hahaha jah sweet pee... op msn ken je dat? ghihi ik heb een gesprek met haar en scheld tussendoor! hahaha eej die madelief heeft dadelijk wat te lezen joh! hihi eennuh MANDY kletsen we te hard?
euh MSN? was da? Nee hahaha tuurlijk ken ik dat wel. Nou ik hoop voor je dat het erg regelmatig is en dat het doorgezet is meid. He bah Fenniet.....
@ Anniek -> bij patroeschka staat in het lijstje 2 verassingen... Misschien even aanpassen? @ Leonie -> bij jou begint het dus ook aardig te rommelen Hier nog altijd niks hoor...
Het is zeker niet fijn en als die misselijkheid nou eens over wou gaan. Mijn katten doen niks anders dan om mij heen drentelen. Net of ze weten dat er iets kan gaan gebeuren. Anders liggen ze s'avonds altijd boven in de badkamer en dan zie ik ze niet nu liggen ze strak tegen mij aan genesteld.
Nou fenniet hoop met je mee voor een goede nachtrust hoor, kan ik ook wel gebruiken! Enne heb ik iets gemist of klopt het dat mandytjuh er ook al een tijdje niet is? Die is natuurlijk ook nog aan de beurt he! Hebben jullie naast de baksteen in muts ook van die enorm dikke voeten?
Het is wel gezellig maar zo gauw ik ook maar een klein beetje beweeg dan tillen ze alletwee gelijk hun koppies op. Dat lijkt wel ontzettend schattig maar ook wel erg vervelend. Als ik naar het toilet toe loop zitten ze nog sneller dan mij op de wc-bril.
nou nou wat dachten jullie, die is weg nu gaan we kletsen en leuk nieuws brengen :x PATROES GEFELICITEERD nou bad heeft niet veel geholpen, mijn buik pfffffffffff
@ Patroes: gefeliciteerd met Justin! Klinkt als een heftige bevalling :S Maar geniet nu maar lekker! @miranda: ja het begint hier ook te rommelen... even afwachten @Lilly: wel zere muts maar gelukkig geen dikke voeten of vocht..
Een paar foto's van onze trouwerij op onze baby site toegevoegd. Dus voor de nieuwsgierigen onder ons.
Mijn voeten zijn echt twee opgeblazen balonnen, niet normaal Maar meiden ga nu ook lekker house kijken hoor!
Dit zijn er maar twee maar er gaan er nog meer volgen! Mijn zwager gaat waarschijnlijk een boek voor ons maken. Dat is wel ontzettend lief.