ik hier ook wel af en toe last van, maar nu komt het vlugger op.

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Voor degenen die het misschien al weer vergeten waren.. a.s dinsdag avond komt In the womb op National Geographic Channel. Schijnt errug mooi te zijn!?

13. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    O, die is zeker erg mooi, heb hem al 2 kee gezien voor ik zwanger was.
    Maar ik ga zeker weer kijken :)

14. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @ Marientje
    Heel herkenbaar idd ;)

Lage bloeddruk herken ik ook. Had ik voor de zwangerschap heel veel last van. Nu valt het nog wel mee.

15. Lage bloeddruk heb ik niet. Mijn bloeddruk was bij de eerste controle prima.
    Ik ben erachter gekomen dat als ik iets van de snackbar eet (zelfs Mc.Donalds...) dat ik 's nachts ontzettende hoofdpijn krijg. Heb ik anders nooit last van als ik een snack eet....Dat wordt dus afkicken...hahaha!!!
    Zo nu en dan een frikandel is toch wel lekker...maar ja. Nu moet ik rekening houden met mijn beeb, hihi...

16. Niet meer actief

nog 2 dagen en dan heb ik een echo!!! Heb er heel veel zin in maar ben er ook wel een beetje bang voor.. maar moet maar van het positieve uitgaan!! :D

17. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    spannend Lauraatje!!
    Zal aan je denken :D

18. hardloper

hardloper Niet meer actief

ben ook zo moe, en ik heb ZOOOO'N trek in slagroomtaart. nu heeft mijn man prongelijk mijn pasje mee, dus ik kan er geen halen :(
    neem maar weer een glaasje melk....

groetjes, lidwina

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    verstandige keuze.... :)

20. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hoi hoi,
    Daar was ik weer eventjes. Afgelopen week zoooo moe!! [​IMG] [​IMG] [​IMG]

En mijn buik heeft een groeispurt gehad ook nog... Sinds gisteren voelt het ook zwaarder aan!? Erg apart.. en ook de beeb voel ik, voelt alsof ik moet plassen, maar dan is het niet mijn blaas. Het kriebelt erboven...

Over de geurtjes kan ik meepraten: de deo van mannetjelief stinkt opeens en sommige collega's ook [​IMG]

En rare eetgewoontes? Nou IK die geen garnalen lust heeft een heel bakje gebakken scampi's verorberd!!!

Vorige week ook nog mijn mannetje een stuip bezorgd door 's nacht huilend wakker te worden...en niet kunnen stoppen [​IMG]

JA het was me (ons) het weekje wel! [​IMG]

Deel Deze Pagina